Gå til innhold

Er kvinner mindre attrahert av menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi alle vet at menn og kvinner er tiltrukket av hverandre, Noe som fører til reproduksjon av menneskeheten. Men jeg har lest artikler angående kvinners lave sex lyst og leste at heterofile kvinner oppnår færrest orgasmer av alle ulike seksuelle legninger, Og at heterofile kvinner viste lite til ingen interesse av mannskroppen men at de var mer opptatt av personlighet fremfor utseende hos menn etc. Og det får meg til og tenke, Er kvinner mindre attrahert av menn enn hva menn er av kvinner? Og ikke bare når det kommer til sex, Men alle aspekter av menn. Kan noen kvinner forklare for meg hvis dette er tilfellet eller ikke, Jeg er mildt sagt forvirret. Takk.

Anonymkode: e1af4...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden kvinner sjelden klår sånn som  menn gjør, så klarer vi ihvertfall å dy oss mer enn menn. Men vi drømmer også om menns kropper, f eks når vi onanerer. Når det kommer til at heterofile kvinner får færre orgasmer, så tyder vel det på det omvendte, at menn ikke er nok interessert i våre kropper....

• Liker 4
Gjest Fillerista
Skrevet (endret)

Haha. Skjønner ikke at disse mytene får leve ass. Ser det jo selv om jeg gidder å lese om sånt i media. Men erfaringen er jo en helt annen. Kvinner med lavere sexlyst enn meg? Aldri møtt, og jeg har høy sexlyst. Kvinner som sjelden får orgasme? Møtt én, og da hadde det sine grunner. Kvinner som ikke er opptatt av mannekroppen? Lol. Kommer vel an på kroppen, da. 

Endret av Fillerista
Skrevet

Jeg ELSKER kroppen til samboren min. Elsker hvordan fingrene hans ser ut, nakken, håret, rompa, huden, lukten. Ja, ALTT. Får sug i magen bare ved tanken på ham. Om det er en mann jeg tenner skikkelig på så begjærer jeg ham med hud og hår. 

Forskjellen på menn og kvinner tror jeg er at de fleste menn i motsetning til kvinner, attraheres av kvinner flest. At de er mye mindre selekektive. Det virkelig svært få menn jeg attraheres av. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...