Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper jegertvillingene og Erlend Elias henger med en stund, blir sikkert liv og røre med den trioen :))   Også håper jeg Staysman henger med hele veien, skikkelig kul og sympatisk fyr :hjerte:

Anonymkode: 791d2...8eb

• Liker 12
Skrevet

Jeg hadde trodd Aune Sand skulle irritere meg, men han virret jo bare rundt i bakgrunnen og var forsiktig og hyggelig på sin egen sære måte. 

Personen jeg derimot fikk nok av var han håndballspilleren. Som han skulle etablere seg som alfahann og  skremme alle fra å velge han som fremtidelig andrekjempe. Det ble litt for mye... 

• Liker 25
Skrevet

Lurer på om Erlend faktisk var syk eller bare latet som for å slippe å jobbe? :P

• Liker 11
Skrevet
23 minutter siden, Marimba skrev:

Jeg hadde trodd Aune Sand skulle irritere meg, men han virret jo bare rundt i bakgrunnen og var forsiktig og hyggelig på sin egen sære måte. 

Enig. Få se hvordan det utvikler seg. Kanskje han blir mer irriterende etterhvert. Herregud, for en latter på han. Lo av alt Frank gjorde ute :fnise:

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han dere håndballspilleren, ble jeg skikkelig skuffet over, er jo bare -se på meg, hvor sterk jeg er..:dry:

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, smalls skrev:

Lurer på om Erlend faktisk var syk eller bare latet som for å slippe å jobbe? :P

Han skulker unna. Han er jo en ekte Diva må du tro.

Han har Slungård unna jobbing i andre programmer. En skikkelig sleip ål der han ikke gidder å stå på for andre, men forventer at andre står på for han. 

Anonymkode: c6d83...e5f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skulker unna. Han er jo en ekte Diva må du tro.

Han har Slungård unna jobbing i andre programmer. En skikkelig sleip ål der han ikke gidder å stå på for andre, men forventer at andre står på for han. 

Jeg kjenner lite til fyren  (har bare hørt om han og sett han litt i media) men hvilken andre programmer har han vært med i og sluntret unna?

Anonymkode: 1829d...dd7

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
45 minutter siden, smalls skrev:

Jeg lo godt av reklamen for dagens episode. «Tar seg en sykedag» 😂

Skrevet (endret)
1 minutt siden, chisandra skrev:

Jeg lo godt av reklamen for dagens episode. «Tar seg en sykedag» 😂

Som om man kunne gjøre slikt i 1918 :P

Endret av Winza
Skrevet

Tipper folk blir lei den lave arbeidsmoralen hans og han blir førstekjempe neste gang.

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner lite til fyren  (har bare hørt om han og sett han litt i media) men hvilken andre programmer har han vært med i og sluntret unna?

Han fikk god hjelp i 4-stjerners middag :P

"På kjøkkenet får han hjelp av både assistent og vaskehjelp mens han står og ser på med et vinglass i hånden."
https://www.an.no/tv/oslo/tysfjord/erlend-elias-motte-sine-egne-fordommer-i-dora-under-tv-innspillingen-a-skjemmes/s/5-4-455348?&redirectNr=1

• Liker 4
Gjest Sorbus
Skrevet

Jeg har bare sett Erlend Elias på Julekongen, og selv om det ble veldig skeivt, så måtte jeg le... Jeg har ikke sett på ordinære Farmen, men det her er kanskje ikke så annerledes? En gjeng forholdsvis ukjente mennesker som er castet pga sær personlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke at EE vil fremstille seg som en egoistisk, kunnskapsløs diva med 0 engasjemang og arbeidsmoral. Det blir for dumt. Bare sutring på den karen😓

Anonymkode: 20ca7...b8b

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, Sorbus skrev:

Jeg har bare sett Erlend Elias på Julekongen, og selv om det ble veldig skeivt, så måtte jeg le... Jeg har ikke sett på ordinære Farmen, men det her er kanskje ikke så annerledes? En gjeng forholdsvis ukjente mennesker som er castet pga sær personlighet.

Slik det alltid har vært :P

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Forstår ikke at EE vil fremstille seg som en egoistisk, kunnskapsløs diva med 0 engasjemang og arbeidsmoral. Det blir for dumt. Bare sutring på den karen😓

Men det er jo det han er, kunnskapsløs, og ei skikkelig kjærring.

Anonymkode: 4d783...d76

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Tv2 var det et program som het noe ala Kjendisrestauranten. Det var 4 kjendiser som i løpet av uken skulle drive restauranten, og de tre andre dagene skulle de hjelpe de andre kjendisene. Erlend Elin fra unna når han skulle hjelpe til, men piska de andre rundt når de skulle hjelpe han. 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig her. Han passer ikke inn på Farmen. Han takket nok ja for penger og fame

• Liker 2
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Jeg takler virkelig ikke Erlend Elias. Man skal liksom leve som for 100 år siden, og jeg klarer bare ikke det ekstreme Sophie Elise-diva-vesenet hans på en gård som skal forestille 1918. Alt blir bare så utrolig... feil. I episoden der deltakerne skulle presenteres, sa han selv at han var mest opptatt av bare å kose seg og ha det hyggelig. Håper han ryker fort. 

AnonymBruker
Skrevet

Action-Frank:fnise:

Anonymkode: f37bd...7dc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...