AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Har vært hos lege nå 3 ganger på 2 uker. Hatt smerter i høyre side på livmor og i korsrygg. Var hos gynekolog idag og alt ser bra ut, så skjønner ikke en dritt!? Ingen svulster, betennelse der nede osv. Han ba meg bare bestille ny time hos lege. Ingen har tatt blodprøver eller noe av meg, så føler ikke jeg blir tatt seriøst. Greier ikke sitte bøyd uten at det oppstår en brennende følelse i korsrygg. Gjør svært vondt å bøye seg. Jeg er normalt aktiv, så det er sagt. Føler meg som en dust, men jeg har svært høy terskel før jeg oppsøker lege! Fatter ikke hva som feiler meg... Hva nå liksom. bør jeg vente noen uker før jeg bestiller neste time? Anonymkode: a998c...781
Tiuren01 Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 Vanskelig å si. Jeg vet ikke helt hva en blodprøve vil kunne avdekke i forhold til akkurat de smertene. Kanskje du bare har vært uheldig og få en strekk. At det er noe muskulært. Men hvis du føler det er for sterke og akutte smerter til å se an så dra til legen. Legen får betalt for det så du skal ikke tenke på at du "plager" legen med noe. Si at smertene har vedvart og du ønsker å utredes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå