Gå til innhold

Hvordan pirre mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en fyr i to år, samboere i ett. Vi er begge i 20-årene. Da vi først ble sammen var han gira på å ha seg hele tiden, men etter hvert har det stilnet litt... jeg har veldig høy sexlyst og har fortsatt dødslyst på ham flere ganger om dagen, men blir fort bare noen ganger i uka fordi det er alt han orker. Føler meg lite satt pris på, og dessuten ikke tilfredsstilt :( Har prøvd å kle meg "sexy", være veldig "på" ham, sende skitne tekstmeldinger for å bygge opp spenningen... virker ikke som det gjør så mye forskjell. Er redd for at han bare kommer til å ha mindre og mindre lyst på meg, helt til vi slutter helt å ha sex.

Så altså, hvordan kan jeg få ham til å få mer lyst på meg? Idèer/inspo?

Anonymkode: e99c1...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor bare fingrer du deg ikke selv? hvorfor er du så opptatt av sex når du kan bare onanere?

Anonymkode: b2e5c...051

Skrevet

Synes du at noen ganger i uka er unormalt lite?

Da kan det jo hende at det bare er du som har over snittet høy sexlyst. Og det mest fornuftige for å bevare hans er nok at du møter ham på halvveien. Du kan ikke pirre ham til å ha høy sexlyst, det høres ut som han er helt normal om dere fortsatt har sex flere ganger i uka.

Mer lyst på deg = slapp mer av og aksepter at han er helt normal. Og at dette ikke har noe med din attraksjon å gjøre. All verdens vibratorer og strømpeholdere kan ikke hjelpe fyren til å endre lystnivået over tid. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor bare fingrer du deg ikke selv? hvorfor er du så opptatt av sex når du kan bare onanere?

Anonymkode: b2e5c...051

Ikke det samme :/ Blir dessuten også kanskje mest såret at han ikke har like mye lyst på meg lenger.

Anonymkode: e99c1...e74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...