AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Var i tingretten i en straffesak tidligere i år, og ble innkalt av advokaten til siktede. Ankesaken er satt til etter nyttår. Er det samme advokat som evt. kaller meg inn igjen? Eller er det andre som bestemmer det i lagmannsretten? Anonymkode: 0a4fc...dcd
TheGirlWhoWaited Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Var i tingretten i en straffesak tidligere i år, og ble innkalt av advokaten til siktede. Ankesaken er satt til etter nyttår. Er det samme advokat som evt. kaller meg inn igjen? Eller er det andre som bestemmer det i lagmannsretten? Anonymkode: 0a4fc...dcd Det er den parten som føler at de har behov for ditt vitnemål som kaller deg inn.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i tingretten i en straffesak tidligere i år, og ble innkalt av advokaten til siktede. Ankesaken er satt til etter nyttår. Er det samme advokat som evt. kaller meg inn igjen? Eller er det andre som bestemmer det i lagmannsretten? Anonymkode: 0a4fc...dcd Har den du vitner til fordel for samme advokat så er det den advokaten som gir beskjed til politiets stevnekontor og som igjen stevner deg som vitne. I viktige saker og straffesaker blir du stevnet som vitne via politiets vitnestevnekontor. Enten får du brev der du må skriftlig svare eller du får en telefon. Anonymkode: c73b4...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå