AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Har vært syk i 3 uker nå. Ble først kraftig forkjøla. Hatt tørrhoste i 2 uker og sår hals nesten hele tida.. Nå har halsen blitt verre synes jeg. Er vondt på den ene sida og veldig vondt bakerst på tunga og mandlene når jeg beveger tunga. Hva skjer med at jeg ikke blir frisk? Ville dere gått til legen med det? Anonymkode: ec2ae...9f9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Får det stadig vekk, har aldri en kort forkjølelse. Legene får ikke gjort noe med det om det ikke kreves antibiotika så sånn er det bare hos meg. Anonymkode: 7a520...b08
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Ville tatt en tur til legen hadde jeg vært deg Anonymkode: 8d9f5...e51
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 3 uker er ingenting på denne tiden av året. Når det går 3 måneder da er det andre boller. Anonymkode: cbaa5...16d 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Ja, men jeg er atopiker så er ikke rart at jeg er forkjølet hele vinteren. Men er i veldig varierende grad, alt fra lett forkjøla til at det kjennes ut som influensa. Anonymkode: 00a73...397
Skadeskutt Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 Jeg har et veldig bra immunforsvar så er sjeldent syk. Hvis jeg blir forkjølet er det bare en veldig lett forkjølelse som varer en ukes tid.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #7 Skrevet 8. desember 2017 Jeg har også det, har vart over 1 uke noe som er uvanlig for meg! Kraftig forkjølelse der tørrhoste er det største problemet... Er mange som sliter med det nå, er visst noe som går! Siden du har hatt det så lenge så burde du nok dra til lege for å få resept på en god hostesaft tørrhoste pleier å vare lenge Anonymkode: 01422...c4d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #8 Skrevet 8. desember 2017 Har vært dårlig i hele høst av og på. Skal til legen neste uke, for dette orker jeg ikke mer. Anonymkode: e5a2c...68d 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #9 Skrevet 8. desember 2017 Du bør dra til legen, siden det har vart så lenge. Slik hoste kan slite på luftveiene, samtidig som det ofte hindrer nattesøvn slik at det er vanskeligere å bli frisk. Det er heller ikke umulig at du har en infeksjon i halsen. De kan gjerne komme i etterkant av andre luftveisinfeksjoner. Hvis du er heldig er det streptokokker eller mykoplasma, for de finnes det medisiner mot. Virus må man bare dempe symptomene på til det går over. Anonymkode: 09ad5...b7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå