AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Skrevet 13. desember 2017 Ja, hvorfor? Virker som et kjipt konsept for meg, uten nærhet, omtanke eller kjærlighet mellom partene, men som en kald businesstransaksjon. Og hvorfor ikke vente på noe ekte? Spesielt hva får kvinner ut av å ha en ff? Anonymkode: 4644c...7d3 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 Må være at de kun ønsker sex, altså ingen forpliktelser.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 Fordi mange har behov som er der også når man er singel. Hva er problemet hvis man funker sammen seksuelt og har det hyggelig, men samtidig er klar over at det ikke er noen match forholdsmessig. Anonymkode: 97ff8...8ec 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 For de er kåt? Anonymkode: 2733d...707 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvorfor? Virker som et kjipt konsept for meg, uten nærhet, omtanke eller kjærlighet mellom partene, men som en kald businesstransaksjon. Og hvorfor ikke vente på noe ekte? Spesielt hva får kvinner ut av å ha en ff? Anonymkode: 4644c...7d3 Jeg fikk tilfredsstilt et behov, og jeg fikk noe nærhet osv, mens jeg ventet på den rette. I tillegg fikk jeg et lite egoboost hver gang han ville til meg (for der var meg han ville ha seksuelt, noe som ikke var så vanskelig å merke), selv om det også spilte begge veier, jeg ønsket jo et forhold også, så jeg kunne ofte føle på en tristhet over at han ikke ville ha meg på den måten (selv om jeg egentlig ikke ville ha han på den måten heller). Men folk har nok ff av forskjellige grunner. Noen er også redd for å binde seg (noe jeg selv var en periode), men det betyr jo ikke at man ikke vil ha sex og kos. Anonymkode: c702a...4f9 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi mange har behov som er der også når man er singel. Hva er problemet hvis man funker sammen seksuelt og har det hyggelig, men samtidig er klar over at det ikke er noen match forholdsmessig. Anonymkode: 97ff8...8ec Hvorfor onanerer man ikke bare da, hvis alt man vil ha er den seksuelle trangen stilt? Man får vel ikke noe emosjonelt ut av å være med en ff uansett? Anonymkode: 4644c...7d3 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #7 Skrevet 13. desember 2017 Jeg har vært singel i 1,5 år nå. Jeg har datet mange menn på denne tiden, de fleste vil ikke jeg ha, da jeg blir kjent med de. Har på denne tiden vært to menn jeg likte godt, han ene likte ikke meg. Han andre fikk ett utrolig godt jobbtilbud i utlandet, og takket selvfølgelig ja til det. Jeg har ikke hatt sex på denne tiden, og savner sex og nærhet utrolig mye. Og ønsker virkelig en kjæreste, men det er ikke lett å finne en kjæreste. Så nå vurderer jeg pulekompis for å få sex og nærhet for en stund. Jeg har hatt pulekompis før, og han overnattet, vi dro ut og fant på ting, jeg lå i armkroken hans og vi så på film, vi lagde mat og spiste sammen. Vi pulte ikke bare, for det skal dekke behovet for nærhet og, ikke bare sex. Anonymkode: afaed...424 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #8 Skrevet 13. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk tilfredsstilt et behov, og jeg fikk noe nærhet osv, mens jeg ventet på den rette. I tillegg fikk jeg et lite egoboost hver gang han ville til meg (for der var meg han ville ha seksuelt, noe som ikke var så vanskelig å merke), selv om det også spilte begge veier, jeg ønsket jo et forhold også, så jeg kunne ofte føle på en tristhet over at han ikke ville ha meg på den måten (selv om jeg egentlig ikke ville ha han på den måten heller). Men folk har nok ff av forskjellige grunner. Noen er også redd for å binde seg (noe jeg selv var en periode), men det betyr jo ikke at man ikke vil ha sex og kos. Anonymkode: c702a...4f9 Vil man fortsatt ha sex og kos med noen man vet ikke egentlig bryr seg om en som person? Anonymkode: 4644c...7d3 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #9 Skrevet 13. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor onanerer man ikke bare da, hvis alt man vil ha er den seksuelle trangen stilt? Man får vel ikke noe emosjonelt ut av å være med en ff uansett? Anonymkode: 4644c...7d3 Å onanere er ikke det samme. Det stemmer heller ikke at det å ha en ff er det samme som å ikke få noe emosjonelt, selv om det ikke blir som å ha sex med en man er dønn forelsket i. Anonymkode: 97ff8...8ec 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #10 Skrevet 13. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel i 1,5 år nå. Jeg har datet mange menn på denne tiden, de fleste vil ikke jeg ha, da jeg blir kjent med de. Har på denne tiden vært to menn jeg likte godt, han ene likte ikke meg. Han andre fikk ett utrolig godt jobbtilbud i utlandet, og takket selvfølgelig ja til det. Jeg har ikke hatt sex på denne tiden, og savner sex og nærhet utrolig mye. Og ønsker virkelig en kjæreste, men det er ikke lett å finne en kjæreste. Så nå vurderer jeg pulekompis for å få sex og nærhet for en stund. Jeg har hatt pulekompis før, og han overnattet, vi dro ut og fant på ting, jeg lå i armkroken hans og vi så på film, vi lagde mat og spiste sammen. Vi pulte ikke bare, for det skal dekke behovet for nærhet og, ikke bare sex. Anonymkode: afaed...424 Men da er han vel ikke bare pulekompis - da er han jo en fyr du praktisk talt dater, bare uten strings attached? Anonymkode: 4644c...7d3 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #11 Skrevet 13. desember 2017 Syns det ligger litt i ordet, jeg. Det er ikke bare pule, det er kompis også. Så først puler man og så er man kompis. Onanere gir ikke noe nærhet utover en orgasme. Det er ikke hud mot hud eller prat og se film, spise mat sammen osv. Så - en pulekompis er ikke bare pulings, men litt mer, uten at man er kjærester. Kjærester light kanskje? Anonymkode: c521f...f4a 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #12 Skrevet 13. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det ligger litt i ordet, jeg. Det er ikke bare pule, det er kompis også. Så først puler man og så er man kompis. Onanere gir ikke noe nærhet utover en orgasme. Det er ikke hud mot hud eller prat og se film, spise mat sammen osv. Så - en pulekompis er ikke bare pulings, men litt mer, uten at man er kjærester. Kjærester light kanskje? Anonymkode: c521f...f4a Så det er litt som et åpent forhold, et forhold man kan ha uten å binde seg? Anonymkode: 4644c...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #13 Skrevet 13. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er litt som et åpent forhold, et forhold man kan ha uten å binde seg? Anonymkode: 4644c...7d3 Ja, jeg ser på det sånn i hvert fall. Anonymkode: c521f...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #14 Skrevet 13. desember 2017 Forstår ikke at folk klarer å ha en ff, men jeg er en som får følelser dersom det blir sengeaktivitet veldig fort. Så, holder meg unna, sex med en jeg er i glad i og at han er det samme i meg, det er verdt å vente på. Anonymkode: 5ebee...503 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #15 Skrevet 13. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ser på det sånn i hvert fall. Anonymkode: c521f...f4a Hvorfor ikke bare kalle det et åpent forhold da? Anonymkode: 4644c...7d3 2
SlemUlv Skrevet 13. desember 2017 #16 Skrevet 13. desember 2017 Jeg hadde FF fordi jeg trengte sex, og nærhet Noe jeg fikk, jeg fikk også en form for kjærlighet, da vi var gode venner den gang. Det holdt på i et år. Så fant jeg min første BDSM partner, og avsluttet sexen med FF. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #17 Skrevet 13. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke at folk klarer å ha en ff, men jeg er en som får følelser dersom det blir sengeaktivitet veldig fort. Så, holder meg unna, sex med en jeg er i glad i og at han er det samme i meg, det er verdt å vente på. Anonymkode: 5ebee...503 Folk er forskjellige. Jeg forstår ikke at folk liker country og danseband, men aksepterer det selvsagt Anonymkode: ae9a2...1c3 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #18 Skrevet 13. desember 2017 Ser på det som det samme som åpne forhold: Useriøst, ikke helt ekte kjærlighet, og sexfiksert - muligens problemer med å binde seg til en man elsker/ulykkelig forelsket i noen andre og tar til takke/venter på noe at noe bedre skal komme Anonymkode: e5208...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #19 Skrevet 13. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er forskjellige. Jeg forstår ikke at folk liker country og danseband, men aksepterer det selvsagt Anonymkode: ae9a2...1c3 Joda, men synes de virker følelseskalde. Anonymkode: 5ebee...503 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #20 Skrevet 13. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare kalle det et åpent forhold da? Anonymkode: 4644c...7d3 Du må gjerne kalle det åpent forhold for min del. Helt greit. Det er hva det er uansett hva man kaller det. Anonymkode: c521f...f4a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå