Gå til innhold

Hva bør en mann ha i sin Tinderbio?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva bør en mann skrive i sin bio på Tinder? Ser man på den gjennomsnittlig damen på Tinder skriver de ingenting. Ikke hva de liker å gjøre, ikke høyde eller vekt. Er det andre regler for menn? 

Anonymkode: 2cd73...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jente på Tinder og har en bio, men nesten ingen av mennene jeg får opp har det. Så konklusjonen er vel at de aller fleste ikke gidder.

Når menn har noe, har de som regel høyde og noe relatert til jobb etterfulgt av en rekke emojis som viser hvor mange land de har vært i, eller at de er glad i god mat, god vin og driver med en eller annen sport.

Hadde satt stor pris på om flere menn skrev litt - jeg er egentlig ikke supervisuell, så Tinder har lavt bruksområde for min del, men litt tekst kan være det som gjør utslaget.

Hold det kort, men skriv morsomt og konsist om noe som gjør deg til deg.

Anonymkode: aa316...e55

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder, høyde, vekt/kroppsform (spesielt dersom det er positivt - du er normalvektig og/eller veltrent).

Noen hobbyer/interesser, musikksmak, fest/alkoholvaner (så du treffer noen som er noenlunde like deg). 

Jobb/utdannelse og bosituasjon (spesielt om den er noe å skryte av).

Hva du ser etter -greit å finne noen som er på jakt etter det samme, uansett om det er ONS eller barn fortest mulig. 

Og skriv gjerne med litt humor, om du har det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde, vekt og selvhøytidelige bilder gjør at jeg sveiper vedkommende bort, orker ikke overfladiske verdier. Det betyr jo bare at de ønsker ei jente med samme verdier, og det kan jeg ikke stå inne for.

Kan godt stå litt om jobb/hobbyer, og kanskje noe teit noe som gjør at du skiller deg ut litt. Om jeg trekker på smilebåndet øker sjansen for at jeg sveiper til høyre. :b Det er tre ting som må være til stede i et menneske for at jeg skal bli interessert; humor, intelligens (som i refleksjonsevne) og empati. Om profilen inneholder noen hint rundt én eller flere av disse funker det for meg. :)

Anonymkode: 0b7df...cdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet i min tinderbio som jente "Hjelper ikke med god utsikt om det er null innsikt"...

 

Anonymkode: 07448...0cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

øyde, vekt og selvhøytidelige bilder gjør at jeg sveiper vedkommende bort, orker ikke overfladiske verdier.

Hvorfor er det en overfladisk verdi å ha høyde? Er jo greit å vite om du skal på date med en dverg eller en 2 meter basketballspiller for å sette det på spissen. 

Er jo nesten ingen jenter som skriver noe selv på tinder. 
Jeg vil jo tro det er viktig med:
Et bilde som viser deg i helfigur... alle som bare har ansikt og ikke kropp sveipes rett til venstre - overfladisk? Tja men greit å vite om den du møter er hjemme til alle måltider eller tynn som en flis. 
Hobby, Hva du liker og ikke liker + hva du er ute etter

Anonymkode: 63a3f...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det en overfladisk verdi å ha høyde? Er jo greit å vite om du skal på date med en dverg eller en 2 meter basketballspiller for å sette det på spissen. 

Er jo nesten ingen jenter som skriver noe selv på tinder. 
Jeg vil jo tro det er viktig med:
Et bilde som viser deg i helfigur... alle som bare har ansikt og ikke kropp sveipes rett til venstre - overfladisk? Tja men greit å vite om den du møter er hjemme til alle måltider eller tynn som en flis. 
Hobby, Hva du liker og ikke liker + hva du er ute etter

Anonymkode: 63a3f...afd

Hvorfor er det "greit å vite"? Jeg gir fullstendig faen i om han er en dverg eller en kjempe. Høyde sier ikke en ting om hva slags person han er.

Anonymkode: 0b7df...cdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg er kanskje litt sær, men det som hadde fått størst stjerne i min bok er å skrive: "røyker ikke" som del av bioen, da dette er min absolutte dealbreaker ;) Men det er jo kun om du ikke røyker da såklart :) 

- Positive bioer er alltid bra.

- Hva enn du gjør ALDRI skriv ting som "hun må veie under 70 kg." eller "hun må ha store pupper", da fremstår man som en duch, og du mister også jenter som passer til beskrivelsen ;) Det er helt greit at du har sånne "krav", bare ikke skriv det i bioen, du kan jo som regel se det på bildene til jentene uansett :) Når jeg ser gutter som skriver slikt pleier jeg å sveipe til venstre selv om jeg i utgangspunktet hadde sveipet til høyre, og selv om jeg passer til den evt. beskrivelsen ;) 

- Jeg blir også glad hvis det står en setning om hva han er ute etter, uansett hva det er :) Enten "jeg vil noe seriøst", eller "ønsker kun lek og morro", eller hva enn man måtte ønske :)

- Du kan gjerne også skrive hvor du bor :) For eks. er det mange som besøker Oslo, og jeg er ikke interessert i å møte noen som bare er i byen for en helg :)

Anonymkode: 35745...169

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det "greit å vite"? Jeg gir fullstendig faen i om han er en dverg eller en kjempe. Høyde sier ikke en ting om hva slags person han er.

Anonymkode: 0b7df...cdf

Gir du fullstendig faen i hvordan en evt partner ser ut også? Utseendet sier ingenting om hva slags person han er, men de fleste av oss velger likevel en partner vi finner attraktiv.

Veldig mange kvinner bryr seg om høyden til mannen. Rundt 1/3 av matchene mine spør om høyde, så jeg vil påstå at en del kvinner faktisk bryr seg om det. Om det er overfladisk kan så være, men jeg ser ingen grunn til hvorfor høyde er noe mer overfladisk enn det øvrige utseendet til en person. 

 

 

Anonymkode: 243a9...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn jeg har sett som har skrevet noe som helst har bare skrevet høyden sin, noe jeg synes var ekstremt festlig i begynnelsen. Hva du skal skrive synes jeg avhenger helt av hva du er ute etter, om det er noe seriøst eller bare sex eller noe helt annet. Men det kan være greit å ta med hva du er ute etter, kanskje spesielt om du er ute etter noe seriøst. Interessene dine, hva du driver med eller hva du liker å gjøre på fritiden. Noe så jentene kan få et inntrykk av hva du er ute etter rett og slett, og det er og lettere å få i gang en samtale synes jeg når han har skrevet noe mer.

Anonymkode: a9bd3...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv om deg selv det du selv ville ha ønsket å vite om en kvinne. Sannsynligvis betyr dette å skrive livssituasjon, jobb, barn, kjæledyr, hobbyer, styrker, svakheter, etc

Anonymkode: 9ca98...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det en overfladisk verdi å ha høyde? Er jo greit å vite om du skal på date med en dverg eller en 2 meter basketballspiller for å sette det på spissen. 

Er jo nesten ingen jenter som skriver noe selv på tinder. 
Jeg vil jo tro det er viktig med:
Et bilde som viser deg i helfigur... alle som bare har ansikt og ikke kropp sveipes rett til venstre - overfladisk? Tja men greit å vite om den du møter er hjemme til alle måltider eller tynn som en flis. 
Hobby, Hva du liker og ikke liker + hva du er ute etter

Anonymkode: 63a3f...afd

Jeg vil si at det du beskriver er overfladiske verdier. Utseende(overflate, derav overfladisk), fysiske ting, ting man er født med eller uten, ting som først og fremst er av betydning ved sex, det er hva man kaller overfladiske verdier.

Anonymkode: 9ca98...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gir du fullstendig faen i hvordan en evt partner ser ut også? Utseendet sier ingenting om hva slags person han er, men de fleste av oss velger likevel en partner vi finner attraktiv.

Veldig mange kvinner bryr seg om høyden til mannen. Rundt 1/3 av matchene mine spør om høyde, så jeg vil påstå at en del kvinner faktisk bryr seg om det. Om det er overfladisk kan så være, men jeg ser ingen grunn til hvorfor høyde er noe mer overfladisk enn det øvrige utseendet til en person. 

 

 

Anonymkode: 243a9...8af

Nå er jo apps som Tinder basert på bilder, så det må jo være noe som tiltrekker meg ved dem også. Snille øyne, koselig smil, ydmykhet og humor er ting jeg ser etter der. Som regel baseres tiltrekningen jeg har til en manns utseende på hans personlighet, og ikke omvendt. Derfor tar det ofte littegranne tid før den store fysiske tiltrekningen kommer. Men øyne og smil må gi meg en god følelse, så overfladisk er jeg. Uansett så sier bilder, ikke minst valg av bilder, mye mer om en person enn du ser ut til å forstå.

Anonymkode: 0b7df...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får du tre alternativer, så får du velge det som passer deg best :)

1. - hvis du er ute etter et ligg/ons/fuckfriend

  • oppgi høyde og snap
  • bilde av deg i bar overkropp 

2. - hvis du ikke vet hva du vil ha

  • øl- og flagg-emojier
  • si at du driver med sport
  • tilfeldig utvalg bilder, noen mindre heldige

3. - hvis du er ute etter en real jente/potensielt ekte forhold

  • gjerne bilder av hund/katt/kjæledyr/bebi, eventuelt bestemor/bestefar (SUPERSJARMERENDE)
  • bilde av ansikt + helfigur
  • ikke bare bilder av kompiser (vanskelig å vite hvem som er hvem!)
  • skriv noe MORSOMT. gjerne spør om tips fra venninner/kompiser! eller søk på "funny tinder bio" og kopier dette til din egen bio
  • ingen bilder av deg i bar overkropp
  • INGEN BILDER AV DEG + ANDRE JENTER 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Tror høyde er det eneste som utgjør noen forskjell

Anonymkode: 77e78...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.12.2017 den 23.58, Guile skrev:

Saldo på konto og antall cm. 

😂😂 Ja har du høy saldo og høyt antall cm så nailer man alltid😁

Anonymkode: a4591...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn jeg sveiper ja på (gitt at jeg liker bildene):
ansiktsbilde der han smiler og ser mot kamera, helst uten solbriller og lue. Dropp selfie fra bilen eller badet.
gjerne helfigurbilde men absolutt ikke bilde i baris på badet
Ikke bilder med barna dine eller kompiser eller andre damer. Klipp dem ut av bildet, det er deg jeg vil velge ikke de andre.

Tekst:
Ditt ekte navn og ikke tullenavn (type mann2020)
Alder
Bosted
Noe om utdanning eller yrke
En kort bio som sier noe om hvem du er (jobb, barn, interesser). Må ikke være morsom, men du kan vise humor om du er en humoristisk type.

Nei nei er snap i bioen eller masse emojis.

 

Anonymkode: 44327...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn jeg sveiper ja på (gitt at jeg liker bildene):
ansiktsbilde der han smiler og ser mot kamera, helst uten solbriller og lue. Dropp selfie fra bilen eller badet.
gjerne helfigurbilde men absolutt ikke bilde i baris på badet
Ikke bilder med barna dine eller kompiser eller andre damer. Klipp dem ut av bildet, det er deg jeg vil velge ikke de andre.

Tekst:
Ditt ekte navn og ikke tullenavn (type mann2020)
Alder
Bosted
Noe om utdanning eller yrke
En kort bio som sier noe om hvem du er (jobb, barn, interesser). Må ikke være morsom, men du kan vise humor om du er en humoristisk type.

Nei nei er snap i bioen eller masse emojis.

 

Anonymkode: 44327...e7a

Alder, bosted og yrke kan man legge inn utenom bio :) 

Anonymkode: 82c25...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...