Gå til innhold

Jul i svingen med irriterende unge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kanskje stygg nå, men Klara (lillesøster til Linus?) er så sinnsykt irriterende!

Syns det er kjempekoselig å se Jul i svingen med minstemann, men akkurat hun der snakker jo bare om tiss og bæsj og er ufattelig slitsom.

huff. 

Er jeg alene? :P

Anonymkode: 1764d...1a3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper det, for hun omtales negativt av de andre barna og foreldrene bare ler... 

Anonymkode: 0bd0d...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lillesøster på fem år vil alltid være irriterende. Synes Jul i Svingen er befriende med normale unger som oppfører seg normalt.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

En lillesøster på fem år vil alltid være irriterende. Synes Jul i Svingen er befriende med normale unger som oppfører seg normalt.

Det finnes vel knapt nok noe mer irriterende enn en lillesøster på 5 (det må i tilfelle være en ufordragelig lillesøster på 15...).

Anonymkode: dd1b1...37a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spiller hun godt, for det er vel meningen at hun skal være irriterende. OG hun sier det hun har fått beskjed om, som står i manuset.

Unger i den alderen er opptatt av bæsj og prump.

Anonymkode: 543ee...118

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er en imponerende god skuespiller som klarer å irritere deg i rollen som irriterende lillesøster på 4 år...

Anonymkode: 32471...4d2

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå faktisk meningen at hun skal være sånn da. 

Anonymkode: 14707...6c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan det er mulig å synes at Jul i Svingen er «kjempekoselig», det er kanskje den minst koselige julekalenderen jeg har sett, med mye kjip stemning og folk som oppfører seg mindre bra (serien i seg selv er fin, den, men altså: kjempekoselig? Nei, det vil jeg ikke si at den er)

Anonymkode: 0d22c...9d5

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hele stemningen i bilen og hos bestemor og bestefar var klein. Dårlig juleserie syns jeg.

Anonymkode: 987ba...b67

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns hele stemningen i bilen og hos bestemor og bestefar var klein. Dårlig juleserie syns jeg.

Anonymkode: 987ba...b67

Enig!

Pappaen er en skikkelig umoden fyr. Ikke rart svigers ikke hadde sansen for han.

Anonymkode: 1764d...1a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kanskje stygg nå, men Klara (lillesøster til Linus?) er så sinnsykt irriterende!

Syns det er kjempekoselig å se Jul i svingen med minstemann, men akkurat hun der snakker jo bare om tiss og bæsj og er ufattelig slitsom.

huff. 

Er jeg alene? :P

Anonymkode: 1764d...1a3

Haha...trodde jeg var den eneste som irriterte meg over henne😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på med datteren og vi liker serien kjempegodt. Og så er det så deilig og befriende og se voksne opptre både upedagogiske og ufine. Foreldrerollene idag i serier/film reagerer så perfekt og pedagogisk, noe jeg vil tro mange ikke kjenner seg helt igjen i, og barna får ett litt feil bilde av hvordan foreldrer egentlig er i en vanlig hverdag.  

Anonymkode: c0255...910

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i julekalenderen "jul i svingen". Klara er fantastisk sjarmerende etter min mening! Det er mange som ikke oppfører seg bra - ja - men de aller fleste er jo gode på bunnen noe serien også får fint frem synes jeg. Sånn er det jo også i det virkelig liv, det er ikke bare eksemplarisk oppførsel hele tiden. Når noen gjør noe som ikke er "bra" er det også en glimrende anledning til å prate litt med barna sine om rett og galt, hva som er god oppførsel og hva som ikke er det :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke helt. Er foreldrene til Linus kjærester? Eller bare bor de sammen for barnas skyld? I en episode da hun nye jenten flyttet inn ble jo Marvin (pappaen til L) forelsket/betatt av moren til hun nye jenten, og da spøkte og lo familien hans av det. 

Anonymkode: a255a...fee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å se den serien i det hele tatt.

Anonymkode: 5540d...ab0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes serien er ufattelig kjedelig. Liker mye bedre Jul i blåfjell osv.

Anonymkode: f2c7b...454

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns hele stemningen i bilen og hos bestemor og bestefar var klein. Dårlig juleserie syns jeg.

Anonymkode: 987ba...b67

Nå får det være nok her!

Og Klara er bare en helt vanlig skjønn femåring!

Anonymkode: 0d5a7...cb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, serien provoserer like mye nå som da den ble vist første gangen! Husker mange var misfornøyd med denne serien da den kom ut. Synes det er flott at nrk har en serie som er mer virkelighetsnær og som skiller seg litt ut fra de andre. Det MÅ ikke være nisser som hopper rundt overalt i hver eneste adventsserie.

Anonymkode: 9affd...f82

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Klara minner meg skikkelig om min egen lillesøster:hoho:5 år yngre og like irriterende da hun var liten som nå når hun er 25:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...