Gå til innhold

Taco kcal spørsmål.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på ca hvor mange kcal 3 skjell fra Santa maria med karbonadedeig stekt i Meland og old El Paso krydder er? Hadde på norvegia gulost og mais, løk og agurk. Vet ikke gram men skjellene var ikke overfylte. Jeg spiste de slik det er ment og knuste ikke på tallerken eller noe. 

Vet det derfor blir veldig ca men hvor mye ville dere trodd det Er? 

Anonymkode: 17347...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et skjell er ca 50 kcal. Alt annet variere veldig mye utfra hvor mye du har av alt. Tips til neste gang: Vei alt hver for seg før du spiser, så veier du det etterpå. Vektforskjellen utgjør da det du har konsumert.

Hvorfor steker du karbonadedeig i smør?? Totalt bortkasta kcal.

Anonymkode: e207a...cea

• Liker 4
Skrevet

Fordi samboeren kjørte på med det før jeg rakk protestere. Jeg pleier ha full oversikt, men ble ikke slik i dag. 

Så sånn ca? 

Skrevet

Dette er umulig å svare på. Vi vet ikke hvor mye kjøttdeig, ost eller mais du spiste.

Anonymkode: 87131...243

• Liker 7
Skrevet

Ok. Hvor mye er det i 100 gram av hver av ingrediensene da ca? 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

et skjell er ca 50 kcal. Alt annet variere veldig mye utfra hvor mye du har av alt. Tips til neste gang: Vei alt hver for seg før du spiser, så veier du det etterpå. Vektforskjellen utgjør da det du har konsumert.

Hvorfor steker du karbonadedeig i smør?? Totalt bortkasta kcal.

Melange er ikke smør. 

Anonymkode: 44cab...e72

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hvor mye er det i 100 gram av hver av ingrediensene da ca? 

Ærlig talt, hvorfor gidder du vente på svar på KG når du svært enkelt kan google det og finne ut av det selv på ett minutt?

• Liker 7
Skrevet

3 tacoskjell - 150 kalorier ca.
100 stekt karbonadedeig uten krydder - 120 kalorier ca
En skive norvegia ost (vanlig ostehøvel) - ca 30 kalorier.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Melange er ikke smør. 

Anonymkode: 44cab...e72

same shit

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 tacoskjell - 150 kalorier ca.
100 stekt karbonadedeig uten krydder - 120 kalorier ca
En skive norvegia ost (vanlig ostehøvel) - ca 30 kalorier.

Tusen takk. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

same shit

Ikke gjør det noe heller å steke i det. Litt fett går an. Selv om jeg lar være når jeg kan og ikke hiver oppi masse slik som samboer gjorde i dag. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på ca hvor mange kcal 3 skjell fra Santa maria med karbonadedeig stekt i Meland og old El Paso krydder er? Hadde på norvegia gulost og mais, løk og agurk. Vet ikke gram men skjellene var ikke overfylte. Jeg spiste de slik det er ment og knuste ikke på tallerken eller noe. 

Vet det derfor blir veldig ca men hvor mye ville dere trodd det Er? 

Jeg går ut i fra at det ikke er noen forskjell på om kjøttdeigen er stekt i Meland, Oslo eller Sande...?

Anonymkode: fc7f9...77e

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg går ut i fra at det ikke er noen forskjell på om kjøttdeigen er stekt i Meland, Oslo eller Sande...?

Anonymkode: fc7f9...77e

Haha. Skulle nok stå melange.

Skrevet

Tipper rundt 150 kalorier pr fyllte skjell inkl kjøttdeig og mye ost, bruker du avocado og saus i tillegg så litt mer. Løken og maisen er omtrent ingen kalorier å regne. Karbonadedeig har mindre kalorier og fett enn kjøttdeig hvertfall :) 

Anonymkode: ec742...69f

Skrevet

Tipper rundt 150 kalorier pr fyllte skjell inkl kjøttdeig og mye ost, bruker du avocado og saus i tillegg så litt mer. Løken og maisen er omtrent ingen kalorier å regne. Karbonadedeig har mindre kalorier og fett enn kjøttdeig hvertfall :) 

Anonymkode: ec742...69f

Tusen takk! Tror jeg har kommet frem til noe lignende selv. 

Skrevet

Men om du hadde knust skjellene på tallerkenen, hadde det nok vært rundt 7000 kcal. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Kladd skrev:

Men om du hadde knust skjellene på tallerkenen, hadde det nok vært rundt 7000 kcal. 

Nei men da spiser man gjerne litt mer, hvertfall jeg siden det da blir enklere å lesse på med kjøttdeig osv. 

Hvis jeg putter det oppi skjellene så er det ikke plass til så mye og det er lettere å skulle bedømme mengden for dere også. Drit i å være spydig

Skrevet

Nei men da spiser man gjerne litt mer, hvertfall jeg siden det da blir enklere å lesse på med kjøttdeig osv. 

Hvis jeg putter det oppi skjellene så er det ikke plass til så mye og det er lettere å skulle bedømme mengden for dere også. Drit i å være spydig

Burde spist et skjell ekstra, høres ut som om du har litt lavt blodsukkernivå. "Drit i å ha humor." 

Over and out. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Kladd skrev:

Burde spist et skjell ekstra, høres ut som om du har litt lavt blodsukkernivå. "Drit i å ha humor." 

Over and out. 

Det har ingenting med spørsmålet å gjøre. 

Skrevet
1 time siden, Kladd skrev:

9 minutter siden, Kladd skrev:

Over and out. 

Det er jo ikke humor..

Anonymkode: 84df3...a16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...