AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Jeg bekymrer meg så utrolig mye for barna mine. En av dem har store utfordringer, så noe av bekymringene er reelle, men mesteparten kan jeg ikke gjøre noe med utenom det jeg allerede gjør. Jeg er i tillegg kronisk syk og bekymringene gjør meg bare værre. Hva gjør jeg? Anonymkode: 5311e...18b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Dra til legen. Få henvisning til psykolog kan hjelpe. Anonymkode: 86214...8c8 2
Skadeskutt Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Få noen å snakke med så du kan lære deg å "legge unna" unødvendige bekymringer. Forstår dog bekymringen. Mitt eldste barn har AD/HD pluss har meg som er syk som mor. Jeg er allerede bekymret for at han skal bli mobbet, mislike skolen fordi han sliter med fokus og blir fulgt opp av assistent hele tiden, at han skal begynne å ruse seg osv. Men jeg prøver å ikke tenke for mye på det. Det går i grunn utrolig bra med barna forholdene tatt i betraktning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå