Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere gavepapir?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier egentlig alt. Jeg har ikke funnet noen god måte å oppbevare gavepapir på, og jeg begynner å bli litt irritert over ikke å ha noe hensiktsmessig ordning på gavepapir og bånd. Noen som kan dele smarte løsninger?

Anonymkode: e2659...dad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de stående inni klesskapet oppi en papirkurv. Den er høy nok, og lett å dreie rundt på så jeg kan velge papir enkelt. Eller så skal jeg kjøpe sånn her fra IKEA 

E7D31922-00D2-4649-9D66-FF1985748594.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papiret ligger oppå et høyt skap, i en panduropose så jeg får ned alle på en gang. Bånd, gavelapper og slikt ligger i en skoeske oppå et annet skap. Med lite plass er det fint å kunne bruke plass i høyden.

Akkurat nå i desember ligger begge deler i en vinduskarm, fordi jeg ikke gidder å klatre hver eneste gang jeg skal pakke inn gaver.

Anonymkode: 6b8f9...b71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker eska som dampmoppen min kom i. Den er ganske høy og smal. Bånd og merkelapper ligger i en pose oppi eska.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ene skuffen på vitrineskapet, der har vi alt av bånd, papir, julekort, til fra lapper osv.

Anonymkode: 7b2a7...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Takk for svar :goodbye: Å bruke den IKEA-greia var egentlig veldig lurt. Den fra Clas Ohlson var også fin, men jeg har ikke behov for fullt så mye oppbevaringsplass per i dag :)

Anonymkode: e2659...dad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å se at det er så mange forskjellige oppbevaringsmuligheter! Vi bare har de i en pose i klesskapet på soverommet.

Anonymkode: 58a9f...1aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.12.2017 den 0.09, Kamelia83 skrev:

I en bed-roller. 

Fader.... Det var jeg som skulle komme med den :fnise:

Fungerer som bare det. Bånd, til/fra lapper og papir i et herlig virvar under senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2017 den 0.09, Kamelia83 skrev:

I en bed-roller. 

9 minutter siden, tånegla skrev:

Fader.... Det var jeg som skulle komme med den :fnise:

Fungerer som bare det. Bånd, til/fra lapper og papir i et herlig virvar under senga.

Det er jo egentlig sikkert det enkleste, men jeg hater å ha ting på gulvet, så å måtte ty til en bed-roller er mitt mareritt :P 

Anonymkode: e2659...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 20.25, Wonders skrev:

Har de stående inni klesskapet oppi en papirkurv. Den er høy nok, og lett å dreie rundt på så jeg kan velge papir enkelt. Eller så skal jeg kjøpe sånn her fra IKEA 

E7D31922-00D2-4649-9D66-FF1985748594.jpeg

Så lurt! Jeg har papiret liggende oppå kjøleskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klippet av beinet på en ødelagt bukse, snurpet sammen i bunn og puttet alt gavepapiret oppi det og satt i boden. Bånd og merkelapper har jeg i ei eske i samme bod. Oversiktelig og lett å flytte når det er innpakkingstid!

Anonymkode: 220a6...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...