AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Hei Har ofte lurt på dette. Om sommeren får jeg f.eks veldig fort farge, og har mer brun enn lys ansiktsfarge. Men på underarmen er jeg lys, som jeg tror skyldes at jeg ikke solte det området. Mine blodårer ved armen ser grønne ut, når jeg ser på dem nå. Varm eller kald? Anonymkode: 04a05...b8d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Ut i fra det lille der, varm. Anonymkode: 6f40b...f66
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varm Anonymkode: 5851c...c4f Har tenkt samme ja. Men det faktum at jeg er ganske lys/kan se noen blodårer ved underarmen som gjør at jeg er skeptisk. Får folk med kalde undertoner får vel også brun farge om sommeren? Anonymkode: 04a05...b8d
s0la Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 (endret) Alle farger kan ha varm undertone i huden. Har ingenting med hvor lys eller mørk huden er! Jeg har også varm undertone. Kan bli lys om jeg vil, men når jeg er i sola blir jeg fort brun. Endret 9. desember 2017 av s0la 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt samme ja. Men det faktum at jeg er ganske lys/kan se noen blodårer ved underarmen som gjør at jeg er skeptisk. Får folk med kalde undertoner får vel også brun farge om sommeren? Anonymkode: 04a05...b8d Jeg har kalde undertoner. Mine blodårer ser blå ut. Jeg blir brun om sommeren, men får mer olivenbrun farge enn rødbrun/gyllenbrun som de med varme undertoner får. Anonymkode: bc6ec...433
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kalde undertoner. Mine blodårer ser blå ut. Jeg blir brun om sommeren, men får mer olivenbrun farge enn rødbrun/gyllenbrun som de med varme undertoner får. Anonymkode: bc6ec...433 Hva mener du med olivenbrun kontra gyllenbrun? Har du eks bilde? Anonymkode: 04a05...b8d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, s0la skrev: For i alle farger kan ha varm undertone i huden. Har ingenting med hvor lys eller mørk huden er! Jeg har også varm undertone. Kan bli lys om jeg vil, men når jeg er i sola blir jeg fort brun. Hvordan vet du at du har varm undertone? Pga at du blir rask brun ute i sola? Anonymkode: 04a05...b8d
s0la Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan vet du at du har varm undertone? Pga at du blir rask brun ute i sola? Anonymkode: 04a05...b8d Nei, fordi blodårene ser grønne ut. Hvis du f.eks kler varme farger mer enn kalde kan det også indikere at du har varm undertone. Prøv å ta på deg et oransje/varmt rødt plagg, og deretter et blått. Hva kler du mest? Kler du begge, og ser noen blodårer blå ut, mens andre grønn, eller noe midt i mellom kan du være nøytral. Endret 9. desember 2017 av s0la 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #10 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, s0la skrev: Nei, fordi du blodårene ser grønne ut. Hvis du f.eks kler varme farger mer enn kalde kan det også indikere at du har varm undertone. Prøv å ta på deg et oransje/varmt rødt plagg, og deretter et blått. Hva kler du mest? Kler du begge, og ser noen blodårer blå ut, mens andre grønn, eller noe midt i mellom kan du være nøytral. Hva heter den delen der han har plaster på? Når jeg streker ut armen, så ser jeg grønne blodårer der. Teller det? Anonymkode: 04a05...b8d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #11 Skrevet 9. desember 2017 Anbefaler deg å finne stoff i åpenbart varm og kald tone og holde opp mot fjeset ditt etter tur så ser du hvem du kler best. Du kan også gjøre det samme med rouge, en varm farge i en skarp runding på det ene kinnet og kald på det andre. Hvem glir best inn i huden din? Anonymkode: 6f40b...f66 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #12 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å finne stoff i åpenbart varm og kald tone og holde opp mot fjeset ditt etter tur så ser du hvem du kler best. Du kan også gjøre det samme med rouge, en varm farge i en skarp runding på det ene kinnet og kald på det andre. Hvem glir best inn i huden din? Anonymkode: 6f40b...f66 Jeg kler best navy klær. Men jeg kler også grønn/rød osv. Anonymkode: 04a05...b8d
s0la Skrevet 9. desember 2017 #13 Skrevet 9. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hva heter den delen der han har plaster på? Når jeg streker ut armen, så ser jeg grønne blodårer der. Teller det? Anonymkode: 04a05...b8d Du må nok teste med farger også hvis du skal være sikker. Jeg har prøvd klær i flere farger og funnet ut at varme farger komplimenterer huden min best
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #14 Skrevet 9. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kler best navy klær. Men jeg kler også grønn/rød osv. Anonymkode: 04a05...b8d Men rød er ikke bare rød nesten alle farger kommer i både varm og kald variant. Anonymkode: 6f40b...f66 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #15 Skrevet 9. desember 2017 Det er mange sølv og gullklær i butikkene nå like før nyttår. Prøv en av hver. Kler du gull best er du varm. Kler du sølv best er du kald. Det er lettere å se når du prøver klær enn med noe veldig lite, som øredobber f.eks. Anonymkode: 17cd0...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #16 Skrevet 9. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange sølv og gullklær i butikkene nå like før nyttår. Prøv en av hver. Kler du gull best er du varm. Kler du sølv best er du kald. Det er lettere å se når du prøver klær enn med noe veldig lite, som øredobber f.eks. Anonymkode: 17cd0...5c3 Kan man ha nøytral undertone da? Anonymkode: 04a05...b8d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #17 Skrevet 9. desember 2017 20 minutter siden, s0la skrev: Du må nok teste med farger også hvis du skal være sikker. Jeg har prøvd klær i flere farger og funnet ut at varme farger komplimenterer huden min best Ja, jeg kler gull fargede klær f.eks ja. Ikke like mye som navy, men jeg kler det. Kald undertone, mener du da snømannhvit som Amanda Seyfried? Anonymkode: 04a05...b8d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #18 Skrevet 9. desember 2017 Se her. Er det meninga å ha nummer 9 på sommeren for å ha varm undertone? Anonymkode: 04a05...b8d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #19 Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kan man ha nøytral undertone da? Anonymkode: 04a05...b8d Det kan man hvis man kler begge like godt. Men man kan være kritthvit og ha varm hudtone. Nicole Kidman har for eksempel varm undertone Anonymkode: 17cd0...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #20 Skrevet 9. desember 2017 http://theblondeshell.com/2014/03/10/find-skin-undertone/ Anonymkode: 17cd0...5c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå