Gå til innhold

Kobberspiral og blødning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk satt inn kobberspiral på mandag. Har aldri hatt det før, fikk beskjed om at det var normalt og blø i ca to dager, men jeg blør fortsatt.

Det er ikke så veldig mye, og jeg har ikke vondt( hadde bare vondt første dagen). Legen har ikke ledig time før uti desember. 

Er dette normalt?

Anonymkode: 2cc6b...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten regne med blødninger i noen uker, til og med mer. Mange erfarer også at kobberspiralen gir kraftigere mensblødninger hver måned. Etter tre måneder ville jeg evt prøvd hormonspiral i stedet. Kan også medføre blødninger i begynnelsen, men etterhvert opplever mange at blødningene avtar og i noen tilfeller til og med forsvinner. 

Skrevet
8 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Du må nesten regne med blødninger i noen uker, til og med mer. Mange erfarer også at kobberspiralen gir kraftigere mensblødninger hver måned. Etter tre måneder ville jeg evt prøvd hormonspiral i stedet. Kan også medføre blødninger i begynnelsen, men etterhvert opplever mange at blødningene avtar og i noen tilfeller til og med forsvinner. 

Takk for svar. Ok, trodde det skulle avta fort siden de sa det.  Ja, fikk beskjed om at mensblødningen kunne bli kraftigere.

Æsj, jeg kan ikke bruke hormonprevensjon så dette er liksom eneste løsningen.

TS

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Ok, trodde det skulle avta fort siden de sa det.  Ja, fikk beskjed om at mensblødningen kunne bli kraftigere.

Æsj, jeg kan ikke bruke hormonprevensjon så dette er liksom eneste løsningen.

TS

Ok, litt mer tålmdighet så kanskje det går bedre! Men vær forberedt på at mensen kan bli kraftigere. Mange opplever det. Håper at du slipper. Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...