Maaaddepaaadde Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Noen her som har slitt med gallestein og gallesteinsanfall? Jeg sitter konstant og gruer meg til neste anfall.. Åssen kom du deg imellom dagene uten og være redd for at det skulle skje igjen? Fikk du operasjon? Hvor lang tid tokk det? Ble det bedre etterpå? Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Slet med gallesteinanfall i en drøy uke. Var forjævlig, klarte ikke gå på skolen, men måtte pga. prøver etc. Er to år siden og tok ikke operasjon. Men merker fortsatt at hvis jeg får litt vondt i magen, blir jeg redd for at det skal skje igjen. Anonymkode: b3bfb...e16
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Sleit mye med gallesteinsmerter, både skikkelige anfall og stadige stikninger og smerter. Fikk operasjon. De store smertene ble borte, men har fortsatt stikninger og til tider smerter, regner med at det er små steiner som vandrer nedover gallegangene. Men de kommer nå ut så de store anfallene blir det ikke. Men sliter mye med diaré etter operasjonen, noe som ikke er så uvanlig. Anonymkode: f88f8...5f6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Jeg hadde mye anfall etter jeg fikk det første. Hadde også en del smerter uten fullt anfall. Husker jeg unngikk det meste av fett og egg for å unngå anfall. Fikk tilbud om operasjon etter kort tid og har aldri angret. Får avogtil litt smerter, men ikke i nærheten av smertene som følger med anfallene. Det hjelper å spise litt brød når smertene kommer, men det er for min del svært skjelden. Operasjonen var en enkel kikkhullsoperasjon. Jeg kjøpte en slags veske på helsekosten som skulle forhindre anfall, men dette var samtidig som jeg la om kosten så vet ikke hva som gjorde utslaget. Husker ikke hva den het. Anonymkode: 85172...f0c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Fikk tabeletter hos legen så tok dei verste toppene.betennelsedempende. Vanlig smertestillende hjelper ingenting. Varmepute brukte jeg også. Anonymkode: 5325e...cf8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå