Frøkenfryden Skrevet 22. august #481 Skrevet 22. august Lur Venn skrev (4 timer siden): Fader å, jeg har også fått en isetann , hvilken Tannkrem anbefaler du Sensodyne original. Viktige er å ikkje skylle bort tannkrem, skal bruke 2 cm og pusse og la ligge👍 1
Lur Venn Skrevet 23. august #482 Skrevet 23. august Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Sensodyne original. Viktige er å ikkje skylle bort tannkrem, skal bruke 2 cm og pusse og la ligge👍 Å? Hvor lenge skal den ligge der
Cid Skrevet 23. august #483 Skrevet 23. august Frøkenfryden skrev (15 timer siden): Sensodyne original. Viktige er å ikkje skylle bort tannkrem, skal bruke 2 cm og pusse og la ligge👍 Bruker du oral b?
Frøkenfryden Skrevet 23. august #484 Skrevet 23. august Lur Venn skrev (31 minutter siden): Å? Hvor lenge skal den ligge der Nei det er sånn man alltid skal pusse tenner, tannkrem skal aldri skylles bort. men om du har nyoppstått ising i en tann kan den jo være skadet og trenge behandling altså. Det er litt unikt ned mine akutte greier som aldri er en skade som må fikses. 1
Frøkenfryden Skrevet 23. august #485 Skrevet 23. august Cid skrev (4 minutter siden): Bruker du oral b? Nei jeg bruker ikke elektrisk tannbørste, det kan gjøre litt vondt for meg. Trenger manuell kontroll.
Lur Venn Skrevet 23. august #486 Skrevet 23. august Frøkenfryden skrev (15 timer siden): Nei det er sånn man alltid skal pusse tenner, tannkrem skal aldri skylles bort. men om du har nyoppstått ising i en tann kan den jo være skadet og trenge behandling altså. Det er litt unikt ned mine akutte greier som aldri er en skade som må fikses. Jaaa, jeg pusser den jo inn i tanna og lar den være, jeg misforsto, trodde du mente at man bare skulle legge på en stripe Tannkrem og la den være der😆 1
Lur Venn Skrevet 23. august #487 Skrevet 23. august Cid skrev (15 timer siden): Bruker du å gi oral For et uforskammet spørsmål unge mann 1
Hydrium Skrevet 23. august #488 Skrevet 23. august Lur Venn skrev (22 minutter siden): Jaaa, jeg pusser den jo inn i tanna og lar den være, jeg misforsto, trodde du mente at man bare skulle legge på en stripe Tannkrem og la den være der😆 Du kan gjøre det også, det er smart 😊 Poenget er å tette de små "porene" (dentin kanalene) i tennene som er åpnet. Det er det tannkrem mot ising gjør. Det tar litt tid før det funker, men det er bare å dra på med en liten tannkrem maske på tanna di 😄❤️
Cid Skrevet 23. august #489 Skrevet 23. august Lur Venn skrev (1 time siden): For et uforskammet spørsmål unge mann
Frøkenfryden Skrevet 24. august #490 Skrevet 24. august Lur Venn skrev (6 timer siden): Jaaa, jeg pusser den jo inn i tanna og lar den være, jeg misforsto, trodde du mente at man bare skulle legge på en stripe Tannkrem og la den være der😆 Hydrium skrev (5 timer siden): Du kan gjøre det også, det er smart 😊 Poenget er å tette de små "porene" (dentin kanalene) i tennene som er åpnet. Det er det tannkrem mot ising gjør. Det tar litt tid før det funker, men det er bare å dra på med en liten tannkrem maske på tanna di 😄❤️ Skjønner. Som skrives over så kan det også funke faktisk, en klatt rett på. Jeg er anbefalt det hos tannlege. Når mine tenner er på sitt verste er faktisk det vondt å legge på også. Så klarer ikke alltid. Men har troa på tannkremen fordi jeg selv har en betydelig smertereduksjon ved morgenpuss sammenligna med kveld, og tenker da har tannkremen jobba om natta🙂
mia83 Skrevet 2. oktober #491 Skrevet 2. oktober Kranglete knær og hofte... spent på hvor redusert søvnkvaliteten blir i natt pga det... 1
Cid Skrevet 2. oktober #492 Skrevet 2. oktober mia83 skrev (Akkurat nå): Kranglete knær og hofte... spent på hvor redusert søvnkvaliteten blir i natt pga det... Uff ikke kjekt 😕 jeg har selv slitt med vond fot siste dagene etter å ha vrikket den, vond skulder og litt i ryggen. Vil bli 20 igjen 😆 God bedring 1
mia83 Skrevet 2. oktober #493 Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Uff ikke kjekt 😕 jeg har selv slitt med vond fot siste dagene etter å ha vrikket den, vond skulder og litt i ryggen. Vil bli 20 igjen 😆 God bedring Takker! I like måte! Man er ikke ung i kroppen lengre nei. Livet var "perfekt" da jeg var 25 1
Cid Skrevet 2. oktober #494 Skrevet 2. oktober mia83 skrev (Akkurat nå): Takker! I like måte! Man er ikke ung i kroppen lengre nei. Livet var "perfekt" da jeg var 25 Holdt på å vrikke den andre foten min i dag med, det hadde blitt for dumt 😜 Jeg begynte å merke fra seint 20 åra at kroppen ikke tålte like mye som når jeg var yngre, dumt det skal gradvis begynne å gå nedover så tidlig i livet 😕 Jeg vil helst ha kroppen til en ung og hjernen til en gammel, perfekt blanding 😄
mia83 Skrevet 2. oktober #495 Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Holdt på å vrikke den andre foten min i dag med, det hadde blitt for dumt 😜 Jeg begynte å merke fra seint 20 åra at kroppen ikke tålte like mye som når jeg var yngre, dumt det skal gradvis begynne å gå nedover så tidlig i livet 😕 Jeg vil helst ha kroppen til en ung og hjernen til en gammel, perfekt blanding 😄 Ja det hadde vært noe. Du får ta det pent, unge mann! Du er fortsatt ung da 1
Cid Skrevet 2. oktober #496 Skrevet 2. oktober mia83 skrev (1 minutt siden): Ja det hadde vært noe. Du får ta det pent, unge mann! Du er fortsatt ung da Takk det samme, 42 er det nye 24 du og @Fighter83 er begge unge til sinns 😆
mia83 Skrevet 2. oktober #497 Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Takk det samme, 42 er det nye 24 du og @Fighter83 er begge unge til sinns 😆 Og jeg er ikke 42 enda heller
Cid Skrevet 2. oktober #498 Skrevet 2. oktober mia83 skrev (Akkurat nå): Og jeg er ikke 42 enda heller Betyr det at du er 14 da? 😅
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober Forfatter #500 Skrevet 3. oktober Cid skrev (5 timer siden): Jeg vil helst ha kroppen til en ung og hjernen til en skikkelig gammel, perfekt blanding 😄 Ung kropp ja, men jeg vil ha resten til en passe voksen. Ikke helt dement.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå