Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er den ene tvillingen mer populær enn den andre på voten?

Anonymkode: c0630...a1f

Fordi de er to forskjellige personer? Og kanskje fordi den ene av de er hjelperen til EE og dermed fått mer TV-tid..... på godt og vondt. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser dere forskjell på Johanne og Kristine? Jeg gjør ikke det :P

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Christy89 skrev:

Nei, klarer ikke heller se forskjell..

Skrevet

Ser ikke forskjell jeg heller. Hun ene har visst piercingen sin på motsatt side av hun andre, men husker ikke hvem som har hvor. 

Skrevet
1 time siden, Christy89 skrev:

Kristine har et arr på kinnet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hun ene av de litt mørkere hår enn hun andre? Det ser litt sånn ut, men kanskje jeg tar feil. 

Anonymkode: 1829d...dd7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hun ene av de litt mørkere hår enn hun andre? Det ser litt sånn ut, men kanskje jeg tar feil. 

Anonymkode: 1829d...dd7

Nei, det er riktig. De har forskjellig hårfarge og hun ene har et stort are i fjeset. 

Anonymkode: 6b253...710

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2018 den 13.22, Apis skrev:

Det var med skrekk blandet fryd jeg ventet på diktet han hadde skrevet til barna, men var fint det da 

Aune Sand oppfører seg fint hittil. En sann hedersmann tør jeg påstå!

Anonymkode: 3d253...19a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Summer lady skrev:

Fordi de er to forskjellige personer? Og kanskje fordi den ene av de er hjelperen til EE og dermed fått mer TV-tid..... på godt og vondt. 

Nå er det Johanne som er hjelperen til Erlend Elias...

Anonymkode: 7e0d3...696

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aune Sand oppfører seg fint hittil. En sann hedersmann tør jeg påstå!

Anonymkode: 3d253...19a

Mannen er litt sær, spesielt når han sitter sammen med kunstverkene sine, men tror det er svært lite vondt i han. Han gjør en god figur.

Anonymkode: 7e0d3...696

• Liker 7
Skrevet (endret)

Tipper grunnen til at EE blir sur er fordi Gaute spør hvordan han selv føler han har vært som storbonde og han sier han vært en god storbonde, eller noe i den duren. Ser for meg noen protesterer på det (sikkert frank) og da blir EE sur. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen med så lav arbeidsmoral vil være med på Farmen. Da han var med på 4 stjerners middag, så fikk han en "assistent" til å lage maten for han mens han sto der med vinglasset sitt

Håper Newton velger Dennis som andrekjempe. Da spiller det ingen rolle for meg hvem som ryker

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, smalls skrev:

Tipper grunnen til at EE blir sur er fordi Gaute spør hvordan han selv føler han har vært som storbonde og han sier han vært en god storbonde, eller noe i den duren. Ser for meg noen protesterer på det (sikkert frank) og da blir EE sur. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen med så lav arbeidsmoral vil være med på Farmen. Da han var med på 4 stjerners middag, så fikk han en "assistent" til å lage maten for han mens han sto der med vinglasset sitt

Håper Newton velger Dennis som andrekjempe. Da spiller det ingen rolle for meg hvem som ryker

Og så blir Frank storbonde og velger Erlend som førstekjempe, det ville vært konge :P

Skrevet

EE har nok ikke stor sjanse i kamp er jeg redd, med mindre det blir sminkekamp. :) 

• Liker 5
Skrevet

Skjønner virkelig ikke hvorfor kjendisene skal få betalt for å være med... Burde være nok med at de får betalt i PR, som igjen kan føre til økt inntekt. At de får ha med seg sminke, røyk osv er helt bak mål.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Skjønner virkelig ikke hvorfor kjendisene skal få betalt for å være med... Burde være nok med at de får betalt i PR, som igjen kan føre til økt inntekt. At de får ha med seg sminke, røyk osv er helt bak mål.

Enig, blir for dumt. Skulle trodd dette var hver gang vi fjases eller noe..

Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

EE har nok ikke stor sjanse i kamp er jeg redd, med mindre det blir sminkekamp. :) 

Kanskje det blir bitch slapping :fnise:

Skrevet
15 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Men hvis de ikke hadde fått betalt, så hadde de ikke blitt med, og da hadde det ikke blitt noen Farmen kjendis heller. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, penny_ skrev:

Men hvis de ikke hadde fått betalt, så hadde de ikke blitt med, og da hadde det ikke blitt noen Farmen kjendis heller. 

De har jo sjansen til å vinne en stor premie, Strayzman ville nok fortsatt ha vært med og mange andre kjendiser

Skrevet

Tror at Aune blir valgt som andrekjempe. Er vel ikke naturlig å velge en av alliansen sin så tidlig...

• Liker 2
Skrevet

jeg synes det har vært litt kjedelig hittil... heier på Aune og Staysman :) ellers liker jeg Inga Berit, men har ikke sett henne siden hun var med på Jakten på kjærligheten og ser ikke på henne som en kjendis :fnise: men tror de velger deltagere mer etter særpreg og personlighet enn etter hvor stor kjendis de er.

tipper Stian velger Aune som andrekjempe - da håper jeg Aune vinner!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...