Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Æsj ble skikkelig dårlig når EE tok på seg pelsen fysj :kvalm:

Gjest Tom Bäcker
Skrevet
2 minutter siden, Mkigjen skrev:

Hva skal han med pels?

Han liker å ta seg godt ut.

Skrevet

Blir spennende å se hvem EE blir så sur på 

Det er jo trist hvis han følte seg mobbet på Farmen, men tror ikke han er så lett å ha med å gjøre. Han er jo skikkelig diva.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen svare på om det som har gått på tv i dag 20-21 , er det vi får se i reprise kl 21.45 , eller er det som kommer på tv etterpå "fortsettelsen" på episoden som gikk nå før nyhetene?

Anonymkode: 243bc...c0e

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel ganske latterlig at TV 2 forsøker å dra ut "spenningen" om ukesoppdraget lykkes.

Det er vel nærmest garantert at dette blir godkjent, nærmest uansett hvor elendig deltakerne gjør det... 

Anonymkode: 8b14e...89b

De drar det ikke noe mer ut enn de gjør i orginal farmen - si meg, har du ikke sett det før? 

Anonymkode: 7e0d3...696

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen svare på om det som har gått på tv i dag 20-21 , er det vi får se i reprise kl 21.45 , eller er det som kommer på tv etterpå "fortsettelsen" på episoden som gikk nå før nyhetene?

Det er fortsettelsen

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er fortsettelsen som kommer etter nyhetene. Da får vi vite hvem som ryker

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, _popcorn_ skrev:

Nei faktisk ikke, betyr det at jeg ikke har lov å delta i debatten? 

Kanskje greit å lese seg opp, evt følge med (for dette har de nevnt flere ganger allerede om du ser episodene) før man uttaler seg. Det gjelder forøvrig alt man skal diskutere. Du starter ikke diskutere noe du ikke har peiling på...

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, smalls said:

e hvem EE blir så sur på 

Tipper Løke

• Liker 4
Skrevet

EE driter seg jo bare loddrett ut.. Jeg og støtter at alle må få være seg selv, men EE inntar offerrollen så til de grader (og nesten håper på at folk skal reagere negativt så han kan sutre litt og synes synd i seg selv) Han fremstår som veldig usikker, umoden og forventer at alle skal respektere han, men han er ikke så god på å respektere andre mennesker.. Blir bare mer og mer kvalm av hele figuren..

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Det er jo trist hvis han følte seg mobbet på Farmen, men tror ikke han er så lett å ha med å gjøre. Han er jo skikkelig diva.

Sikkert Frank fordi han tør si ting som det er. 

Helt enig. Mobbing er aldri OK, men han har visst behandlet flere der dårlig, så han fikk kanskje bare smake sin egen medisin. Han er neppe lett å ha med å gjøre, nei. Har knapt nok sett noen verre diva. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, smalls skrev:

Tipper Frank forteller at han har syntes EE har vært en dårlig og lat storbonde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, hjertesukka skrev:

Det er fortsettelsen

2 minutter siden, Calandria skrev:

Det er fortsettelsen som kommer etter nyhetene. Da får vi vite hvem som ryker

Takk for svar! Da forter jeg meg å  se del 1 på Sumo nå så jeg kan se fortsettelsen på tv. :laugh:
Skrudde på tven litt for sent til å få med meg del 1 i kveld.

AnonymBruker
Skrevet

EE tar allt negativt. Får han tilsnakk for dårlig innsats, holdning ol, da er det mobbing i hans ører. Nebb og klør ute for å «lete» etter mobbing av egen person. Men han oppfører seg som en komplett idi..(tulling?). 

Han burde lære litt av dette oppholdet. Respekt for andre mennesker, legge fra seg divanykker, og legge fra seg fokus på utseende. Han er per nå uspiselig. 

Anonymkode: 20ca7...b8b

• Liker 16
Skrevet
15 minutter siden, Salka skrev:

Sikkert Frank fordi han tør si ting som det er. 

Helt enig. Mobbing er aldri OK, men han har visst behandlet flere der dårlig, så han fikk kanskje bare smake sin egen medisin. Han er neppe lett å ha med å gjøre, nei. Har knapt nok sett noen verre diva. 

Enig. Mobbing er aldri greit, men EE er jo skikkelig diva og skjønner jo at folk blir lei. Jeg kan aldri huske at en storbonde har tatt seg en sykedag 🙈

Man kan si hva man vil om Frank (nei, er ikke fan av han) men han står på og har høy arbeidsmoral.

• Liker 7
Annonse
Gjest Sorbus
Skrevet

Stakkars kua hvis Aune må ut, for makan til grundig børsting har jeg ikke sett. Den reneste kua i landet! Aune er en fin fyr, håper han blir!

Skrevet

Herregud bruke 5kr på klær etter at gruppa har jobbet hardt for å klare ukesoppdraget. For en egoist, virker som at alt skal handle om han

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet

5 kr for pelsen var billig da. Pels for samme pris som en sjokoladekake.

Kunne fått byttet den bort i mye mat med noen fra utsiden:fnise: 

Anonymkode: 2f151...f43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper Aune vinner kampen, liker han. Vet knapt hvem denne Newton-fyren er.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...