Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Sorbus skrev:

Jeg gruet meg litt til Aune Sand, har fått frysninger av jordbærmus-greiene hans. Men hittil har han overrasket positivt, slett ikke så svevende som jeg trodde. Og så virker han veldig snill. Den smørformen var nydelig. Han er jo kunstner, men han har aldri prøvd treskjæring før, så jeg er imponert. Det er ofte litt kreative oppgaver på Farmen, så jeg tror ikke de har råd til å miste han.

La merke til at han hadde "formet" fingeren sin litt også, så han er kanskje ikke så praktisk anlagt:)

Det var med skrekk blandet fryd jeg ventet på diktet han hadde skrevet til barna, men var fint det da 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, smalls skrev:

Tipper alle får lov til å ha med goder (Noe som jeg synes er teit) men noen har kanskje sagt nei til det. Men hvorfor skal kjendisene har det mer behagelig enn de vanlige deltakerne? 

Hvis deltakerne ikke hatt fått noen goder, så gidder de kanskje ikke å være med? 

Anonymkode: 8b14e...89b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, smalls skrev:

Tipper alle får lov til å ha med goder (Noe som jeg synes er teit) men noen har kanskje sagt nei til det. Men hvorfor skal kjendisene har det mer behagelig enn de vanlige deltakerne? 

Hvis deltakerne ikke hatt fått noen goder, så gidder de kanskje ikke å være med? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De har jo sjansen til å vinne noe uansett

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje, men det blir teit da de har takket ja til å være med på Farmen. 😝 De skal leve som i 1918

EE har jo flere goder. Har jo sett han med solbriller. Han ordnet hun ene tvillingen og pudderet henne tror jeg (han tok i alle fall noe i ansiktet hennes) og han har blitt sett med sminke. Tipper han krevde flere goder med seg 🙄

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Kanskje, men det blir teit da de har takket ja til å være med på Farmen. 😝 De skal leve som i 1918

EE har jo flere goder. Har jo sett han med solbriller. Han ordnet hun ene tvillingen og pudderet henne tror jeg (han tok i alle fall noe i ansiktet hennes) og han har blitt sett med sminke. Tipper han krevde flere goder med seg 🙄

Kanskje englene var en av godene?

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Han sier det som det er :)

Ja

Og som du ser, alle fikk tilbud om goder, men flere av de ønskset det ikke, blant annet Staysmann

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med Frank. Dette blir dumt.

EE ser selvfølgelig ikke problemet. De er jo på oppdrag for tv2 og får betalt sier han. Han krevde også å få med barberhøvel :rolleyes:

Anonymkode: 97bce...dc6

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med Frank. Dette blir dumt.

EE ser selvfølgelig ikke problemet. De er jo på oppdrag for tv2 og får betalt sier han. Han krevde også å få med barberhøvel :rolleyes:

Anonymkode: 97bce...dc6

Håper han ryker neste uke 

AnonymBruker
Skrevet

EE er veldig god på sine spesialfelt i livet, men nei noen storbonde er han ikke. Ikke en liten bonde en gang. :ninja: 

Anonymkode: eee03...e3a

• Liker 8
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tvillingene virker så... Normalt jordnære. Og skikkelig herlige. 

I serier og programmer om dem før synes jeg de var virket så...blodharry og snevre. Men det er kanskje bare slik de har blitt presentert. 

Anonymkode: 77da3...7a5

Kanskje fordi de andre programmene stort sett kun har handlet om jakt? 

3 timer siden, tonebelinda skrev:

I tillegg får de spesielle goder. Tvilingene tobakk, EE tobakk og kaffe, Frank Løke joggesko/treningsutstyr. Og sikkert mer enn dette også, men dette husker jeg fra reportasjen jeg leste

Her står det hvilke krav de har stilt: http://www.tv2.no/underholdning/9560664/
Blir kjendisene "headhuntet" eller må de søke? Hvis de blir spurt, så skjønner de jo at de er ønsket og at de kan utnytte det. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, penny_ skrev:

Kanskje fordi de andre programmene stort sett kun har handlet om jakt? 

Her står det hvilke krav de har stilt: http://www.tv2.no/underholdning/9560664/
Blir kjendisene "headhuntet" eller må de søke? Hvis de blir spurt, så skjønner de jo at de er ønsket og at de kan utnytte det. 

Er det likedan med 71 grader nord kjendis?

Skrevet (endret)

Syns EE virker utrulig dramatisk og sutrete! For en latsabb! Men håper han blir litt, for det er jo veldig underholdende :laugh: Men den grininga også når han skulle velge førstekjempe...? Beklager altså, jeg veit at folk er forskjellige og alt det der, men fy flate det var bare flaut! :plystre:

DIGGER Frank! Det gjorde jeg også da han var med i Råskap. Den mannen der er utrulig morsom! Trur mange av dere som er litt skeptiske kommer til å endre mening. Han er rett og slett konge!

Endret av Lundii
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Ibsensrips skrev:

Jeg fikk og et bedre inntrykk av Frank denne episoden. Han er åpenbart et arbeidsjern, og på mange måter trenger de ham på gården for å få i land ukesoppdrag og få penger til mat. Men han er nok alles største konkurrent. Også veldig imponert over Inga! Satt med en liten klump i halsen under kalvingen, hun og er nok viktig for å få ukesoppdrag i land. 

Men ho er nok ei som må fort ut, ho vil vera  ein farleg i ei finale 

Anonymkode: 64e9b...343

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, tonebelinda skrev:

I tillegg får de spesielle goder. Tvilingene tobakk, EE tobakk og kaffe, Frank Løke joggesko/treningsutstyr. Og sikkert mer enn dette også, men dette husker jeg fra reportasjen jeg leste

Aune Sand får olivenolje som han må smøre ansiktet med :P

Anonymkode: 64e9b...343

• Liker 4
Skrevet (endret)

Uttalelse fra Geir Magne:
https://www.dagbladet.no/kjendis/jegertvillingene-far-sprakrefs-av-farmen-kollega---hva-holder-de-pa-med/69233475

Sitat

- Det er min personlige mening. Hvordan «Jegertvillingene» velger å ordlegge seg er selvfølgelig helt opp til dem, og jeg dømmer ingen. Poenget mitt er at de trekker en generaliserende konklusjon basert på egen karakter, og det blir feil. Hva holder de på med, spør «Farmen»-kjendisen, og fortsetter:

"Jeg dømmer ingen, men...."
For en tosk. 

Endret av penny_
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er den ene tvillingen mer populær enn den andre på voten?

Anonymkode: c0630...a1f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...