Jesp99 Skrevet 13. desember 2017 #21 Del Skrevet 13. desember 2017 Jeg elsker Jul i Svingen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #22 Del Skrevet 13. desember 2017 Jeg irriterer meg veldig over faren til Linus - Malvin eller hva han heter. Ungene blir lei av at jeg syter og klager over den mannen hver eneste episode.... Men seriøst, det går da ikke an å ha en sånn mann?! Stakkars mor til Linus... Anonymkode: e6d12...c6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #23 Del Skrevet 13. desember 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg skjønner ikke helt. Er foreldrene til Linus kjærester? Eller bare bor de sammen for barnas skyld? I en episode da hun nye jenten flyttet inn ble jo Marvin (pappaen til L) forelsket/betatt av moren til hun nye jenten, og da spøkte og lo familien hans av det. Anonymkode: a255a...fee Det lurte jeg også på, har aldri sett jul i svingen før og ble veldig forvirret av dette? Anonymkode: 11c9d...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #24 Del Skrevet 13. desember 2017 Jeg så litt på denne serien da den kom første eller andre gangen og det var nok med en eller to episoder for min del. Jeg reagerte mest på denne ufattelige barnslige og teite faren. Og jeg syns det er slemt med den adventskalenderen hans. Hver gang jeg hører eller ser noe som har med den serien å gjøre så tenker jeg på den kalenderen og hvor utrolig dårlig gjort det er med ingenting og ingenting og ingenting hver eneste dag til Linus. Ikke morsomt i det hele tatt. Og alle er like dårlige skuespillere, syns jeg også. Puh, det var utblåsningen sin det, tenker jeg. Anonymkode: f652a...c7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #25 Del Skrevet 14. desember 2017 På 13.12.2017 den 6.12, AnonymBruker skrev: Haha, serien provoserer like mye nå som da den ble vist første gangen! Husker mange var misfornøyd med denne serien da den kom ut. Synes det er flott at nrk har en serie som er mer virkelighetsnær og som skiller seg litt ut fra de andre. Det MÅ ikke være nisser som hopper rundt overalt i hver eneste adventsserie. Anonymkode: 9affd...f82 Jeg synes Marvin er høydepunktet i serien, datteren min på 10 og jeg ler mye av han! Han er jo en overdreven karakter av typen "fjottete og klønete familiefar med teit humor som egentlig bare mener godt" Liker han godt! Befriende å se at han og Agneta kan krangle friskt og irritere hverandre, men likevel være forelsket og ha et godt forhold. Sånn er livet, vi er ikke perfekte! Anonymkode: 7271f...d64 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 14. desember 2017 #26 Del Skrevet 14. desember 2017 Vi elsker Jul i Svingen, men jeg syns Klara er dødsirriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #27 Del Skrevet 14. desember 2017 Nure er såå flink skuespiller. Alt han sier og gjør er så naturlig. Anonymkode: 6b296...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. desember 2017 #28 Del Skrevet 15. desember 2017 Og tenk at hun er blitt voksen nå, gud som tida flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 15. desember 2017 #29 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Ha ha ha. Også står hun å gjør seg til, og gjør seg søt. Har ikke sett det TV-programmet. Jeg så bare på bildene (hvis det er riktig TV-program). Hun later som hun er glad og later som hun ler hjertelig. Ordentlig sjarmtroll. Endret 15. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 18. desember 2017 #30 Del Skrevet 18. desember 2017 På 13.12.2017 den 14.52, AnonymBruker skrev: Jeg så litt på denne serien da den kom første eller andre gangen og det var nok med en eller to episoder for min del. Jeg reagerte mest på denne ufattelige barnslige og teite faren. Og jeg syns det er slemt med den adventskalenderen hans. Hver gang jeg hører eller ser noe som har med den serien å gjøre så tenker jeg på den kalenderen og hvor utrolig dårlig gjort det er med ingenting og ingenting og ingenting hver eneste dag til Linus. Ikke morsomt i det hele tatt. Og alle er like dårlige skuespillere, syns jeg også. Puh, det var utblåsningen sin det, tenker jeg. Anonymkode: f652a...c7c Så sur da! Jul i Svingen er bare helt fantastisk, og den har masser av humor. Må alt være så innmari "korrekt"? Det med julekalenderen er hysterisk morsomt syns jeg. Han får jo stjernekikkert til slutt! Og karakteren Marvin er generelt hysterisk morsom. Ungene er også morsomme, spesielt Nure og Åsa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 18. desember 2017 #31 Del Skrevet 18. desember 2017 Jeg tror hun gjør serien mer morsom for de yngste barna. Deres humor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #32 Del Skrevet 18. desember 2017 Jul i svingen er den dårligste julekalenderen jeg har sett! Anonymkode: 75c15...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 18. desember 2017 #33 Del Skrevet 18. desember 2017 Altså søstera mi har nylig fylt 6 år, og hun var/er IKKE så irriterende som Klara. Ikke er hun så opptatt av tiss og bæsj heller. Hadde Klara vært søstera mi hadde jeg fått fnatt. Det gjelder Victoria også, forsåvidt. Makan til bortskjemt drittunge. Barna som spiller i Jul i svingen er herlige, og utrolig flinke skuespillere. Får så utroligr gode følelser av å se på den serien! Minner meg skikkelig om barneskolen da jeg bodde på landet🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 21. desember 2017 #34 Del Skrevet 21. desember 2017 Men hun er vel bare tenkt å være fire år eller noe? Mange barn er jo sånn da, litt rampete og irriterende. Har et barn i familien som er helt lik, og vi ler mye av det. Syns skuespilleren gjør en god jobb også, spesielt til å være så liten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #35 Del Skrevet 21. desember 2017 Og slik ser de ut i dag Anonymkode: dbff3...174 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #36 Del Skrevet 21. desember 2017 På 15.12.2017 den 22.48, Winza skrev: Og tenk at hun er blitt voksen nå, gud som tida flyr Hun er ikke voksen hun er 16 -17 år Anonymkode: dbff3...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. desember 2017 #37 Del Skrevet 21. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og slik ser de ut i dag Anonymkode: dbff3...174 Eller rettere sagt, for 4 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. desember 2017 #38 Del Skrevet 21. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke voksen hun er 16 -17 år Anonymkode: dbff3...174 Hun er 18 I denne artikkelen fra 4 år siden står det hun er 14, da blir hun 18 nå https://www.nrk.no/kultur/slik-gikk-det-etter-svingen-1.11409593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #39 Del Skrevet 6. desember 2019 Gammel tråd, men jeg irriterer meg no sinnsykt over Atif! Synes han er vanvittig ufordragelig og bedrevitende😤 Anonymkode: 67d78...8e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 6. desember 2019 #40 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Uenig med (nesten) alle her ser jeg. Synes det er en fantastisk serie. Kanskje den beste julekalenderen NRK har laget. Endret 6. desember 2019 av Gullik 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå