Gå til innhold

Er ikke dette litt spesielt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har et av mine søsken fått kjæreste, de har vært sammen i ca et halvt år, vi har ennå ikke truffet denne personen, men nå viser det seg at hen skal komme på julaften og tilbringe jula hos mine foreldre. Er det ikke litt spesielt å dra med seg ny kjæreste for å hilse på oss på julaften? De bor ikke sammen.
Er jeg rar som reagerer på dette?

Ja, du er rar som legger vinn på å hemmeligholde kjønnet til såvel ditt søsken som dets kjæreste. Det er kanskje planen å røpe dette etter hvert, for å forlenge livet til enda en tulletråd?

Anonymkode: c213f...a63

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville synes det var litt rart, ja. Og ganske dumt. Hva om de ikke liker hverandre? Da er det ikke mye koselig den julen, nei, og julen blir ødelagt for hele familien. Så jeg synes det rett og slett er litt dårlig gjort, jeg. 

Anonymkode: d811f...3eb

Nei, uff da, også blir en HEL jul ødelagt fordi den ikke er perfekt. Da er det bedre om kjæresten og søsteren dør i en bilulykke på vei til dem slik at foreldrene slipper at jula ødelegges. Det er hardt å være norsk. 

Skrevet

Stakkars kjæreste som kommer til å oppdage at dere rett og slett er skikkelig ugjestmilde! 😐

Anonymkode: 9fa59...8ec

• Liker 1
Skrevet

Det går jo helt fint. Det er en del av det å bli voksne, familien utvides, nye personer kommer inn. 

Skrevet

Virker som du mener det er overhengende fare for at dere ikke vil like ham. Er det typisk for familien? Har din søster generelt dårlig dømmekraft ang menn? 

Hvis ikke, skjønner jeg ikke problemet..

Anonymkode: 679c2...489

Skrevet

Det er normalt. Tenk på alle som ikke bor nær foreldrene og bare treffer de til diverse høytider. Det er også helt normalt at man ikke liker familiens partnere på den måten at man ville valgt å tilbringe tid med dem hvis ikke de var kjæresten til noen i familien. Man ser litt gjennom fingrene så går det stort sett bra.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det som er spesielt er jo at en ikke hører om det er ok for vertskapet. Det er det jo normalt å gjøre da. Forhøre seg litt. Hvis jeg skulle blitt med noen hjem i en høytid spesielt  så ville jeg jo vært bedt for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...