Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er urettferdig med en arm som røk selv om jeg gjorde som jeg pleier bare, samme trimrutine som siden 2017😔 Men tror den ordner seg, kan røre den mer nå og svømme rygg, men må tygge på hvordan løse det fremover. Pleier svømme bryst og det er trygt i nokså fullt basseng, rygg kan innebære kræsj og skade☹️ 

Skrevet

Da jeg var 14 år løp jeg halvmaraton på én time og førtito minutter..  I dag vrikket jeg ankelen når jeg småjogget til isbilen.

Ævv!

• Hjerte 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Vaksinearm. Au🥺

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Vaksinearm. Au🥺

:klem2: 

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Har vondt i brystet. 

Åå🥺

Cid skrev (1 time siden):

:klem2: 

Takk. Bedre nå. Vond arm tyder på at den virker, det er jo bra👍

• 6 måneder senere...
Skrevet

Kroppen min har vært mindre på lag med meg siste måneden, trengt mer hvile, klart mindre. Jeg gjør alt jeg kan for å holde den bra. Spiser sunt, trener mye, sover etter fast rytme. Men innimellom må den ha litt mer slingringsmonn og jeg er innimellom sykmeldt i en liten prosent. Det har jeg veeeldig høy terskel for å spørre om, og det er ikke ofte, så når jeg spør er det nøye gjennomtenkt. Og det er også for at helsa skal vare lenger, og at jeg kan jobbe fullt lenger. Sykehuset har anbefalt at jeg gjør det innimellom. Jeg har hatt litt sykmelding nå, som går ut i dag, motet meg opp tidligere i uken til å be om time hos fastlege for å vurdere litt til. Men ble avvist av legen. Veldig lei meg for det, må samle mot til full rulle igjen😔

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Kroppen min har vært mindre på lag med meg siste måneden, trengt mer hvile, klart mindre. Jeg gjør alt jeg kan for å holde den bra. Spiser sunt, trener mye, sover etter fast rytme. Men innimellom må den ha litt mer slingringsmonn og jeg er innimellom sykmeldt i en liten prosent. Det har jeg veeeldig høy terskel for å spørre om, og det er ikke ofte, så når jeg spør er det nøye gjennomtenkt. Og det er også for at helsa skal vare lenger, og at jeg kan jobbe fullt lenger. Sykehuset har anbefalt at jeg gjør det innimellom. Jeg har hatt litt sykmelding nå, som går ut i dag, motet meg opp tidligere i uken til å be om time hos fastlege for å vurdere litt til. Men ble avvist av legen. Veldig lei meg for det, må samle mot til full rulle igjen😔

Hvordan kan en lege bare avvise sånn?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (13 minutter siden):

Hvordan kan en lege bare avvise sånn?

For kort varsel for time sikkert, ikke ledig og han vurderte det sikkert ikke som viktig nok å rydde plass til. Hadde satt pris på om han foreslo telefon eller e-konsultasjon men fikk ikke tilbud om noe. Kan gå privat men dyrt og burde ikke være nødvendig, har jo en veldig synlig fysisk sykdom😢

Skrevet

Jeg drikker kaffe, samler mot og styrke, skal gå bra🙂

• Liker 1
Skrevet

VrbukettKamilleblandetalle1.jpg

• Hjerte 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hmm...verker i ledd i dag. Har blitt for mye løfting i det siste og tror jeg unner meg en medusin som kan hjelpe litt. :sukk: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Hmm...verker i ledd i dag. Har blitt for mye løfting i det siste og tror jeg unner meg en medusin som kan hjelpe litt. :sukk: 

:klem: 🍨

• Liker 1
Skrevet

Takk, snille Cid. :klem2: 🌶️Gave tilbake til deg også...

• Hjerte 1
Skrevet

La på d vit så hele kroppen er sår og vond pluss jeg griner MYE for hva som helst. Kuttet finger i en elektrisk saks, måtte gå til legevakt for å få hjelp. Dagen etter låser bekkenet seg så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg litt rundt nå. Blir så lei av at det alltid er noe😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...