Gå til innhold

Guttesex

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tok mot til meg i går, tok kontakt med han jeg:)

Anonymkode: 575cb...e37

Åh fortell!!! Hvordan gikk det??? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Missy77 skrev:

Åh fortell!!! Hvordan gikk det??? 

Det ble sånn:nordvesta: Kan fortelle mer detaljer da:). Trodde jeg skulle dødd.  Haha:)

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble sånn:nordvesta: Kan fortelle mer detaljer da:). Trodde jeg skulle dødd.  Haha:)

Hva skjedde? 

Anonymkode: ff58c...848

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh, få høre detaljer da!! 😜🙏🏼

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Missy77 skrev:

Jeg gjorde som du sa, jeg møtte blikket hans flere ganger. Han skikket tilbake å smilte. Jeg tok mot til meg, gikk bort til han, sa hei, ser du trener her ofte. Han sa han hadde sett meg og syns jeg trente bra og har en feet kropp😊. Jeg syns det var så fint å høre, kjente det kriblet under tightsen min å begynte å stivne. Han så det, så det på blikket hans. Vi snakket om løst og fast og sef mye trening.

Mer kommer i morgen :)

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde som du sa, jeg møtte blikket hans flere ganger. Han skikket tilbake å smilte. Jeg tok mot til meg, gikk bort til han, sa hei, ser du trener her ofte. Han sa han hadde sett meg og syns jeg trente bra og har en feet kropp😊. Jeg syns det var så fint å høre, kjente det kriblet under tightsen min å begynte å stivne. Han så det, så det på blikket hans. Vi snakket om løst og fast og sef mye trening.

Mer kommer i morgen :)

Haha. Fantastisk. 😍👍🏼👏🏼😁

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Missy77 skrev:

Haha. Fantastisk. 😍👍🏼👏🏼😁

Han var mer frempå enn meg, etter endt treningsøkt, inviterte han meg hjem til seg. Jeg sa, klart jeg kan, hørte min egen stemme skalv av kåthet. Jeg sa jeg må hjem å skifte først, men han sa bare, kom bare med hjem nå, helt ok at du er i tights og treningsklær, liker det, sa han. Kjente hjertet hamret, tror nesten han hørte hjertet mitt. Kjente jeg skalv av synet av han i trange 2XU tights, trang topp og kondisjons trent kropp. Han er 4-5 år eldre enn meg, med langt hår, tynn og lang. Jeg var kåt og hard under 2XU tightsen min. Kom inn til han hjemme, han spurte om jeg ville ha en øl, takket ja. Etter en øl roet nervene seg og øl nr 2, så han på meg å sa, du er kåt du! Ja, herreguuud holder på å revne, fikk jeg stotret frem. Han sa bare, jeg har sett deg lenge, du er herlig sa han. Han strøk meg utenpå tightsen, jeg stønnet å var knallhard. Han runket meg utenpå tightsen å begynte å stønne og spenne meg. Jeg stønnet at han måtte holde igjen, jeg kommer snart, stønnet jeg skjelvende.  Han strøk meg mot rumpa, gnikket meg utenpå tightsen min. Jeg stønnet intenst, jeg spente kroppen min mot han, han gnikket raskere, tilslutt hvinte jeg og dirret i det spruten kom i tightsen. Jeg fikk min livs orgasme, stønnet vilt og ristet når orgasmen kom. Han dro av meg den stramme tightsen min ned på låra mine, den var klissvåt av min orgasme. Jeg var faktisk like stiv og kåt.

• Liker 5
Skrevet
17 timer siden, Missy77 skrev:

Yes!!!! 

Skrevet

To kåte gutter i 2XU tightser høres deilig ut, skulle gjerne vært med...

Anonymkode: 2c070...c82

Skrevet
9 timer siden, Hottrio skrev:

Yes!!!! 

Forteller mer av opplevelsen, litt opptatt nå.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han var mer frempå enn meg, etter endt treningsøkt, inviterte han meg hjem til seg. Jeg sa, klart jeg kan, hørte min egen stemme skalv av kåthet. Jeg sa jeg må hjem å skifte først, men han sa bare, kom bare med hjem nå, helt ok at du er i tights og treningsklær, liker det, sa han. Kjente hjertet hamret, tror nesten han hørte hjertet mitt. Kjente jeg skalv av synet av han i trange 2XU tights, trang topp og kondisjons trent kropp. Han er 4-5 år eldre enn meg, med langt hår, tynn og lang. Jeg var kåt og hard under 2XU tightsen min. Kom inn til han hjemme, han spurte om jeg ville ha en øl, takket ja. Etter en øl roet nervene seg og øl nr 2, så han på meg å sa, du er kåt du! Ja, herreguuud holder på å revne, fikk jeg stotret frem. Han sa bare, jeg har sett deg lenge, du er herlig sa han. Han strøk meg utenpå tightsen, jeg stønnet å var knallhard. Han runket meg utenpå tightsen å begynte å stønne og spenne meg. Jeg stønnet at han måtte holde igjen, jeg kommer snart, stønnet jeg skjelvende.  Han strøk meg mot rumpa, gnikket meg utenpå tightsen min. Jeg stønnet intenst, jeg spente kroppen min mot han, han gnikket raskere, tilslutt hvinte jeg og dirret i det spruten kom i tightsen. Jeg fikk min livs orgasme, stønnet vilt og ristet når orgasmen kom. Han dro av meg den stramme tightsen min ned på låra mine, den var klissvåt av min orgasme. Jeg var faktisk like stiv og kåt.

er jo som tatt rett ut av en novelle. Folk flest husker ikke så detaljert. Her er det jo 3-4 detaljer for hver eneste hendelse. Et typisk tegn på at det diktes inn detaljer som skal følge handlingsforløpet.

Anonymkode: 9f6b0...a93

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, personangrep og hatefulle innlegg.

Kragebein, mod

Skrevet

Jeg har aldri prøvd ut homsesex før, men noe som virkelig tenner meg er tanken på at det er en annen mann som suger meg. Jeg blir steinkåt av å tenke på det!

Ikke ts

Anonymkode: 21252...67e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri prøvd ut homsesex før, men noe som virkelig tenner meg er tanken på at det er en annen mann som suger meg. Jeg blir steinkåt av å tenke på det!

Ikke ts

;)

Anonymkode: ab7e3...8bf

Skrevet
På Saturday, December 09, 2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

er jo som tatt rett ut av en novelle. Folk flest husker ikke så detaljert. Her er det jo 3-4 detaljer for hver eneste hendelse. Et typisk tegn på at det diktes inn detaljer som skal følge handlingsforløpet.

Anonymkode: 9f6b0...a93

Nei faktisk ikke, det var bare timer etter hendelsen, glemmer da ikke den opplevelsen så lett as:)

• Liker 1
Skrevet
På 10.12.2017 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Ikke ts

Det er en fantastisk følelse å ha en annen mann som sleiker og suger meg, gjør meg svært kåt.

Anonymkode: 2c070...c82

Skrevet
På 10.12.2017 den 1.30, AnonymBruker skrev:

hvorfor ikke la drømmen bli til virkelighet? du må ikke være homo for at en annen gutt/mann skal suge deg.

Skrevet
På 9.12.2017 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk min livs orgasme, stønnet vilt og ristet når orgasmen kom. Han dro av meg den stramme tightsen min ned på låra mine, den var klissvåt av min orgasme. Jeg var faktisk like stiv og kåt.

så du fikk oppleve med han du mente kunne prøve med? Skjedde det mye? Så det blir mere faste treff med vedkommende da.

Skrevet
2 timer siden, cmd skrev:

så du fikk oppleve med han du mente kunne prøve med? Skjedde det mye? Så det blir mere faste treff med vedkommende da.

Ja, skjedde med han på treningsstudioet. Tok mot til meg å gikk bort til han og begynte å snakke. Det gikk lett, hadde masse treningsting å snakke om. Vi trente sammen til vi var ferdige, han er 5 år eldre og kom med flere gode treningstips. Før treningen var over, spurte han rett ut, om jeg ville bli med hjem til han. Var litt nervøs, men samtidig okay, det kan jeg jo. Jeg var både kåt og nervøs og klarte sef ikke å skjule at jeg ble hard under 2XU tightsen. Ble ikke bedre av at jeg trener uten boxer under tightsen.

Kom hjem til han, han fant frem litt frukt og litt energy drikke. Han så jeg var hard, han strøk meg på låret utenpå tightsen. Et ukontrollert ynk slapp ut. Det var jo ikke tvil om at han merket kåtheten min, han var selv stiv under tightsen sin. Så gikk det helt av seg selv, han begynte å stryke meg på innsiden av låra, deretter over pikken. Jeg rykket, stønnet høyere. Det var så intenst, kjente orgasmen bygget seg opp. Kom ikke til å klare dette så lenge. Han runket meg mer intenst utenpå 2XU tightsen. Jeg begynte å skjelve intenst, begynte å hikstet å hyperventilere. Han stoppet rett før orgasme, holdt opp etpar minutter før han fortsatte. Han stoppet igjen, gjorde det flere ganger. Jeg holdt på å bli gal.  Et hvin som gikk over i et hyl kom når orgasmen kom. Jeg spente musklene å ble helt stiv når orgasmen kom. Sprutet i 2XU tightsen å rundt nedover lårene på innsiden.

Jeg var like kåt å han gliste, var det deilig. Jeg fikk bare stotret frem, herregud det deiligste jeg har opplevd. Sa at jeg var klar for mer. Han dro tightsen ned på låra, bare meg legge meg på sengen. Han sa han hadde lagt merke til meg en stund, fikk hvisket frem det samme til han. Han sa han selv var bifil og likte gutter. Han spurte om jeg hadde hatt noe i rumpa, sa nei og var riktig det, selv om jeg hadde prøvd fingre rundt åpningen når jeg onanerte. Han fant frem olje, trakk tightsen av meg, han varmet meg oljen i hendene. Han smurte meg inn, låra, pikken og bakover mot rumpa. En finger sklei inn, en intens nytelse fikk meg til å rykke,  jeg strammet kroppen min å stønnet høyere. Jeg var bare så sykt kåt.

Reaksjonene mine fikk han til å kjøre fingrene inn i meg, han fant et intens deilig punkt, føltes som det var opp mot magen min på en måte. Jeg begynte å skjelve, buktet å vrei meg å stønnet intenst. Han fant frem en krumbøyd butplug, smurte den inn å kjørte den inn i meg. Jeg omtrent hylte, han stanset, er det vondt, nei fortsett stønnet jeg. Måtte jo gå galt, etter omtrent 2 minutter, når han onanerte meg samtidig, bare vrengte kroppen seg. Alt svartnet, så stjerner og fikk en på en måte innvendig orgasme, som føltes mye sterkere og i hele kroppen min. Han var selv så kåt og sprutet utover hele meg.

Har ikke skjedde mer pga tid, men dette kommer helt klart til å skje igjen.:nordvesta:

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke skjedde mer pga tid, men dette kommer helt klart til å skje igjen.:nordvesta:

Bra for deg at du har truffet en som du kan stole på og ha sex med samme kjønn. Kjør på. Gjør mer annet og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...