Gå til innhold

Kvinner, Hvordan ser drømmemannen ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, Hvordan er din drømmemann? Hva slags utseende har han, Er mørk eller lyshåret, Hvor høy skal han være, Skal han ha kort eller langt hår, Hvilken kroppsfasong skal han ha, Hvilken personlighet skal han ha? Og hadde du foretrukket en vanlig arbeidsmann eller en verdenskjent idrettsutøver? Hva er din drømmemann?

Anonymkode: 58b51...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose

Kvinners drømmemann = Høy ca 191, brunt langt hår (ikke helt ned til skuldrene) etasjeklipp, lengre bak, smale øyner, trent kropp. Noe sånt er alle damers drømmemann. Det vet jeg. De som sier noe annet lyver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg traff kjæresten min var en blanding av Jason Mamoa som ung og Jason Mamoa som voksen drømmemannen. Nå syns jeg naturligvis av kjæresten min har det mest perfekte utseendet i hele verden. 

Personlighet: Snill, omsorgsfull, sexappeal, avslappet. 

Mye heller en vanlig arbeidsmann enn en verdskjent idrettsstjerne. Må ha en mann som har tid til meg og som ikke har hundretusen groupier etter seg og lever på image og status. Syntes sånne image og status folk egentlig er ganske avstøtende. 

Anonymkode: 47db1...a1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Axl Rose skrev:

Kvinners drømmemann = Høy ca 191, brunt langt hår (ikke helt ned til skuldrene) etasjeklipp, lengre bak, smale øyner, trent kropp. Noe sånt er alle damers drømmemann. Det vet jeg. De som sier noe annet lyver. 

Æsj langt hår, not me  :vetikke: Men brunt hår ja (Y) Trent kropp er ikke så viktig, hvertfall IKKE en overtrent bolekropp. 

Anonymkode: 47db1...a1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Axl Rose skrev:

Kvinners drømmemann = Høy ca 191, brunt langt hår (ikke helt ned til skuldrene) etasjeklipp, lengre bak, smale øyner, trent kropp. Noe sånt er alle damers drømmemann. Det vet jeg. De som sier noe annet lyver. 

Alle kvinner har forskjellig smak.

Anonymkode: 58b51...4f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier, Hvordan er din drømmemann? Hva slags utseende har han, Er mørk eller lyshåret, Hvor høy skal han være, Skal han ha kort eller langt hår, Hvilken kroppsfasong skal han ha, Hvilken personlighet skal han ha? Og hadde du foretrukket en vanlig arbeidsmann eller en verdenskjent idrettsutøver? Hva er din drømmemann?

Anonymkode: 58b51...4f8

Min drømmemann er mannen som jeg er betatt av. Han er lys, høy og fin. Han ligner faktisk litt på min ungdomsskole forelskelse som omkom i en bilulykke når han fikk lappen. Tror at denne mannen har en god personlighet, men det er bare en magefølelse og den kan lure. Kunne ikke brydd meg mindre om hvor mye han tjener, har tross alt inntekt selv. 

Anonymkode: d344d...23c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj langt hår, not me  :vetikke: Men brunt hår ja (Y) Trent kropp er ikke så viktig, hvertfall IKKE en overtrent bolekropp. 

Anonymkode: 47db1...a1e

Æsj? Kanskje de som har fett flisete og gir faen i håret sitt. Men ellers? Langt i fra æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
35 minutter siden, Axl Rose skrev:

Kvinners drømmemann = Høy ca 191, brunt langt hår (ikke helt ned til skuldrene) etasjeklipp, lengre bak, smale øyner, trent kropp. Noe sånt er alle damers drømmemann. Det vet jeg. De som sier noe annet lyver. 

Er det deg selv du beskriver? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmemann er liten og søt og kjekk. Akkurat passe kropp, god å holde rundt. Yngre enn meg. Litt skjeggete, men ikke noe villbuskskjegg. Ikke så veldig høy, ganske lav faktisk. Men jeg liker lave menn <3

Anonymkode: c5af0...94f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disclaimer: Dette er en beskrivelse av drømmemannen om jeg skulle ha skreddersydd utseendet til en mann, i virkeligheten betyr utseende mye mindre, da jeg i hovedsak fokuserer på kvaliteter, verdier og personlighet og det er dette som i hovedsak gjør en mann attraktiv eller ikke. 

Drømmemannen: Mørkebrunt/svart hår, blå øyne, god og tett skjeggvekst, men 3 dagers er en fin lengde. Bred kjeve og maskuline ansiktstrekk. Han kan gjerne være litt stygg, jeg synes ofte menn ser kjekkere ut når de er litt stygge på en måte. Rundt 1.90 høy, kraftig bygget med brede skuldre. Muskuløs, men ikke overdrevent store muskler. Definerte magemuskler er jeg ikke så glad i, så ikke alt for lav fettprosent, men lav nok til at han er slank. Hår på bryst, armer og ben, kraftige hender og armer (og skuldre og bryst). Egentlig bare en litt røff kropp, ikke myke og fine linjer slik som kvinner har. Jeg liker det maskuline opp mot det feminine. 

Har faktisk aldri vært forelsket i noen som ikke har hatt mørkt hår da, så akkurat hårfargen ser ut til å være ganske viktig for meg, ellers har de variert veldig i utseende. Kjæresten min er faktisk den som er mest lik det jeg vil beskrive som drømmemannen utseendemessing. Han har til og med svart hår og isblå øyne :rodmer: Men den jeg er forelsket i blir alltid den kjekkeste og beste mannen i hele verden da, så han er uansett drømmemannen min :sjenert: 

Anonymkode: ebf45...989

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid tenkt at drømmemannen må ha brune øyne og mørkt hår, helt til jeg plutselig forelska meg i en fyr med blå øyne og lyst hår. Man kan si at man liker noe bedre enn noe annet, men plutselig endrer alt seg. 

 

Er vel sånn at "alle" menn liker dsmer med blondt hår og store pupper, mens "alle" damer liker menn sol er høye Og mørke.. 

Anonymkode: 21b59...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over, svarte jo ikke på personlighet og sånn, trodde det bare var utseende. Men blir alt for langt om jeg skal beskrive personligheten også. Men jeg liker en mer tradisjonell mann hvert fall. Vil helst ikke ha en mann som er opptatt av status, så en verdenskjent idrettsutøver hadde ikke vært positivt, så helt klart en jordnær vanlig arbeidsmann som er handy og glad i naturen og som kan beskytte meg (jada, tåpelig, men det er likevel sexy).

Anonymkode: ebf45...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange interessante svar. Men hvilken hudfarge hadde du foretrukket på en mann, Nordisk utseende med mørkt/blondt hår? Sydlandsk utseende med mørkt hår? eller mørkhudet med mørkt/svar hår? Og må mannen ha en grad av sosial status eller foretrekker dere A4 menn?

Anonymkode: 58b51...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si drømmemannen, så jeg tar chrushet(?) i stede;

2m høy, slank, mørk blond, blå øyne og dialekt 😍 

kjenner han ikke så godt, men jeg håper han er like snill som han ser ut. Han virker for meg som en kar som kan ta vare på både forhold og den han er sammen med. 

Normal arbeidskar, ikke idrettsutøver 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, GulSitron skrev:

Vanskelig å si drømmemannen, så jeg tar chrushet(?) i stede;

2m høy, slank, mørk blond, blå øyne og dialekt 😍 

kjenner han ikke så godt, men jeg håper han er like snill som han ser ut. Han virker for meg som en kar som kan ta vare på både forhold og den han er sammen med. 

Normal arbeidskar, ikke idrettsutøver 

Hvor møttes dere?

Anonymkode: fb277...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...