Gå til innhold

Jenter - hva slags truser bruker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle til å si bestemortruser, men så oppdaget jeg at hipster er det samme som jeg kaller bestemortruser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Skulle til å si bestemortruser, men så oppdaget jeg at hipster er det samme som jeg kaller bestemortruser. 

Boxere er vel nærmere. Men det er veldig komfortabelt. 

Anonymkode: 25271...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke med dere, men jeg har sånne perioder hvor jeg går med forskjellige truser :fnise:  en periode var jeg veldig glad i de blondestringtrusene fra Cubus (3 for 1). Syntes disse begynte å gni og jeg fikk røde merker på sidene. Så begynte jeg å bruke stringtruser i 100% bomull fra H&M. Disse var gode en stund, men så syntes jeg de bare ble slitsomme da de gikk utenfor rumpa og jeg stadig måtte ha de på plass. Har også testet vanlige damehipstere (husker ikke hvilket merke), men synes de bare var slitsomme for de glidde opp i rumpa. Saken er; etterhvert som jeg går med de forskjellige trusene, synes jeg de liksom er ubehagelige og jeg må bytte til andre truser igjen. Nå for tiden har jeg gått all inn for å låne kjærestens boksere, det er sykt digg. Men det ser ikke bra ut under treningstights eller trang olabukse.

Beklager for å være så diskré, men fant ingen bedre måte å skrive dette på :fnise:

Så jenter, hva slags truser bruker dere? Har dere noen anbefalinger til gode og veldig behagelige truser som (gjerne stringtruser og hipstere)?

Anonymkode: d69d8...bcf

Du kan jo rotere på de du har da, bytte når du blir lei av en type liksom.

Anonymkode: 8a5f1...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Trolltunge said:

Hipster. Slike fra Pierre Robert, som skal være usynlige under klærne. Mine string-dager er over! :)

Tviler på at billige truser fra PR er silke ass. Det er garantert fake, selv om det føles sånn ut. Faktiske silketruser er vanskelig å komme over, og de er veldig dyre.

Anonymkode: 8a5f1...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke bruke en vestemt truse. Det kommer jo an på antrekket forøvrig. En truse skal sitte pent, ikke gi trusekantmerker og være behagelig. Noen tettsittende kjoler krever f.eks kanskje helt andre truser enn en boyfriend-jeans osv. 

Anonymkode: 850e1...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at billige truser fra PR er silke ass. Det er garantert fake, selv om det føles sånn ut. Faktiske silketruser er vanskelig å komme over, og de er veldig dyre.

Anonymkode: 8a5f1...bdf

Det står ikke silke, men slike. 

Anonymkode: cf4d4...2a6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med rødhårede da? Hva liker jeg?:phaedra:

Anonymkode: 33997...fe5

Denne rødtoppen her bruker i alle fall behagelige bestemorstruser som er høye i livet og dekker rumpa. Hva andre rødhårede gjør aner jeg ikke, men for meg teller komfort alt. Det er jo bare meg, og eventuelt kattene mine, som ser trusa mi uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bomullshipstere i sort som regel. 

Anonymkode: 25271...4f1

Som du kjøper hvor?

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo rotere på de du har da, bytte når du blir lei av en type liksom.

Anonymkode: 8a5f1...bdf

Men nå er jeg lei av alle og synes ingen er komfortable lenger :fnise: eneste jeg synes er skikkelig comfy å gå med er faktisk bokserne til kjæresten.

Av hipstere trenger jeg noen som ikke synes under bukser eller glir opp i rumpa. Samme med string, og den må være behagelig å gå med, altså man skal helst ikke kjenne at man går med det liksom.

Anonymkode: d69d8...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare pierre Robert sport.Sport-boxer-W-Lagoon-blue.jpg.1ebc97b34b1ca05d82876e1ba402af3a.jpg

Disse er de nye, de er gode, sitter bedre på plass enn de gamle. Men ting kan føles mer "klamt". de gamle krøp litt inn i rompa, men pustet bedre.  De så slik ut.67954828.thumb.jpg.24857754363677872939584a8781f458.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som du kjøper hvor?

Men nå er jeg lei av alle og synes ingen er komfortable lenger :fnise: eneste jeg synes er skikkelig comfy å gå med er faktisk bokserne til kjæresten.

Av hipstere trenger jeg noen som ikke synes under bukser eller glir opp i rumpa. Samme med string, og den må være behagelig å gå med, altså man skal helst ikke kjenne at man går med det liksom.

Anonymkode: d69d8...bcf

Du kan jo ta 70ern tilbake og være vågal? Gå truseløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at billige truser fra PR er silke ass. Det er garantert fake, selv om det føles sånn ut. Faktiske silketruser er vanskelig å komme over, og de er veldig dyre.

Anonymkode: 8a5f1...bdf

Jeg synes egentlig ikke at truser fra Pierre Robert er billige, men de er behagelige og gode. En litt dyr hverdagsvane vil jeg si, for kunne sikkert funnet billigere hipster. Jeg skrev slike, ikke silke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at blondiner og brunetter oftest har helt ulike preferanser på undertøy selv om kroppsfasongen kan være nok så lik

Anonymkode: 09d5e...77a

Hva om hun har farget eller bleket håret? Gjelder din erfaring om sammenhengen mellom hårfarge og undertøy da også, eller er det kun for naturlig hårfarge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipstere fra HM til daglig og nude string til fest, alt annet syns jo under trange kjoler.  Bruker bare bomull, hater undertøy i plastfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner sjelden gode truser. Som regel er kantene så ekle og man kjenner de altfor godt, og så blir skinka «delt» av trusa, og trusa forsvinner opp i rumpa. Og det er mindre behagelig enn string, siden det er en god del mer stoff. 

Så jeg går for en lett string, eller veeeldig myke vanlige truser i bomull. Uten kant, helst. :) 

Endret av s0la
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...