AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Del Skrevet 8. desember 2017 Det har gått snart 8 måneder siden jeg mistet noen som for meg betydde, vel, alt.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme over det, komme videre, leve normalt..så jeg lurer på om det kan være lurt å søke plass i sorggruppe. Men jeg finner ikke så mange som faller innenfor "min kategori" når jeg søker rundt. Har ikke mistet et barn eller noen til sykdom, jeg er ikke ungdom, faller vel på ung voksen, ikke religiøs.. Finnes det en plass jeg kan søke eller gå til? Anonymkode: 2c8a4...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Del Skrevet 9. desember 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har gått snart 8 måneder siden jeg mistet noen som for meg betydde, vel, alt.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme over det, komme videre, leve normalt..så jeg lurer på om det kan være lurt å søke plass i sorggruppe. Men jeg finner ikke så mange som faller innenfor "min kategori" når jeg søker rundt. Har ikke mistet et barn eller noen til sykdom, jeg er ikke ungdom, faller vel på ung voksen, ikke religiøs.. Finnes det en plass jeg kan søke eller gå til? Anonymkode: 2c8a4...476 Snakk med prestekontoret på det stedet der du hører til, og hør med dem. De kan sikkert hjelpe deg. Lurt av deg å prøve en sorggruppe, når du strever. Selv gikk jeg i en slags sorggruppe etter samlivsbrudd, og den hjalp meg mye. Selv om det er prester som driver det, trenger det ikke være religiøst preget. Anonymkode: 115aa...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå