Gå til innhold

Gia smelt på tjukka.


Gjest Gia_

Anbefalte innlegg

Javel, 5+6. Ett lite sjokk først, men veldig koselig! Den vanlige testen ble tatt kl 00.40 natt til tirsdag, 11 dager over ikm, lyste positiv med en gang. Clearblue igår på dagen, fordi jeg ikke trodde på den første testen :fnise: vanskelig å tro enda, lite symptomer, men litt menssmerter, så tar meg selv i å vente på mensen enda :alice: 

Koselig førjulsgave, og fin bursdagsgave til kjæresten aka papsen ;) 

 

2C6270E6-746E-4D7E-9D2B-31EA528C4E5F.jpeg

Endret av Gia_
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og vipps uke 7. Går med litt angst for å miste, gruer meg til å gå på do itillfelle det er blod osv... gleder meg til å komme til uke 12 og første kontroll, da blir jeg nok litt roligere om alt står fint til. Stikker mye i magen, men det er vel bare livmoren som utvider seg. 

Igang med vitaminer, mineraler og folsyre, og 4 dager snusfri! Gikk overraskende fint å slutte med den snusen. Skulle såklart helst slutta FØR jeg ble gravid, men nå kom erten i magen litt brått på :)  

Må vel ta kontakt med fastlegen nå veldig snart? Noen som har noen kjekke apper å anbefale? Har Preglife til nå :) 

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uke 8 (7+3).

Formen er helt fin, hatt mindre av den intense stikkingen den siste uka, men har isteden hatt endel halsbrann. 

Rart og veldig koselig å tenke på at neste år så har vi ett pittelite nurk på 4mnd ❤️ 

Legetimen er også bestilt til midten av januar, har dere hatt med partneren deres på den aller første timen? Usikker på hva som er vanlig..

Mageboeren denne uken; 

 

DD1CAA0C-9E27-483C-9212-BE49AC0C2F2B.png

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer og god jul 😄 Blir så koselig med baby neste år! ❤️

Jeg tok med samboer den første timen og synes det var veldig fint. Veldig koselig å høre hjertelyd sammen første gang 😍 Tror jordmor setter pris på det om han er med, men er ikke et must 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😁 håper du har hatt en fin julaften🎄

Ja, blir helt magisk! ❤️ 

Hm, får man høre hjertelyd hos fastlegen? 😊 Er dit jeg skal, og da er jeg 10+1 uke på vei.. når jeg bestilte timen fikk jeg ikke høre noe om det, bare at jeg skulle ta blodprøve og at jeg måtte ha med urinprøve. Men såklart veldig surt om jeg får det også er ikke samboeren med alikevel 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så tidlig vet jeg ikke om man hører hjertelyd med doppler enda, men jeg kan ta feil! Jeg fikk høre hjertelyd i uke 14 første gang tror jeg, det var hos jordmor 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...