Arwen Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Er det vanlig at brudepikene er med til fotografen?
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Er det vanlig at brudepikene er med til fotografen? Her hos oss på landet er det normalt... Ha dei med på noen av bildene.... skal ha min sønn som brudesvenn og vil gjerne ha han me på noen av bildene....
Felixa Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Vet ikke hva som er vanlig, men vi skal ihvertfall ha med våre på noen av bildene.
Allianca Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Det er koselig å ha noen bilder med brudepikene på, men selfølgelig tar dere flest uten. Hvis det er dine barn, så er det jo hyggelig for deg å ha det, og hvis det er andres barn, er det jo morsomt å gi dem et pent bilde av barna som "takk for hjelpen".
linky Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 vi skal ha en brudepike, og hun skal være med til fotografen.kjekt å ha med brudepiken på noen av bildene....
Glossy Skrevet 1. februar 2005 #6 Skrevet 1. februar 2005 Vi tok en del bilder sammen med de på kirketrappen, men tok de ikke med til selve fotografen.
Cathie Skrevet 1. februar 2005 #7 Skrevet 1. februar 2005 Vi skal ta bildene på lokalet vi, men brudepikene skal være med på noen av bildene ja...
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #8 Skrevet 1. februar 2005 Da jeg var brudepike for min tante og onkel, var vi alle 4 med til fotografen..
Arwen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2005 OK Da tar vi de med på et par bilder.
Spirito Skrevet 2. februar 2005 #10 Skrevet 2. februar 2005 Synes det kommer helt an på forholdet til brudepiken(e). Er det egne barn ville jeg hatt de med, hvis ikke hadde det holdt med "på kirketrappa-bildene".
Gjest Lullu ikke innlogget Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Hei! Vi hadde også med disse til fotografen. MEN vi gjorde det slikt at fotografen kom til oss. Han møtte opp i kirken, så bildene med brudebarna ble tatt der (så det ikke ble så lenge å vente). Deretter tok vi turen videre for å ta resten av bildene (utenfor selskaplokalet). Barna var med på mottakelsen frem mot middagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå