Gå til innhold

Blir gal av tankene om legen! Smerte og lengsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir faktisk helt gal av å tenke på legen.  Han kan være mitt livs kjærlighet men jeg kan ikke gjøre noe som helst. Kan ikke ta kontakt på Facebook uten at han tror jeg er sprø, jeg er fanget i egne tanker og drømmer. Aldri følt det slik før. Hva om det aldri går over! Selv ett år etter kjennes det så sterkt! Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: e937a...c3d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir faktisk helt gal av å tenke på legen.  Han kan være mitt livs kjærlighet men jeg kan ikke gjøre noe som helst. Kan ikke ta kontakt på Facebook uten at han tror jeg er sprø, jeg er fanget i egne tanker og drømmer. Aldri følt det slik før. Hva om det aldri går over! Selv ett år etter kjennes det så sterkt! Hva skal jeg gjøre?

Ta kontakt via Facebook.

Anonymkode: a7766...30e

• Liker 2
Skrevet

Enda en tråd om denne legen?

Anonymkode: b21b1...cd6

• Liker 20
Skrevet

Du får sikkert henvisning til psykolog. 

• Liker 22
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt via Facebook.

Anonymkode: a7766...30e

Men føler meg som en gal stalker. Kunne ikke i min villeste fantasi forestille meg at JEG skulle være en som kunne finne på noe slikt. Men gjør så vondt også. Hater denne situasjonen. Selv uten noen form for stimuli slukner ikke flammen.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selv uten noen form for stimuli slukner ikke flammen.

Jo da, det gjør den. Du må slutte å stimulere den.

Anonymkode: ad330...975

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men føler meg som en gal stalker.

Du er en gal stalker!

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Du er en gal stalker!

Nei for jeg har aldri gjort noe lignende og jeg fungerer godt ellers i hverdagen. Har aldri hatt psykisk sykdom og INGEN ville trodd jeg ville finne på noe slikt. 

Skrevet

Kan du ikke bare være så snill og ta kontakt med legen og si det som det er, så får vi en slutt på disse evinnelige trådene om din altoppslukende kjærlighet til ham. Nok nå.

Anonymkode: 82600...69a

• Liker 15
Skrevet

:ac::ac:

Det er noe sykelig ved dette opphenget. Ta kontakt, bli avvist og gå videre. 

• Liker 12
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo da, det gjør den. Du må slutte å stimulere den.

Men hvordan? Over et år. Ingen endring. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bli forelsket i Leonardo DiCaprio. Om du klarer.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei for jeg har aldri gjort noe lignende og jeg fungerer godt ellers i hverdagen. Har aldri hatt psykisk sykdom og INGEN ville trodd jeg ville finne på noe slikt. 

En stalker er ikke nødvendigvis en som har stalket tidligere.

Og hva har psykisk sykdom med dette å gjøre? Stalker er en som er besatt. Som f.eks å følge noen  påååå tja facebook? 

• Liker 4
Skrevet

En stalker er ikke nødvendigvis en som har stalket tidligere.

Og hva har psykisk sykdom med dette å gjøre? Stalker er en som er besatt. Som f.eks å følge noen  påååå tja facebook? 

Da kan alle ha det i seg da? Hvis man bare møter den "rette" som gir utslaget? Jeg kjenner mange som følger folk på deres sosiale medier, det er jo bare noen kjappe tastetrykk og er uskyldig. En stalker er jo en som følger etter folk dit de går i hverdagen, følger etter dem hjem osv. 

Han oppdaterer aldri noe der da. Så det er alltid det samme å se, flere år siden han oppdaterte. Så flammen får faktisk ikke noe oksygen. Likevel slukner den ikke.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi du dyrker den. 

Du må slutte å gi det næring, det er som å gi vann til en blomst så holder den seg i live. Slutter du å vanne en blomst så dør den. Samme med denne fascinasjonen din. Du er ikke egentlig forelsket, du er opphengt i en idé. Det er ikke kjærlighet, for du kjenner ikke denne mannen engang. Det er repetitive tanker som du tror er følelser for han, og så er det bare følelser for tanken om han. 

Anonymkode: d25d0...fe6

• Liker 7
Skrevet

Du lever i en fantasi. Du har sett han på en pidestall og har sikkert drømt og forestilt deg både det ene og det andre. For alt du vet så er legen din en massemorder, eller voldteksmann, eller verre: pedofil.

:scorpis:

Anonymkode: 71420...607

• Liker 4
Skrevet

Da kan alle ha det i seg da? Hvis man bare møter den "rette" som gir utslaget? Jeg kjenner mange som følger folk på deres sosiale medier, det er jo bare noen kjappe tastetrykk og er uskyldig. En stalker er jo en som følger etter folk dit de går i hverdagen, følger etter dem hjem osv. 

Han oppdaterer aldri noe der da. Så det er alltid det samme å se, flere år siden han oppdaterte. Så flammen får faktisk ikke noe oksygen. Likevel slukner den ikke.

Hvorfor ser du da hvis du vil at flammen skal dø? Hvorfor er du i det hele tatt på hans facebookside og sjekker?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du liker å være forelsket.

Skrevet

Jeg tror dette er tull og tøys. Takk og lov.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han oppdaterer men har lukket profil. Det betyr at han ikke vil ha utenforstående inn. Hvilket igjen betyr du ikke skal ta kontakt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...