Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, fresia skrev:

jeg synes det har vært litt kjedelig hittil... heier på Aune og Staysman :) ellers liker jeg Inga Berit, men har ikke sett henne siden hun var med på Jakten på kjærligheten og ser ikke på henne som en kjendis :fnise: men tror de velger deltagere mer etter særpreg og personlighet enn etter hvor stor kjendis de er.

tipper Stian velger Aune som andrekjempe - da håper jeg Aune vinner!

Hvis ikke han vinner så skriver han sikkert et dikt til deltakerne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror heller de ikke hadde blitt med hvis de ikke fikk betalt. De fleste ser på dette som "jobb". At noen har med sminke f.eks blir for teit. 

EE har lite å stille opp med i en tvekamp (hva kan han være god i liksom? Kan kanskje ha flaks i øksekast) og tipper han blir valgt til førstekjempe fort.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tviler på at Stian velger noen av gutta til tvekamp, jeg tror han kommer til å gå for en av jentene... 
Han har jo ikke sjans mot Frank iallefall, og tror han har fått såpass god tone med Stian og Dennis at han ikke vil ha dem ut. 
Så jeg tror han kommer til å velge Maiken eller Martine... 
Men må si jeg er litt positivt overrasket over Maiken som er modell, og samtidig virker veldig avslappet, jordnær og lærevillig. 

Vet ikke hvem jeg heier på enda, men jeg tror Frank og Inga har store sjanser til å vinne, pga fysikk og kunnskap. De fleste vil nok kanskje beholde dem en stund, fordi dem gjør oppdragene og livet enklere. Frank er jo arbeidsjern og sørger for at oppdragene blir utført, og Inga har såpass god kunnskap om dyrene at hun gjør gårdsarbeidet enklere, siden hun vet hva det dreier seg om. 

Skrevet (endret)

Frank og EE på "God morgen Norge". Frank er ærlig og sier det som det er - med et glimt i øyet:fnise: Legg merke til Frank når EE sier han ikke ville velge Frank som førstekjempe for å gjøre Frank enda mer lei seg:ler:

http://www.tv2.no/a/9592059/

Endret av Lundii
  • Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, _popcorn_ skrev:

Jeg tviler på at Stian velger noen av gutta til tvekamp, jeg tror han kommer til å gå for en av jentene... 
Han har jo ikke sjans mot Frank iallefall, og tror han har fått såpass god tone med Stian og Dennis at han ikke vil ha dem ut. 
Men må si jeg er litt positivt overrasket over Maiken som er modell, og samtidig virker veldig avslappet, jordnær og lærevillig. 

Vet ikke hvem jeg heier på enda, men jeg tror Frank og Inga har store sjanser til å vinne, pga fysikk og kunnskap. De fleste vil nok kanskje beholde dem en stund, fordi dem gjør oppdragene og livet enklere. Frank er jo arbeidsjern og sørger for at oppdragene blir utført, og Inga har såpass god kunnskap om dyrene at hun gjør gårdsarbeidet enklere, siden hun vet hva det dreier seg om. 

Da blir det ikke noen tvekamp da :P Da må han jo bare trekke seg.

Endret av penny_
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, _popcorn_ skrev:

Han kan kun velge en av gutta. Jente mot mann blir jo urettferdig :P

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, _popcorn_ skrev:

Nei, han kan kun velge mellom gutta. Har du aldri sett farmen før???!

Anonymkode: 7e0d3...696

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
På 3.1.2018 den 8.55, C.Tramell skrev:

Ja, er det noe toppidrettsfolk er kjent for så er det å være lite egoistiske og svært opptatt av andre enn seg selv.......... :frkk:

Han var en lagspilller i en lagidrett!

Anonymkode: 9a7b3...74f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, _popcorn_ skrev:

Kanskje han velger Gaute.

Anonymkode: 9a7b3...74f

• Liker 14
Skrevet (endret)

Ang det med goder er jeg enig med både han og Frank egentlig. Jeg er enig i at tobakk er helt unødvendig og ble sett på som luksusvare i 1918, men jeg er også enig med EE i at Frank hadde klart seg fint uten kompresjonstrømper. Det var ikke en gang oppfunnet i 1918 og man klarte fint å trene uten også. Så der har begge både rett og feil. Rett når det gjelder hverandre og feil når det gjelder seg selv. :P Kaffe er greit da, det er noe alle har glede av, men de kunne kjøpt det på markedet som i vanlig farmen i stedet for å få det som en gode. Liker Staysman jeg, virker som han har begge beina godt plantet på jorda og ikke har han krevd noen goder heller. 

Endret av lillesky
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

EE i tautrekking hadde vært noe :fnise:

Anonymkode: 172a0...a28

• Liker 5
Skrevet

Men har EE faktisk sett på Farmen før? Virker som han ville bli storbonde før da slapp han å jobbe og kunne bare slave de andre rundt. Men han kan vel egentlig ikke slave de rundt, for han vet vel ikke hva ukesoppdraget går ut på :P Han så jo helt forvirret ut da mentor prøvde å forklare ukesoppdraget 

Men er han så kunnskapsløs som han fremstår eller gjør han seg til? Hvorfor er han kjent egentlig?

• Liker 6
Skrevet

Farmen kjendis blir for dårlig.  Burde ikke produseres.  Så det en gang, kommer ikke til å følge med dette

Skrevet

EE gjorde ingen god figur når han deltok i Kjendisrestauranten. De andre deltakerene jobbet og stod på for EE på hans dag. Men han gjorde dårlig jobb før de andre på deres dag

• Liker 1
Skrevet

Noen andre som så god kveld norge i går med Erlend? Så utrolig kleint 🙈

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Winza skrev:

Noen andre som så god kveld norge i går med Erlend? Så utrolig kleint 🙈

Nei, hva sa han?

Anonymkode: 0615f...46b

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hva sa han?

For mye :hoho:

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Winza skrev:

For mye :hoho:

Nevn noe da. Ble nysgjerrig  :P

• Liker 2
Skrevet

Hehe, ble nysgjerrig jeg og. :nori:

Skrevet

Vanskelig å forklare, må sees :P Uff, håper han ryker neste uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...