Gå til innhold

linntheresedagsland.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Maskopi skrev:

Ser ut som hun har fått ny: http://blogglisten.no/blogg?q=linntheresedagsland.no og på facebook står det hun har blitt hacket

Klikker meg ikke inn i det overeksponerings-sirkuset

Dumt hvis hun endret bloggadressen. Jeg har sett linken til bloggen hennes i FB gruppe "Hjemmelaget barnemat", så hun kunne ha hatt en del ekstra klikk derifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det frøkna sjæl som har oppretta tråd nå da?

Jeg håper ingen klikker seg inn, da denne dama er definisjonen på overeksponering av barn og familie. Hun merker heller ikke reklame skikkelig, og hun bruker sønnen i reklameinnlegg for å bevisst provosere og få flere lesere.(ref. Da hun sendte «anonymt» tips til bloggomtoppbloggere, og skulle få de til å skrive om denne bloggen, om den fæle eksponeringen av sønn og dårlig merking av reklame, så viste det seg at det var dama bak bloggen som hadde sendt tipsmailen sjæl. ((Agendaen var nok å få flere lesere, så det tegnet et tydelig bilde på hvor desp hun er etter klikk, så tviler ikke på at trådstarter er bloggern sjæl)).

 

Endret av Nettroll
Skrivefeil
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror iallfall ikke bloggen hennes ble hacket. Blogg.no skriver på sine sider at det er fire år siden sist noen rapporterte hacking. Er vel heller noe hun har funnet på for å få sympati.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hvertfall en skikkelig dramaqueen så forundrer meg ikke om hun har sletter bloggen og opprettet denne tråden for å få nye klikk 🙈 

hun drømmer om å bli toppblogger skriver hun, flaut å bruke de dårligste triksa i boka for å prøve å komme dit 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Nettroll skrev:

Er det frøkna sjæl som har oppretta tråd nå da?

 

Alltid når noen oppretter en tråd om en litt ukjent blogger, så blir man anklaget for å være bloggeren selv. Hvis noen oppretter en bruker kun for å lage en tråd om en ukjent blogger, så kan det jo virke rart og mistenkelig. Jeg tror ikke det alltid er bloggeren selv som oppretter slike tråder. Jeg tør hvertfall ikke å lage en tråd om en ukjent blogger for da blir jeg vel anklaget for å være bloggeren selv :P

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maskopi skrev:

Hun er hvertfall en skikkelig dramaqueen så forundrer meg ikke om hun har sletter bloggen og opprettet denne tråden for å få nye klikk 🙈 

hun drømmer om å bli toppblogger skriver hun, flaut å bruke de dårligste triksa i boka for å prøve å komme dit 🙈

Trist at det viktigste er å bli toppblogger når blogge-trenden er nedadgående

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mangler filter om det meste, så hun burde virkelig slutte å blogge! Utrolig at samboeren ikke setter foten ned! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg som opprettet tråden. Jeg pleide å gå innom bloggen og fant den plutselig ikke. 

Jeg er 33 år. 

11 timer siden, Nettroll skrev:

Er det frøkna sjæl som har oppretta tråd nå da?

Jeg håper ingen klikker seg inn, da denne dama er definisjonen på overeksponering av barn og familie. Hun merker heller ikke reklame skikkelig, og hun bruker sønnen i reklameinnlegg for å bevisst provosere og få flere lesere.(ref. Da hun sendte «anonymt» tips til bloggomtoppbloggere, og skulle få de til å skrive om denne bloggen, om den fæle eksponeringen av sønn og dårlig merking av reklame, så viste det seg at det var dama bak bloggen som hadde sendt tipsmailen sjæl. ((Agendaen var nok å få flere lesere, så det tegnet et tydelig bilde på hvor desp hun er etter klikk, så tviler ikke på at trådstarter er bloggern sjæl)).

 

 

5 timer siden, Maskopi skrev:

Hun er hvertfall en skikkelig dramaqueen så forundrer meg ikke om hun har sletter bloggen og opprettet denne tråden for å få nye klikk 🙈 

hun drømmer om å bli toppblogger skriver hun, flaut å bruke de dårligste triksa i boka for å prøve å komme dit 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aurora** skrev:

Alltid når noen oppretter en tråd om en litt ukjent blogger, så blir man anklaget for å være bloggeren selv. Hvis noen oppretter en bruker kun for å lage en tråd om en ukjent blogger, så kan det jo virke rart og mistenkelig. Jeg tror ikke det alltid er bloggeren selv som oppretter slike tråder. Jeg tør hvertfall ikke å lage en tråd om en ukjent blogger for da blir jeg vel anklaget for å være bloggeren selv :P

For meg er hun like kjent som flere andre med 2000 lesere. Har fulgt henne på babyverden når hun prøvde å bli gravid. Så lagde hun en blogg og jeg fulgte graviditeten der da jeg var 2 mnd. bak henne i graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Gjest Plannergirl
8 minutter siden, Bambi1995 skrev:

noen som vet hvilken blogger som har skrevet om henne?

Mammasom16. Er forsåvidt enig med henne, denne bloggeren stoler jeg ikke på i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kikket på Facebooksiden hennes. Der sier hun at hun er lei av hets og at hun gjorde en feil. Hva har hun gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hege899 skrev:

Kikket på Facebooksiden hennes. Der sier hun at hun er lei av hets og at hun gjorde en feil. Hva har hun gjort? 

Hun har kopiert deler/hele innlegg fra mammasom16 og kanskje byttet noen få ord i enkelte av de les herhttp://mammasom16.blogg.no/1529443067_jeg_er_ndt_til__si_ifra.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel vel, da klarte Linn Therese Dagsland endelig å bli omtalt på KG, da.

Har dere sett at Sophie Elise nylig har reklamert for denne bloggen, forresten? Lurer på om det var betaling inne i bildet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Vel vel vel, da klarte Linn Therese Dagsland endelig å bli omtalt på KG, da.

Har dere sett at Sophie Elise nylig har reklamert for denne bloggen, forresten? Lurer på om det var betaling inne i bildet.

SE skrev for noen år siden om at hun hadde begynt å lese en helt ukjent blogg, og elsket å drømme seg bort i det hverdagslige livet hennes. Hun ville ikke si hvem det var, fordi hun ville «ha henne for seg selv».

Jeg tror det kan være Linn Therese, siden hun nylig «reklamerte» for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...