Gå til innhold

‘Luksusfrokost’, idéer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha julefrokost bare meg mannen og babyen på julaften i år, men vi liker ikke så veldig sånn tradisjonelt julepålegg som sylte og   sild og sånn....

har dere noe forslag til ‘luksusfrokost’vi kunne laget? 

Anonymkode: 76dbc...ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggerøre, spekeskinke, osv liker vel de fleste. 

Anonymkode: 1d847...6ab

Skrevet

Nystekte rundstykker (ev ferdige rundstykker som bare varmes opp i ovnen), masse forskjellig pålegg, eggerøre, spekeskinke, morrpølse, leverpostei med litt nystekt bacon, frukt, diverse drikke som juice, melk, te, kaffe 

Skrevet

Diverse oster, marmelader, røkelaks - og alt som de andre over har nevnt.

Skrevet

Vi er bare to og liker heller ikke så mye sylter, sild osv. 

Vi bruker som regel god røkelaks, eggerøre, spekeskinke, oppkuttet frukt og grønt, god skinke og div oster.
Sammen med meierismør og lune rundstykker er dette luksus for oss :)

Skrevet

Eggerøre/ posjert egg, røkt laks/ ørret, dyrere kjøttpålegg enn hva dere normalt kjøper, nystekte lune rundstykker, croissaints hvis dere liker det, lun leverpostei med sprøstekt bacon og stekt sopp, gode oster som brie/blåmugg/camembert og marmelader, ferskpresset juice/ smoothie, gode teer eller en god kaffe med nykvernede bønner. (Jeg er et frokostmenneske 🙊😄)

Skrevet

Ovnsstekt chevre med ruccola, fjellhonning, valnøtter og balsamico + bakte/stekte rødbetskiver til ;)

Anonymkode: 03576...9ee

Skrevet

Eggs Benedict, appelsinjuice og kaffe 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker speltrundstykker med laks og eggerøre og et glass ferskpresset jus til. Baguett skåret i skiver med mør, fenalår og potetsalat.

Anonymkode: 36b18...15e

Skrevet

Noe som er veldig godt og enkelt er bagels med smøreost f.eks tine krydderost istedet for smør, og f.eks roastbiff med rødløk, tomat, agurk osv. 

Skrevet

Tusen takk for tips, alle sammen :blomst: 

ts

Anonymkode: 76dbc...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...