Gå til innhold

Kjøp brukte dekk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil bare tipse om noe som kanskje ikke høres så smart ut men som er veldig smart. Mange legger ut nesten helt nye dekk på finn.no, og enkelte utsalgssteder kan også ha. Jeg hadde aldri tenkt på dette før en venn av meg tok meg med til en garasje der de solgte relativt nye og pent brukte dekk til en brøkdel av det nye koster . Senere har jeg kjøpt nye for enkelhets skyld, men nå hadde jeg litt dårlig råd, så jeg gikk på finn.no og fikk tak i Nokian Hakkapellita 8, brukt en halv sesong, for kr 800! Med omlegging til mine felger ble det totalt 1600. De dekkene ville kostet meg over 4000 nye... Bra for miljøet er det også :) 

Man må bare huske på at de må aldri være gamle. Det er mange som prøver å selge dårlige dekk der de ikke oppgir alderen også. Om man må spørre hvor gamle de er tror jeg sjeldent de er noe å ha. Om dekkene er nesten nye så står det i annonsen.

Anonymkode: a6f68...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Screenshot_2017-12-12-04-26-26.thumb.png.f304c4186f3bbbd2269a02df77942a42.png

Hvem er billigst mon tro? Kanskje ikke den heldigste reklameplasseringa jeg har sett på KG.

 

Endret av herremann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 3.54, AnonymBruker skrev:

Man må bare huske på at de må aldri være gamle. Det er mange som prøver å selge dårlige dekk der de ikke oppgir alderen også. Om man må spørre hvor gamle de er tror jeg sjeldent de er noe å ha. Om dekkene er nesten nye så står det i annonsen.

Anonymkode: a6f68...97e

Alle dekk er datomerket. Bare be om et bilde av denne.

Anonymkode: dba32...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Alle dekk er datomerket. Bare be om et bilde av denne.

Anonymkode: dba32...594

Men når de ikke reklamerer med hvor gamle de er i annonsen er de antagelig ikke spesielt nye.

Anonymkode: a6f68...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...