Gå til innhold

Henvist til gyn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tatt prøve for kjønnssykdommer. Celleprøve og nå idag en urinprøve for å utelukke uvi. Prøvene for urin og kjønnssykdom var fine. Ikke fått svar på celleprøve. Symptomer: Murringer i korsrygg og i livmor området. Føler et ubehag. Noen som har opplevd lignende? Jeg er 28 år og har født to barn.. Kan det være muskelknuter, cyster etc? Vet det er teit, men gikk med tårer i øynene ut fra lege idag..  Ble henvist til gynekolog og ber til Gud om at det ikke er kreft! Allmenntilstand er helt fin. Har hatt litt mellomblødninger av og til men dette kan jo skyldes pstav.. Ubehaget har vedvart en god stund. 

Anonymkode: ed59d...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:Jeg gikk til legen med samme symptomer for ganske nøyaktig et år siden. Murringer i rygg og mage, mellomblødninger og en slags tyngdefølelse i livmorområdet. Jeg gikk også ut fra legen med tårer i øynene, og følte liksom at julen ble helt ødelagt fordi jeg gikk og bekymret meg sånn. Det var bare en muskelknute.

Jeg vet det er vanskelig men prøv å ikke ta bekymringene på forskudd.

Anonymkode: 6627a...4e4

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt prøve for kjønnssykdommer. Celleprøve og nå idag en urinprøve for å utelukke uvi. Prøvene for urin og kjønnssykdom var fine. Ikke fått svar på celleprøve. Symptomer: Murringer i korsrygg og i livmor området. Føler et ubehag. Noen som har opplevd lignende? Jeg er 28 år og har født to barn.. Kan det være muskelknuter, cyster etc? Vet det er teit, men gikk med tårer i øynene ut fra lege idag..  Ble henvist til gynekolog og ber til Gud om at det ikke er kreft! Allmenntilstand er helt fin. Har hatt litt mellomblødninger av og til men dette kan jo skyldes pstav.. Ubehaget har vedvart en god stund. 

Anonymkode: ed59d...2df

Kreft gir skjelden eller aldri den typen symptomer før den er kommet veldig langt i forløpet. Da vil og som regel legen kunne avsløre at det er langtkommen kreft og henvise deg til sykehus og ikke en privat gyn. 

Ville tatt dette med knusende ro mht en så alvorlig diagnose som kreft. 

Anonymkode: c96ce...98c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...