Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Håper de finner noen bedre og mer spennende kjendiser til neste sesong. Noen av de er så kjedelige :Gjesp:

Pål og Martine er ekstremt kjedelige. Jeg hadde gledet meg til å se Jegertvillingene, men de ville jo bare hjem. 

Endret av smalls
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun Lene eller Lise (eller hva det nå var) som savnet ungene sine så voldsomt, hvorfor valgte hun egentlig å takke ja til å være med på dette TV-programmet? 

Hun visste vel på forhånd at dersom hun skulle være med, så krevde dette at hun kom til å være borte fra familien sin i fleire uker. Dersom hun ikke hadde lyst til å være borte så lenge, så burde hun kanskje latt være å bli med i det heile tatt...  

Anonymkode: 8b14e...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun Lene eller Lise (eller hva det nå var) som savnet ungene sine så voldsomt, hvorfor valgte hun egentlig å takke ja til å være med på dette TV-programmet? 

Hun visste vel på forhånd at dersom hun skulle være med, så krevde dette at hun kom til å være borte fra familien sin i fleire uker. Dersom hun ikke hadde lyst til å være borte så lenge, så burde hun kanskje latt være å bli med i det heile tatt...  

Lene Elise. :) Uten at jeg har barn selv tror jeg det er følelser man på forhånd ikke vet hvor sterke vil bli. Hun hadde jo aldri vært borte fra han lenge av gangen, så hun hadde nok ikke trodd at savnet skulle bli så ille. Selvfølgelig visste hun at hun ville savne han, men neppe at det skulle bli så vondt. Det er lett å sitte å si at hun visste at det krevde at hun måtte være lenge borte fra familien sin, men det er nok noe helt annet å være midt oppi det selv... Man vet aldri hvordan man reagerer. Jeg syns hun er sterk som har blitt der og ikke bare reist hjem. 

Jeg syns det ble litt kjedelig etter at jegertrillingene dro. Syns de fleste av de som er igjen er ganske kjedelige. Er jo bare Frank og Maiken som lager litt drama, ellers er det rene speiderleiren. Håper det blir litt drama idag når Frank og co finner maten i skapet da. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Salka skrev:

Lene Elise. :) Uten at jeg har barn selv tror jeg det er følelser man på forhånd ikke vet hvor sterke vil bli. Hun hadde jo aldri vært borte fra han lenge av gangen, så hun hadde nok ikke trodd at savnet skulle bli så ille. Selvfølgelig visste hun at hun ville savne han, men neppe at det skulle bli så vondt. Det er lett å sitte å si at hun visste at det krevde at hun måtte være lenge borte fra familien sin, men det er nok noe helt annet å være midt oppi det selv... Man vet aldri hvordan man reagerer. Jeg syns hun er sterk som har blitt der og ikke bare reist hjem. 

Jeg syns det ble litt kjedelig etter at jegertrillingene dro. Syns de fleste av de som er igjen er ganske kjedelige. Er jo bare Frank og Maiken som lager litt drama, ellers er det rene speiderleiren. Håper det blir litt drama idag når Frank og co finner maten i skapet da. 

Signerer. 

Anonymkode: 97bce...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukesoppdraget blir godkjent hver gang (utenom en gang) men de hadde fått mat uten penger. Så spiller ingen rolle om det blir godkjent eller ikke 

Anonymkode: d5f17...769

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor de bruker så lang tid på å gå gjennom hele det ukesoppdraget. 

Og storbonden ramser opp både det ene og det andre, sammen med resten av deltakerne etterpå. Hvorfor bruker de så lang tid på dette, når de nærmest garantert å klare det uansett...

:bond:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LeilaS skrev:

Vet hvem Inga velger. Tv2 spoilet det nettopp  🙄

Forbanna irriterende!! TV2 lærer aldri 😩😩

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutthøna skrev:

Forbanna irriterende!! TV2 lærer aldri 😩😩

Si det 😁

Anonymkode: 53e4e...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si det 😁

Anonymkode: 53e4e...5d2

Nei, vil ikke spoile her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Eller så ryker Inga 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med kritikerne, Farmen har tapt seg etter Jegertvillingene reiste. 

Inga Berit fremstår så bitter og bedreviter etter Johanne dro, den siden av henne liker jeg ikke. Samme med Lene, hun fremstår genuint bitter etter oppdraget ble godkjent. 

Ikke rart Stian Stayz fikk uggen magefølelse med de to, de to har nok rottet seg tydelig sammen den siste uken. 

Heier ikke på noen lengre, men ut i fra mediedekning tror jeg Stayz, Frank eller Martine vant. 

Anonymkode: 1d304...c9a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Ja.... Det er opplagt hvem som går ut i kamp! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med kritikerne, Farmen har tapt seg etter Jegertvillingene reiste. 

Inga Berit fremstår så bitter og bedreviter etter Johanne dro, den siden av henne liker jeg ikke. Samme med Lene, hun fremstår genuint bitter etter oppdraget ble godkjent. 

Ikke rart Stian Stayz fikk uggen magefølelse med de to, de to har nok rottet seg tydelig sammen den siste uken. 

Heier ikke på noen lengre, men ut i fra mediedekning tror jeg Stayz, Frank eller Martine vant. 

Heier på Stayz. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Lene har nøkken til der maten er gjemt hvordan kom de andre inn? Reserve nøkle?

Anonymkode: d5f17...769

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at de plutselig finner maten når de to er borte og de tilfeldigvis fikk filmet det :P 

Endret av LeilaS
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...