Gruselgrafs Skrevet 7. desember 2017 #1 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Vel, nå er nok fyren som holder på bak tavla årsaken til dette. Kvapp litt når jeg så det, men etter å ha vært borte å sjekka pumpeprisen pusta jeg lettet ut. Endret 7. desember 2017 av Gruselgrafs 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Del Skrevet 8. desember 2017 Dæven Anonymkode: bf465...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Del Skrevet 8. desember 2017 Har dere ikke snø?! Anonymkode: f64f7...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Del Skrevet 8. desember 2017 16 timer siden, Gruselgrafs skrev: ... Jeg vet hva du ønsker deg til jul; en mobil som er mindre enn ti år gammel. Anonymkode: f64f7...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 8. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva du ønsker deg til jul; en mobil som er mindre enn ti år gammel. Anonymkode: f64f7...b96 Den er ikke fullt så gammel da. 2011 modell med 8 Mpx kamera (Samsung Galaxy S II), men den var i det minste gratis og er grei nok til snapshots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 8. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere ikke snø?! Anonymkode: f64f7...b96 Snø? hva er det? Har hatt et tynt lag noen dager og det greier seg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå