Gå til innhold

Komme seg til kongeparken, hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Går det t-bane til kongeparken fra oslo stasjon? eller en buss dit fraa oslo stasjon?

Anonymkode: ee9b6...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kongeparken ligger litt utenfor stavanger? Du må nok kjøre dit eller ta fly. Det billigste vil vel være å ta fly. Eller mener du tusenfryd? Eller noe helt annet?

Anonymkode: 70f80...56f

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Går det t-bane til kongeparken fra oslo stasjon? eller en buss dit fraa oslo stasjon?

Kongeparken ligger utenfor Stavanger, så der må du nok kjøre/ta buss/tog eller fly. Slottsparken kan du fint ta t-bane til, den ligger i Oslo.

Anonymkode: d8f31...57b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kongeparken ligger litt utenfor stavanger? Du må nok kjøre dit eller ta fly. Det billigste vil vel være å ta fly. Eller mener du tusenfryd? Eller noe helt annet?

Anonymkode: 70f80...56f

Kongehuset i oslo da

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kongeparken ligger utenfor Stavanger, så der må du nok kjøre/ta buss/tog eller fly. Slottsparken kan du fint ta t-bane til, den ligger i Oslo.

Anonymkode: d8f31...57b

Neei, det kongelige slottet..

Skrevet

Tenker du på slottsparken? Da kan du bare gå rett opp Karl Johan fra sentralbanestasjonen. Er ikke langt.

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Anonymkode: 6b802...ea2

• Liker 3
Skrevet

Bønder!

Anonymkode: 9ae34...848

• Liker 1
Skrevet

Går t-bane til nasjonalteateret, og da er du nesten der..

Anonymkode: 8d5b9...2b3

Skrevet

Heiheihei, jeg er bonde fra det som føles som Norges minste vestlandsbygd. Jeg vet både hvordan jeg skal komme meg til kongeparken OG til slottsparken. #krenk

Anonymkode: aa7d8...b22

• Liker 3
Skrevet

Tog/bil/fly til Stavanger. Så tar du tog til Sandnes og så buss til Ålgård der kongeparken ligger :)

Anonymkode: 23c56...206

Skrevet

Guri

Anonymkode: b37a4...0ee

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heiheihei, jeg er bonde fra det som føles som Norges minste vestlandsbygd. Jeg vet både hvordan jeg skal komme meg til kongeparken OG til slottsparken. #krenk

Anonymkode: aa7d8...b22

Skal sende en krenkekrakk i posten til deg 😂

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...