AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har tre barn. De har samme far. Vi har vært skilt lenge. Nå har har han nektet å feire jul med de. Jul er nemlig moe dritt mener han. Det er greit nok. Vi liker jula vi. Men problemet er jo at han forsatt sender sms til ungene å skriver hvor jævlig jula er og de skal bare glemme han . At han vil ikke ha en liyen ting de har laget på skolen en gang . For det er bare bortkasta. Øile greit å kaste den. Altså man skriver vel ikke sånn til ungene sine. De ble så lei seg. Minste begynte å gråte. Elste vil nesten ikke ha noe men far sin å gjøre nå. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ikke vise eller si noe om meldigen til mamma sto det i sms . Så jeg skal egentig ikke vite det . Hva gjør jeg nå hva sier jeg til ungene for å trøste og mulige reparere forhold. Anonymkode: cdbce...c9c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har tre barn. De har samme far. Vi har vært skilt lenge. Nå har har han nektet å feire jul med de. Jul er nemlig moe dritt mener han. Det er greit nok. Vi liker jula vi. Men problemet er jo at han forsatt sender sms til ungene å skriver hvor jævlig jula er og de skal bare glemme han . At han vil ikke ha en liyen ting de har laget på skolen en gang . For det er bare bortkasta. Øile greit å kaste den. Altså man skriver vel ikke sånn til ungene sine. De ble så lei seg. Minste begynte å gråte. Elste vil nesten ikke ha noe men far sin å gjøre nå. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ikke vise eller si noe om meldigen til mamma sto det i sms . Så jeg skal egentig ikke vite det . Hva gjør jeg nå hva sier jeg til ungene for å trøste og mulige reparere forhold. Anonymkode: a2891...76d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Sorry skrivefeil skrivet på mobil . Og ja han har slitt med deprisjoner. Anonymkode: a2891...76d
Gjest Mummijenta Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Huff. Kanskje like greit at han ikke involverer seg i livene deres, siden han driver på sånn? Hadde jeg hatt barn med han, så ville nok jeg ha skjermet barna.
Gjest Mummijenta Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sorry skrivefeil skrivet på mobil . Og ja han har slitt med deprisjoner. Anonymkode: a2891...76d Høres ikke ut som han har det så bra. Håper han får seg hjelp, og innser hvilken oppførsel han har hatt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Skrevet 10. desember 2017 4 minutter siden, Mummijenta skrev: Høres ikke ut som han har det så bra. Håper han får seg hjelp, og innser hvilken oppførsel han har hatt. Noe er depresjon. Og han har fått mye hjelp igjen åra. Men noe er å i persjonligheten. Og det er vanskelig å vite når jeg kan si fra at nå oppfører du deg så en idiot . Ungene er glad i han men de har nesten sluttet å like han. Anonymkode: a2891...76d
Gjest Mummijenta Skrevet 10. desember 2017 #7 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noe er depresjon. Og han har fått mye hjelp igjen åra. Men noe er å i persjonligheten. Og det er vanskelig å vite når jeg kan si fra at nå oppfører du deg så en idiot . Ungene er glad i han men de har nesten sluttet å like han. Anonymkode: a2891...76d Det er jo litt bekymringsverdig at han ikke ser at oppførselen hans påvirker barna? Håper likevel at dere får en fin jul, med eller uten han
FluffyJuggernaut Skrevet 10. desember 2017 #8 Skrevet 10. desember 2017 Stakkars barn! Han høres jo ustabil ut, hva slags far går inn for å ødelegge julen for barna sine!? Helt greit at han ikke liker jul, men han er sårende og stygg mot barna sine, og det er helt uakseptabelt. Jeg hadde kopiert alle stygge meldingene han har sendt til barna, sånn at du kan vise det til rette distansene. Barna dine trenger kanskje høre at de skal aldri holde på vonde hemmeligheter, og de gjør ingenting galt om de kommer til deg eller andre voksne de stoler på. Etter det hadde jeg blokkert han fra å sende meldinger til barna, og ringt å forklart at du ikke kan akseptere at han sender slike ting. Tror faktisk jeg hadde ønsket å ha samtalene han har med barna på høytaler sånn at du kan gripe inn om han sier slike ting også. Det er tydelig at han vet hva han gjør er galt siden han ber de holde meldingene hemmelig. 5
Gjest GoldenLioness Skrevet 10. desember 2017 #9 Skrevet 10. desember 2017 Her bør far miste samvær. Herre, han virker helt ustabil og skader barna sine emosjonelt.
illnevertell Skrevet 10. desember 2017 #10 Skrevet 10. desember 2017 Bekymringsmelding! For en dust - han trenger hjelp. Også får du sørge for at barna får en perfekt jul sammen med deg ❤️ 1
Maleficenta Skrevet 10. desember 2017 #11 Skrevet 10. desember 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tre barn. De har samme far. Vi har vært skilt lenge. Nå har har han nektet å feire jul med de. Jul er nemlig moe dritt mener han. Det er greit nok. Vi liker jula vi. Men problemet er jo at han forsatt sender sms til ungene å skriver hvor jævlig jula er og de skal bare glemme han . At han vil ikke ha en liyen ting de har laget på skolen en gang . For det er bare bortkasta. Øile greit å kaste den. Altså man skriver vel ikke sånn til ungene sine. De ble så lei seg. Minste begynte å gråte. Elste vil nesten ikke ha noe men far sin å gjøre nå. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ikke vise eller si noe om meldigen til mamma sto det i sms . Så jeg skal egentig ikke vite det . Hva gjør jeg nå hva sier jeg til ungene for å trøste og mulige reparere forhold. Anonymkode: a2891...76d For en begredelig ting av han å gjøre. Det at han sliter psykisk skal ikke han la gå ut over barna på den måten. Jeg hadde tatt det opp med han. Han kan faen ikke forvente at ungene skal holde kjeft til deg om de stygge mld han sender dem. Det var bra ungene viste deg dem. 3
ForestRun Skrevet 10. desember 2017 #12 Skrevet 10. desember 2017 Blokker nummeret hans fra telefonene til barna, og ring far og si at hvis han vil prate med barna må han ringe til din tlf. Og fortell han at du ikke aksepterer at han lar sine problemer gå utover barna 13
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Skrevet 10. desember 2017 Fortell han at du er klar over hva som blir skrivd til barna, å at han må innse hvor mye det sårer dem. Det er lov å nikke å smile å si takk når man får noe, selv om man ikke liker det. Det handler om å ta hensyn til andres følelser, noe han ikke gjør. Anonymkode: 906c7...8b0 3
Kattugla Skrevet 10. desember 2017 #14 Skrevet 10. desember 2017 Ærlig talt.. Sånn oppfører man seg ikke mot sine barn uansett hvor fælt man selv sliter, noe han åpenbart vet godt selv i.o.m at han ber de holde dette skjult fra mamma.. Hva er egentlig hensikten? Gi alle dere dårlig samvittighet? Ødelegge julefeiringen din ved å gjøre barna lei seg og ulykkelig? Har de samvær med ham ellers? 1
Minlillesky Skrevet 10. desember 2017 #15 Skrevet 10. desember 2017 Det første du burde gjøre er å blokkere nr til pappaen på barnas telefon. Forklar barna hvorfor du gjør det, og si fra til pappaen at ønsker han å prate med barna kan han ringe din telefon. Gjerne høytaler, når du aldri vet hva han kommer til å si. Du må skjerma barna dine mot han rett og slett. Dessverre, men ellers kommer det til å ødelegge barna med. Kanskje en tur til familievernkontoret kunne vært noe for både du og far? eventuelt bare du og barna, så dere kan få litt hjelp til å håndtere situasjonen og barna kan si sitt, uten/med deg i samme rom 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #16 Skrevet 10. desember 2017 Fy søren da sliter man mer enn bare litt psykisk når man river ned sine egne barn på den måten. Det er psykisk mishandling fra hans side. Familievernkontoret, NÅ! Og blokker nummeret hans på barnas telefoner, og forklar han hvorfor. Barna dine skal ikke føle på at de er nødt å holde meldingene fra han hemmelige. Det skal han også vite. Anonymkode: 4b8fe...125 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #17 Skrevet 10. desember 2017 Takk for svar . Jeg har snakket med den elste av ungene om dette. Og han ville ha pappa på mobil men blokert på de to andres. Jeg kan prøve å snakke med far men han setter seg totalt på bakbeina når det gjelder meg. Jeg er vist slem ( kommer av at jeg nekta 50 50) . Ungene og jeg pluss en stefar som er mere pappa for de kommer til å kose oss. Han fikk tilbud om å ha romjul eller nyttår men nei. Så nå har de vært hos han i helga. Kom hjem for noen time siden. Nå sees de ikke før ny året. Godt det da får de litt pause og far muligvis kan jobbe med det psykiske litt. Men gud så sliten jeg blir ab denne mannlige dramadroninge mrn det sier jeg ikke høyt. Anonymkode: a2891...76d
Maleficenta Skrevet 10. desember 2017 #18 Skrevet 10. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar . Jeg har snakket med den elste av ungene om dette. Og han ville ha pappa på mobil men blokert på de to andres. Jeg kan prøve å snakke med far men han setter seg totalt på bakbeina når det gjelder meg. Jeg er vist slem ( kommer av at jeg nekta 50 50) . Ungene og jeg pluss en stefar som er mere pappa for de kommer til å kose oss. Han fikk tilbud om å ha romjul eller nyttår men nei. Så nå har de vært hos han i helga. Kom hjem for noen time siden. Nå sees de ikke før ny året. Godt det da får de litt pause og far muligvis kan jobbe med det psykiske litt. Men gud så sliten jeg blir ab denne mannlige dramadroninge mrn det sier jeg ikke høyt. Anonymkode: a2891...76d Herregud. Må si den mannen ikke har mye selvinnsikt. Det er da klart at han ikke kan få 50 prosent samvær slik han oppfører seg mot ungene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #19 Skrevet 10. desember 2017 Her høres det egentlig ut som en som prøver å skyve ungene vekk fra seg, for så å ha planer om å forsvinne fra denne verden... hadde helt klart sendt inn en bekymringsmelding her..! Anonymkode: e4435...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #20 Skrevet 10. desember 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her høres det egentlig ut som en som prøver å skyve ungene vekk fra seg, for så å ha planer om å forsvinne fra denne verden... hadde helt klart sendt inn en bekymringsmelding her..! Anonymkode: e4435...c6c Er ikke første året han gjør seg vrang. Bare første året han sier noe direkte til ungene. Har vært redd for selvmord noen ganger men så finner jeg ut at han vært med venner eller noe på tur . Da føler jeg at det ikke kan være så ille. Men jeg tror han ikke liker å må være ansvarlig for ungene. Anonymkode: a2891...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå