Gå til innhold

Stringtrusa....


Exodus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

String på undervektige damer er ikke fint, (skriver ike dette for at å såre noen men)

Ei undervektig dame, Veldig tynn: Er IKKE bra, og da synest ikke jeg string er noe sexy, pga undervektige damer har ikke så store hofter, da blir det skinn og bein og string.... ikke bra. Det som jeg synest er så facinerendes med kvinnekroppen ( SEXY) er det damene som har brede sexy hofter, og sexy svingen i ryggen like før hoftene :D

Tynne jenter/sykelig tynne jenter, liker ikke det jeg, verste en kan forestille seg er doggy stillinga med ei dame som istedet for hofter så kjenner en bare beinet. osv.

Exodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære elegante Kattepus !

Grensa er individuell ser du.

Som sagt, folk bør gå i det de selv synes er ok.

De bør ikke ha på seg det som JEG liker, eller det som motebransjen forventer.

Det er jo det som er hele poenget med denne debatten.

Dere jenter har ingen egen vilje !

Dere skal se absolutt like ut hele bunten, bare i forskjellig størrelse !

Trist, kjedelig og lite utviklende....

hilsen en chris, som tåler det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Chris; Etter å fulgt med i div. "debatter" på KG får jeg inntrykk av at du må være en jævlig flott, elegant og "korrekt" mann (om ikke litt tom i toppen), ettersom du krever at kvinner skal være slik. Du har ikke ett bilde, eller to, som du kunne lagt ut her på KG så vi får se hvordan en "gentleman" ser ut...?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest biafra

Synest det er heilt perfekt når kanten av trusa synest ved bukselinninga. Uansett om dette er string eller vanlig truse. Men får full tenning om ei tilfeldig (ung!) dame i gata bøyer seg ned eller gjer noko anna stunt og stringen vises! Råsexy!

Damer har jo gått med synlege bh-stropper i ein mannsalder snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles ikke helt sikker på om jeg har fått svar på det jeg spurte etter, men et var noen ganske rare sp mål også: Det er bare det at jeg har hørt om damer som føler seg sexy i string og derfor kun bruker det.

En ting til også, string for menn: de sier de er kanskje på vei til bestselgertoppen, men det blir UTEN min hjelp!!!, det er sansynligvis noe av det mest usexy og teite jeg har hørt, og kunne ALDRI tenkt meg og prøve!

Men hva synest damene her inne om menn i string???

Noen som deler min oppfattning?

Exodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg for min del føler meg ikke så veldig mye mer sexy i en string truse, enn om jeg hadde gått i en vanlig truse. Grunnen til at jeg bruker disse er det at jeg som regel går med ettersittende bukser eller bukser med et litt tynnere stoff, og da syns jeg, personlig, at det ikke er pent med en trusekant som "skinner" gjennom buksa.

Dessuten er ikke string trusene nyskjerrig som vanlige truser, slipper og at de sniker seg opp i pompen.

Gutter/menn i G-streng: Helt vannvittig turn OFF. Gutter bør holde seg til boxere!

Klem meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

En vanlig truse er så nysgjerrig av seg likevel, så istedenfor å dra den ut hele tiden, er det like greit å gå med string, så slipper man det problemet.

Og neida, ikke alle menn er tilhengere av string.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor string??

Fordi - det er behagelig, man slipper denne trusa som krabber "inn" i rompa hele tida og prosessen med å få den ut igjen....

Dessuten så liker sambo det!! Forbinder liksom truse med det månedlige...

Og den dobble rompa du får i buksene er heller ikke pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er mer sexy enn string på ei jente er om hun går uten....

String på gutter er like sexy som Moskva-Marit i stay-ups...... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...