Gå til innhold

Noe som virker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i alle år slitt med muskelsmerter.

Nå det siste halve året blitt verre og verre. Satt seg i store ledd også. Jeg har prøvd alt av vanemedisin. Virker kort stund. Så tar jeg ibux paracet. Betennnelsedempende virker ikke. Ødelegger hverdagen. Klarer ikke noe. Det er "tippet" på alt fra fibro,  raumatisme, psoleddgikt. Alle prøver er fine. Hodepine,  nakkesmerter...alle muskler. Har vært på mr. Prøvd ldn.

Til ny legetime i morgen.  Jeg er fortvilet, for jeg blir ikke bedre. Helt tiltaksløs

Leste om sarotex,men ser folk tar dertil natten. Jeg har behov for å fungere på dagtid. Hva har dere prøvd?

I morgen 

Anonymkode: 30a76...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de testet stoffskiftet ditt? Jeg hadde samme problem pluss ofte litt svimmel når jeg reiste meg opp, ellers ingen andre symptomer. 

Det tok legene forunderlige halvannet år å tikke av på den superenkle testen på blodprøve. Går på 100mcg Euthyrox som har så og si fiksa meg fullstendig. 

Anonymkode: 23f3a...074

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har de testet stoffskiftet ditt? Jeg hadde samme problem pluss ofte litt svimmel når jeg reiste meg opp, ellers ingen andre symptomer. 

Det tok legene forunderlige halvannet år å tikke av på den superenkle testen på blodprøve. Går på 100mcg Euthyrox som har så og si fiksa meg fullstendig. 

Stoffskifte er testet

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at stoffskiftet ditt var lavt/ høyt? Ser din med behandler struma ned normalt stoffskifte. Jeg har struma, kjenner noe vondt der også. Kan komme fra nakke. Har fått sjekket struma. Den er der og ikke noe mere. Er bare oppgitt. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Regner med at stoffskiftet ditt var lavt/ høyt? Ser din med behandler struma ned normalt stoffskifte. Jeg har struma, kjenner noe vondt der også. Kan komme fra nakke. Har fått sjekket struma. Den er der og ikke noe mere. Er bare oppgitt. 

Yes, glemte å få det med; hypothyroidism, lavt

Skrevet

Ja, Sarotex virket på meg og mine smerter. Sov også veldig godt om natten da jeg gikk på det. Gikk ikke så lenge da jeg fikk endel bivirkninger.

Skrevet

Kanskje hjelp av fysio og trening kan hjelpe så smertene blir mindre. Trening pleier og ha positiv effekt. Men man må se langsiktig ikke på kort sikt.

Anonymkode: 99f9a...8e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...