AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Jeg var på en fest igår, det var den tredjegangen jeg drikker meg full. Men det jeg ikke skjønner er at de gangene jeg har drukket så har jeg merket det veldig på kroppen, jeg kjenner at jeg er full og ja, det er gøy, men igår kjente jeg ingenting. Jeg drakk en cider og ca 3/4 shots med sprit. Halvparten var blandet med brus. Jeg har ikke drukket mer enn dette før, jeg prøvde å drikke så jeg skulle merke det, men det gjorde jeg ikke. Jeg lurer på om dette har noe å si med at jeg tok en naproxen to timer før pga mensensmerter? Anonymkode: 178f6...4de
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Du skal ikke blande smertestillende med alkohol Anonymkode: 3cf8d...90d
Blod Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Blod, mod
Fremhevede innlegg