Gå til innhold

Deres drøyeste fantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet

I den siste tiden har jeg hatt veldig mange nye fantasier, og er ikke alle jeg føler er så A4. 

Med dette lurer jeg på deres drøyeste fantasier, og kanskje noen få bekreftelse på at det er flere, får ideer, eller skaper litt refleksjoner og spørsmål 

Ikke gjør denne tråden til en runketråd.... 

19 år, jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, theyoungstudent skrev:

I den siste tiden har jeg hatt veldig mange nye fantasier, og er ikke alle jeg føler er så A4. 

Med dette lurer jeg på deres drøyeste fantasier, og kanskje noen få bekreftelse på at det er flere, får ideer, eller skaper litt refleksjoner og spørsmål 

Ikke gjør denne tråden til en runketråd.... 

19 år, jente

Ikke runketråd. Da blir det vanskelig å svare på det du lurer på tror jeg☺

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Mr. Kilmister skrev:

Ikke runketråd. Da blir det vanskelig å svare på det du lurer på tror jeg☺

Hehe, ja tenkte på det.  Men men, om noen måtte føle for det, så er orgasmer sunt iallfall 😅

Skrevet

Tells det fortsatt som fantasi om man relativt jevnlig realiserer den?

Henger partnerne etter nakken mens jeg knuller dem. Det gir dem visst de mest intense orgasmene de har opplevd.

(Regner med at jeg ikke trenger å påpeke at dette ikke er trygt og at det ikke bør gjentas av andre)

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Her er det vanlig at TS selv først forteller for å åpne tråden.

Jeg avventer i spenning, bidrar selv deretter.

Skrevet
53 minutter siden, Alterego666 skrev:

Her er det vanlig at TS selv først forteller for å åpne tråden.

Jeg avventer i spenning, bidrar selv deretter.

Enig , her sitter vi i sirkel på stoler og ts er ordstyrer med snakke-ballen og må åpne først før ballen hives til noen andre som skriver :laugh::laugh:

Anonymkode: 3a80a...497

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig , her sitter vi i sirkel på stoler og ts er ordstyrer med snakke-ballen og må åpne først før ballen hives til noen andre som skriver :laugh::laugh:

Anonymkode: 3a80a...497

Haha! Du er herlig :* 

Min er å bli gangbanget av mange mange menn, foran andre jenter, spesielt de som er veldig prippene. 

Den andre er å suge en prest under preknen. (Har hatt sex i kirken, så må step up My game) 

Bli sexleken til et mye eldre gift par. 

Og flere, men det er jo noen. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Å ha en utendørs sakte utviklende brunch/gruppesex gjennom dagen ved en sjø en varm sommerdag.

Skrevet

Ligge med en eldre dominant dame. Hun tar full kontroll 😏

Anonymkode: 1f850...67a

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Tells det fortsatt som fantasi om man relativt jevnlig realiserer den?

Henger partnerne etter nakken mens jeg knuller dem. Det gir dem visst de mest intense orgasmene de har opplevd.

(Regner med at jeg ikke trenger å påpeke at dette ikke er trygt og at det ikke bør gjentas av andre)

Henger i nakken som i kroker? Eller dine hender? Eller tau? Er de veldig lette?

Jeg fantaserer ofte om ting jeg/vi har gjort før, som utendørs sex, wetsex, spanking og camsex. Iblant fantaserer jeg om at typen min blir tatt av en annen mann. Det er mange flere steder jeg gjerne skulle hatt utendørs sex. Jeg fantaserer om å ha sex på veldig fine, eller veldig skitne steder. 

Anonymkode: 8cd18...944

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Henger i nakken som i kroker? Eller dine hender? Eller tau? Er de veldig lette?

Jeg fantaserer ofte om ting jeg/vi har gjort før, som utendørs sex, wetsex, spanking og camsex. Iblant fantaserer jeg om at typen min blir tatt av en annen mann. Det er mange flere steder jeg gjerne skulle hatt utendørs sex. Jeg fantaserer om å ha sex på veldig fine, eller veldig skitne steder. 

Bruker som regel tau og enten kroker i taket eller åpne bjelker. Hengeløkka er knytt med en stoppknute, slik at det ikke vil stramme seg forbi et visst punkt. Bruker kun muskelkraft for å holde tauet oppe, slik at man ikke er avhengig av andre ting enn å slippe for at trykket skal forsvinne.

Min faste partner er rundt 55-ish kilo, om jeg skulle gjettet, noe som er en fordel både for meg som holder tauet men mest for nakken hennes. Dess tyngre man er, dess sterkere nakke må man ha.

Kan også løfte henne ved å stå bak henne og sette en rear naked choke for så å strekke ut ryggen.

Vil igjen presisere at dette er farlig og ikke noe man burde leke med.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Bruker som regel tau og enten kroker i taket eller åpne bjelker. Hengeløkka er knytt med en stoppknute, slik at det ikke vil stramme seg forbi et visst punkt. Bruker kun muskelkraft for å holde tauet oppe, slik at man ikke er avhengig av andre ting enn å slippe for at trykket skal forsvinne.

Min faste partner er rundt 55-ish kilo, om jeg skulle gjettet, noe som er en fordel både for meg som holder tauet men mest for nakken hennes. Dess tyngre man er, dess sterkere nakke må man ha.

Kan også løfte henne ved å stå bak henne og sette en rear naked choke for så å strekke ut ryggen.

Vil igjen presisere at dette er farlig og ikke noe man burde leke med.

Ja, jeg tar det ikke som noen anbefaling. Og det er nok ikke direkte noe for oss uansett, da jeg er mye tyngre enn dama di og ikke har sterk nok nakke.

Men ja, typen min har en del ganger knullet meg "i lufta" der han omtrent holder meg etter nakken eller snur meg opp ned sånn at jeg har hele kroppstyngden på en hånd eller fot. Det blir veldig intenst når det ikke er noe reelt underlag der og man "svever". Heller ikke å anbefale å gjøre sånn (jeg trener ting som gjør at jeg tåler den typen belastning).  

• Liker 1
Skrevet

Ser den. Det er jo en ekstremvariant av kveling, noe som visstnok er ganske avhengighetsskapende: "When the brain is deprived of oxygen, it induces a lucid, semi-hallucinogenic state called hypoxia. Combined with orgasm, the rush is said to be no less powerful than cocaine, and highly addictive."

Sex under veldig anstrengende forhold, slik du beskriver, kan også være fantastisk godt. Av og til løfter jeg jenta i armene, uten kveling, og knuller henne stående. Er litt avhengig av min problematiske rygg, dog :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Min største fantasi er å ha sex med en som er høysensitiv, sjenert og forsiktig som meg selv. 

Anonymkode: 40aba...c44

• Liker 5
Skrevet

Fantaserer om å se på andre par ha sex mens jeg knuller kona! Gjerne på forskjellige frekke steder, på stranda. I båten, i offentlig badstu, fantaserer også om at det er swingers party med mange par som også bruker frekke leker 

Anonymkode: 7a9fb...ff2

• Liker 2
Skrevet

En fantasi jeg har gjelder egnetlig noe jeg vil dama skal gjøre.

Vil at hun skal finne en fyr hun kan møte og knulle, aller helst vil jeg det skal skje når hun er utenbys f.eks og at det plutselig skjer uten at jeg vet nøyaktig når.

Jeg vil at hun skal sende meg sms og mms underveis om hva hun gjør, gjerne sette opp ett kamera og sende det hele på skype også. 

Har nevnt for dama at jeg fantaserer om at hun er med andre, men hun er nok litt blyg der, og sier bare at jeg kan ha fantasien, men at hun ikke vil ligge med noen andre. 

Noen der ute som har vært borti lignende setting, mann eller kvinne?

Må nok overtale henne litt ;)

Skrevet
5 minutter siden, m34t said:

En fantasi jeg har gjelder egnetlig noe jeg vil dama skal gjøre.

Vil at hun skal finne en fyr hun kan møte og knulle, aller helst vil jeg det skal skje når hun er utenbys f.eks og at det plutselig skjer uten at jeg vet nøyaktig når.

Jeg vil at hun skal sende meg sms og mms underveis om hva hun gjør, gjerne sette opp ett kamera og sende det hele på skype også. 

Har nevnt for dama at jeg fantaserer om at hun er med andre, men hun er nok litt blyg der, og sier bare at jeg kan ha fantasien, men at hun ikke vil ligge med noen andre. 

Noen der ute som har vært borti lignende setting, mann eller kvinne?

Må nok overtale henne litt ;)

Fantaserer om at mannen min skal gjøre det, og komme hjem og fortelle meg alle detaljer etterpå, og gjerne show and tell ;) .

Anonymkode: 0f8a0...ac0

• Liker 1
Skrevet

Fantaserer fortsatt om bokstaven Å, men samtidig har tanken på Æ kommet smygende, og vi alle vet at Æ er ganske kinky...faktisk nesten taboo. 

Skrevet

Drømmer bare om rike sleske Wall street-typer...

Jeg jobber i HR og fantasien om en sen kveld på kontoret... litt Christian Gray, men mye mer maskulin enn han. Han må være dominant, selvfølgelig. Gift eller ikke spiller ingen rolle - i fantasien.

Tror jeg drømmer om en del andre ting som jeg enda opplever selv som litt tabu 🙄

Anonymkode: 2e632...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...