Gå til innhold

Vi blir aldri invitert

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det plager han, men når jeg sier at vi bør vel snakke med de om det, hvorfor dette skjer hele tiden. Da plager det han ikke nok til å ta det opp likevel. Han er nok redd for å tape ansikt, gjøre ting verre enn det er eller at ting blir falskt etterpå. 

Tidligere har jeg sett en i familien konfrontere en annen og det eneste som skjer er at den som blir konfrontert lyver. Etterpå later alle som om ingenting er skjedd. I det tidligere tilfelle har da bror 1 konfrontert moren og stefaren i en sak som omhandlet utestenging av hans tidligere kjæreste. Rart at bror en som har fått føle på at hans tidligere kjæreste ble utestengt - nå er den som stenger andre ute.

Anonymkode: 3a905...bd9

Huff vanskelig situasjon dette. Det er ikke så lett å konfrontere familie egentlig. Det er litt ubehagelig. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en bror og en søster. Står veldig nær begge, men inviterer min bror oftere. Det er rett og slett fordi han har færre venner og er mer aleine (uten at han sliter sosialt). Jeg håper min søster er voksen nok til å si det til meg om hun synes det er dumt. 

Anonymkode: 4c238...927

Men du inviterer vel ikke hele familien utenom henne noen gang?

• Liker 1
Skrevet

Var snakk om noe arrangement vi skulle ha nå før jul, bare venner og søsken blir naturlig å invitere. Så sa til samboer at da får vi drite i den broren hans. Men han tror ikke han klarer det selv om han aldri blir invitert tilbake.

Skrevet
On 11.12.2017 at 7:54 PM, AnonymBruker said:

Var snakk om noe arrangement vi skulle ha nå før jul, bare venner og søsken blir naturlig å invitere. Så sa til samboer at da får vi drite i den broren hans. Men han tror ikke han klarer det selv om han aldri blir invitert tilbake.

:klemmer:

Anonymkode: 856be...1d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...