AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Nakken min er så stiv og anspent at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg vet at jeg hadde trengt å gå til kiropraktor og få den knekt opp, men jeg har gjort det før og da fikk jeg bare beskjed om at jeg må gå regelmessig for at det skal hjelpe, og som student har jeg rett og slett ikke råd til det. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 6443f...f84
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nakken min er så stiv og anspent at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg vet at jeg hadde trengt å gå til kiropraktor og få den knekt opp, men jeg har gjort det før og da fikk jeg bare beskjed om at jeg må gå regelmessig for at det skal hjelpe, og som student har jeg rett og slett ikke råd til det. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 6443f...f84 Har du en venn/venninne med dårlig råd og et behov du kan dekke? Kiropraktor er litt «siste utvei», sørlig om de sier du skal gå fast. Massasje, varme omslag, god madrass, ok sittestilling og en ordentlig pute funker mye bedre på sikt. Først: sjekk at du i den stillingen du normalt sover i har ryggrad og nakke som er ben. Altså at du ikke ligger oppover eller nedover med nakken hele natta. Dersom du ligger feil: ønsk deg en ordentlig pute og/eller madrass til jul. deretter: sjekk at sittestillingen din er ok. At du ikke sitter med nakken vridd, vendt eller bøyd. Dersom du gjør det: ta grep. Så: skaff deg noe til å varme opp nakken med. De selger risomslag på butikken, men du kan lage dem av helt vanlig ris i et gammalt putevar. Husk skjerf utendørs og pass deg for trekk. Og allier deg med en medstudent/kompis/slektning om å massere nakken din jevnlig. Gi dem middag, massasje, skyss e.l. i retur. Anonymkode: 8206c...279
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du en venn/venninne med dårlig råd og et behov du kan dekke? Kiropraktor er litt «siste utvei», sørlig om de sier du skal gå fast. Massasje, varme omslag, god madrass, ok sittestilling og en ordentlig pute funker mye bedre på sikt. Først: sjekk at du i den stillingen du normalt sover i har ryggrad og nakke som er ben. Altså at du ikke ligger oppover eller nedover med nakken hele natta. Dersom du ligger feil: ønsk deg en ordentlig pute og/eller madrass til jul. deretter: sjekk at sittestillingen din er ok. At du ikke sitter med nakken vridd, vendt eller bøyd. Dersom du gjør det: ta grep. Så: skaff deg noe til å varme opp nakken med. De selger risomslag på butikken, men du kan lage dem av helt vanlig ris i et gammalt putevar. Husk skjerf utendørs og pass deg for trekk. Og allier deg med en medstudent/kompis/slektning om å massere nakken din jevnlig. Gi dem middag, massasje, skyss e.l. i retur. Anonymkode: 8206c...279 Jeg kjenner ingen her godt nok til at jeg kan be om det, og jeg leier møblert så kan ikke bytte ut noen av møblene som feks madrass. Jeg skjønner ikke helt hvordan du mener jeg skal sitte? Det er jo ikke sånn at jeg sitter fast i en stilling konstant. Jeg beveger jo på meg og skifter stilling ofte. Skal skaffe meg sånn til å varme opp 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Svøm Anonymkode: 52c8f...34c Kan dessverre ikke svømme i klor, og det er alt for kaldt å bare i sjøen. Anonymkode: 6443f...f84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå