Anglofil Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #21 Skrevet 1. februar 2005 For Mash, Get Yvonne Snap! Crackle! Yvonne! Have You Had Your Yvonne Today? The Best Yvonne A Man Can Get What's In Your Yvonne? :o Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #22 Skrevet 1. februar 2005 Here er noen for vår kjære George Bush; The Good George Bush Kids Go For Reach For The George Bush George Bush Tested, Mother Approved Because George Bush Can't Drive. The George Bush Of Champions Never Knowingly George Bush Give The Dog A George Bush Your Flexible George Bush It Does Exactly What It Says On The George Bush. A Different Kind Of Company. A Different Kind Of George Bush. George Bush Is Job 1. The George Bush Bars Are On Me! A George Bush's Too Wet Without One. Gonna Be a While? Grab a George Bush. Tror ikke det... :-? Make It A George Bush Night. When You've Got George Bush, Flaunt It. Yes, Sir! Mvh Yvonne
Gjest Catwoman Skrevet 1. februar 2005 #23 Skrevet 1. februar 2005 8 out of 10 Owners who Expressed a Preference said Their Cats Preferred Catwoman.
Dina Skrevet 1. februar 2005 #24 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har to; * Det som ikke tar livet av meg gjør meg sterkere * Before we blame - we should first see if we can excuse
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #25 Skrevet 2. februar 2005 Gives A Meal Becca-Appeal It Makes Your Becca Smack :o Men mitt "eget" er; MAN MÅ INGEN TING!!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #26 Skrevet 3. februar 2005 Mitt slagord, i dag? Jeg trenger litt ris på rumpen.
Serèena Skrevet 5. februar 2005 #27 Skrevet 5. februar 2005 Her er noen av de jeg fikk: Step Into The Serèena. The Serèena Of Paradise There's First Love, and There's Serèena Love. You're in Good Hands with Serèena There's More Than One Way To Eat A Serèena. Hehe
LilleBille Skrevet 5. februar 2005 #28 Skrevet 5. februar 2005 A Lillebille Works Wonders. I Feel Like Lillebille Tonight. Lillebille-Lickin' Good. :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå