Gå til innhold

Kan noen sende meg en klem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klageinnlegg. Beklager. Jeg er så sliten og lei nå, og trenger bare å få sagt det.

Jeg har slitt psykisk i mange år og har mange innleggelser bak meg. Etter årevis med hard kjemping, kom jeg meg ut av det og ble erklært frisk. Så begynte de fysiske plagene. Lavt stoffskifte, mageproblemer og noen mer alvorlige diagnoser jeg ikke ønsker å oppgi av frykt for å bli gjenkjent.

Likevel har jeg kjempet meg tilbake i arbeidslivet og lever for jobben min. Jeg jobber bare 50%, men jeg klarer ikke mer. Når arbeidsdagen er over, så faller jeg sammen hjemme og er helt utslitt. Jeg har ikke energi til noe sosialliv, men jobben er såpass viktig for meg at det er verdt det. Det er en ensom tilværelse.

I dag besvimte jeg og brakk armen og fikk noen stygge kutt i ansiktet. Jeg har vondt i hodet, vondt i kroppen og er sliten og lei. Kommer mest sannsynlig til å få noen stygge arr etter syingen i ansiktet som ble gjort på legevakten. Ikke kan jeg dra på jobb før over jul heller, da jobben min krever at jeg har begge armene i behold.

Jeg er så forferdelig sliten og lei. Nav mener jeg burde være i stand til å jobbe 100% så jeg får derfor ingen støtte av dem. Jeg lever derfor på 50% lønn og har derfor dårlig råd. Heldigvis er jeg flink med penger og klarer meg etter forholdene greit.

Jeg er bare lei. Lei, sliten, ensom og fortvilet og nå lurer jeg virkelig på når uflaksen min skal ta slutt. Jeg er lei av å være flink. Lei av å allitid akkurat få ting til å gå rundt. Lei av uflaks, lei av å være syk, lei av å feile alt mulig. Lei av at jeg aldri kan ha et normalt liv.

Kan noen bare sende meg en klem?

Anonymkode: 27a51...3df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Vil du snakke på PM så kan du bare sende en melding :)

• Liker 3
Skrevet

Masse klemmer fra meg :hug:n:xpb_knuddel:

• Liker 3
Skrevet

:troest: stor klem :xpb_knuddel:

Anonymkode: ce67a...b88

• Liker 2
Skrevet

Åå ts, sender deg en god og varm klem, skulle ønske jeg kunne gjøre mer

Anonymkode: 4a73c...623

• Liker 2
Skrevet

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
Sitat

:hug:

Klart du får en klem 

Sitat

:)

Sitat

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klageinnlegg. Beklager. Jeg er så sliten og lei nå, og trenger bare å få sagt det.

Jeg har slitt psykisk i mange år og har mange innleggelser bak meg. Etter årevis med hard kjemping, kom jeg meg ut av det og ble erklært frisk. Så begynte de fysiske plagene. Lavt stoffskifte, mageproblemer og noen mer alvorlige diagnoser jeg ikke ønsker å oppgi av frykt for å bli gjenkjent.

Likevel har jeg kjempet meg tilbake i arbeidslivet og lever for jobben min. Jeg jobber bare 50%, men jeg klarer ikke mer. Når arbeidsdagen er over, så faller jeg sammen hjemme og er helt utslitt. Jeg har ikke energi til noe sosialliv, men jobben er såpass viktig for meg at det er verdt det. Det er en ensom tilværelse.

I dag besvimte jeg og brakk armen og fikk noen stygge kutt i ansiktet. Jeg har vondt i hodet, vondt i kroppen og er sliten og lei. Kommer mest sannsynlig til å få noen stygge arr etter syingen i ansiktet som ble gjort på legevakten. Ikke kan jeg dra på jobb før over jul heller, da jobben min krever at jeg har begge armene i behold.

Jeg er så forferdelig sliten og lei. Nav mener jeg burde være i stand til å jobbe 100% så jeg får derfor ingen støtte av dem. Jeg lever derfor på 50% lønn og har derfor dårlig råd. Heldigvis er jeg flink med penger og klarer meg etter forholdene greit.

Jeg er bare lei. Lei, sliten, ensom og fortvilet og nå lurer jeg virkelig på når uflaksen min skal ta slutt. Jeg er lei av å være flink. Lei av å allitid akkurat få ting til å gå rundt. Lei av uflaks, lei av å være syk, lei av å feile alt mulig. Lei av at jeg aldri kan ha et normalt liv.

Kan noen bare sende meg en klem?

Anonymkode: 27a51...3df

:hug:   Men hva sier legen din  helsa di og dette med hvor mye du er i stand til å jobbe? Har du fortalt legen din om hvor ille det er? Jeg ønsker deg god bedring og håper at legen din kan støtte deg, og at du får det bedre fremover :hjerte:

Anonymkode: 86835...5e7

• Liker 2
Skrevet

:hug:   Men hva sier legen din om helsa di og dette med hvor mye du er i stand til å jobbe? Har du fortalt legen din om hvor ille det er? Jeg ønsker deg god bedring og håper at legen din kan støtte deg, og at du får det bedre fremover :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

:hug: en varm klem og gode ønsker fra meg! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tro på at hvis legen din (og også eventuelt andre behandlere) skriver en uttalelse til NAV, så vil NAV endre mening om den saken.
Ta opp det med helsa di (inkludert det om at du er mye sliten, som hindrer deg i et normalt sosialt liv) som du fortalte om her, med legen din. Du kan deretter be om et møte som du deltar på sammen med legen din og NAV, der legen din støtter deg.

• Liker 3
Skrevet

Du er sterk og fortjener å ha det bra.

• Liker 1
Skrevet

Klem:hjerte:

Anonymkode: ceb76...56b

• Liker 1
Skrevet

:troest::klem: Ta vare på deg selv nå og bli bra i armen så fort som mulig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...