Gå til innhold

Nabovarsel og rekommendert sending


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med saker som dette, og kan garantere deg at en klage fra deg aldri ville klart å stoppe byggingen. Du hadde forsinket byggingen, men ikke stoppet den. Ergo hadde du fått enda større trøbbel med å etablere et OK naboforhold til nybyggerne.

Du nevner en verdiforringelse på en halv mill, beløp satt av hvem? med mindre det bygges opp under av takstmann, er det bare syns og fjas fra deg, for å gjøre konsekvensene større.

Jeg har sett en del naboklager i løpet av min karriere, og jeg er like forundret hver gang over hvor langt folk er villige til å gå for å fremstille seg selv som hevngjerrige, misunnelige og utidige naboer. En sånn person skal jeg aldri bli!!!!!

Anonymkode: dee9d...8e9

OK. Så du synes det er helt ok med dokumentforfalskning i for å fremme din egen sak altså.

Og du jobber med saksbehandling?

TS

Anonymkode: 1c5c1...647

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK. Så du synes det er helt ok med dokumentforfalskning i for å fremme din egen sak altså.

Og du jobber med saksbehandling?

TS

Anonymkode: 1c5c1...647

Hva er opplegget med å svare frekt til noen som forsøker å forklare deg hvordan systemet henger sammen?

Anonymkode: 1ba6e...463

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK. Så du synes det er helt ok med dokumentforfalskning i for å fremme din egen sak altså.

Og du jobber med saksbehandling?

TS

Anonymkode: 1c5c1...647

AB...8e9 sa ingenting om dokumentfalsk. Det var bare spekulasjoner fra din side når h*n skrev sitt innlegg og hadde ingenting med dokumentfalsk å gjøre, så å spørre om det er virkelig ikke innafor syns jeg. Denne AB'en har jo bare forklart hvordan ting ligger an i forhold til å klage på et bygg som har blitt 60 cm høyere enn de planene du så først. 

Anonymkode: 9d8d5...0e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK. Så du synes det er helt ok med dokumentforfalskning i for å fremme din egen sak altså.

Og du jobber med saksbehandling?

TS

Anonymkode: 1c5c1...647

Jeg klarer ikke å tro at dette er sant. 

Anonymkode: f56dc...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å tro at dette er sant. 

Anonymkode: f56dc...91c

Det spiller ingen rolle hva du tror. Politiet får denne saken på bordet. Jeg har skriftlig på sms til dem, (som ble sendt noen uker før den angivelige underskriften min fant sted) at at jeg ikke kom til å godkjenne noen flere tiltak ang min tomt fremover. Og etter den mld'en har vi hatt null kontakt. Og det er fryktelig lett å se at det ikke er min underskrift, samt tallene i datoen er helt annerledes enn min skrift.

Nå var det også jeg og en annen nabo som fant utav dette sammen, + han som bygger for dem, så at jeg blir trodd i nabolaget her er 110% sikkert. De jobber også i en offentlig bedrift som allerede har fått mye pes for snoking, så tipper arbgiveren deres kommer til å mislike dette endel.....

Anonymkode: 1c5c1...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å tro at dette er sant. 

Anonymkode: f56dc...91c

Det spiller ingen rolle hva du tror. Politiet får denne saken på bordet. Jeg har skriftlig på sms til dem, (som ble sendt noen uker før den angivelige underskriften min fant sted) at at jeg ikke kom til å godkjenne noen flere tiltak ang min tomt fremover. Og etter den mld'en har vi hatt null kontakt. Og det er fryktelig lett å se at det ikke er min underskrift, samt tallene i datoen er helt annerledes enn min skrift.

Nå var det også jeg og en annen nabo som fant utav dette sammen, + han som bygger for dem, så at jeg blir trodd i nabolaget her er 110% sikkert. De jobber også i en offentlig bedrift som allerede har fått mye pes for snoking, så tipper arbgiveren deres kommer til å mislike dette endel.....

Anonymkode: 1c5c1...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med saker som dette, og kan garantere deg at en klage fra deg aldri ville klart å stoppe byggingen. Du hadde forsinket byggingen, men ikke stoppet den. Ergo hadde du fått enda større trøbbel med å etablere et OK naboforhold til nybyggerne.

Du nevner en verdiforringelse på en halv mill, beløp satt av hvem? med mindre det bygges opp under av takstmann, er det bare syns og fjas fra deg, for å gjøre konsekvensene større.

Jeg har sett en del naboklager i løpet av min karriere, og jeg er like forundret hver gang over hvor langt folk er villige til å gå for å fremstille seg selv som hevngjerrige, misunnelige og utidige naboer. En sånn person skal jeg aldri bli!!!!!

Anonymkode: dee9d...8e9

Helt til det gjelder deg selv? Jeg skjønner godt at det kommer klager når folk bygger uten å ta hensyn til andre enn seg selv - som i denne saken. Å kunne unngå å stjele naboens sjøutsikt ville vært alfa omega i denne saken. Du som saksbehandler burde klare å se saken fra 2 sider, men det er kanskje en grunn til at det er så mange nabofeider? Fordi saksbehandleren er inkompetent og uten evne til å belyse saken fra flere sider.

Anonymkode: 40597...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt til det gjelder deg selv? Jeg skjønner godt at det kommer klager når folk bygger uten å ta hensyn til andre enn seg selv - som i denne saken. Å kunne unngå å stjele naboens sjøutsikt ville vært alfa omega i denne saken. Du som saksbehandler burde klare å se saken fra 2 sider, men det er kanskje en grunn til at det er så mange nabofeider? Fordi saksbehandleren er inkompetent og uten evne til å belyse saken fra flere sider.

Anonymkode: 40597...f14

Jeg kan love deg at naboer krangler over de utroligste ting, og det helt uten hjelp og bistand fra saksbehandler. Hvordan opplever du at du belyser saken fra flere sider når du allerede har konkludert med at naboens sjøutsikt er den viktigste faktoren?

Anonymkode: 1ba6e...463

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...