Gå til innhold

-

karamellterte

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av karamellterte
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det bare sånn når du er med han eller alene/ med andre også? 

Skrevet

Womanizer 🙌🏼

Anonymkode: b52f5...40c

• Liker 2
Skrevet

Du må ikke tenke på at du må få orgasme mens dere er sammen. Prøv å ikke la tanker forstyrre deg. Du må være avslappet og 100% trygg på partneren din. Er han øm og forsiktig føles berøringer enda deiligere og mer pirrende. Det fungerer for meg💑.

Anonymkode: d5370...cf5

Skrevet

Prøv en skikkelig klitorisvibrator, kvinne!

Anonymkode: b0e69...0ed

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv en skikkelig klitorisvibrator, kvinne!

Anonymkode: b0e69...0ed

Har en stor sånn rosa rabbit vibrator-dings, med orgasmegaranti, som ikke funka :( Prøvde lenge, på forskjellige måter, å ta på meg selv andre steder først, varm dusj først bla bla mye forskjellig. Uten suksess :/

Skrevet
9 minutter siden, karamellterte skrev:

Har en stor sånn rosa rabbit vibrator-dings, med orgasmegaranti, som ikke funka :( Prøvde lenge, på forskjellige måter, å ta på meg selv andre steder først, varm dusj først bla bla mye forskjellig. Uten suksess :/

Kanskje du trenger noe større? 

Anonymkode: e661e...2d8

Skrevet
16 minutter siden, HNT skrev:

er det bare sånn når du er med han eller alene/ med andre også? 

Aldri hatt orgasme, aldri vært våt/tent :) Aldri. Har bare vært med en fyr en gang før, var litt vondt for han var for stor, ellers husker jeg intet.

Skrevet
10 minutter siden, funginger skrev:

Dra til legen.

Hva skal jeg si? Redd for at han bare sier at han ikke kan hjelpe meg, at det er noe jeg må fikse på privaten, at det ikke er et medisinsk problem. Men vet ikke hva annet det kan være, er psykisk helt frisk, og ellers helt fin fysisk også! 

Skrevet

Har du aldri onanert? Sånn helt for deg selv? 

Anonymkode: a984d...dae

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, karamellterte skrev:

Hva skal jeg si? Redd for at han bare sier at han ikke kan hjelpe meg, at det er noe jeg må fikse på privaten, at det ikke er et medisinsk problem. Men vet ikke hva annet det kan være, er psykisk helt frisk, og ellers helt fin fysisk også! 

Selvsagt kan det være et medisinsk problem. Er du sikker på at du er heterofil? Aseksuell? Når du onanerer stimulerer du klitoris, sant?

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Womanizer 🙌🏼

Anonymkode: b52f5...40c

Signerer denne!

Dyr, men verdt hver krone!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, funginger skrev:

Selvsagt kan det være et medisinsk problem. Er du sikker på at du er heterofil? Aseksuell? Når du onanerer stimulerer du klitoris, sant?

Hva slags type da i så fall, tror du?

Jeg er heterofil, ja :)  Er definitivt tiltrukket av kjæresten min! Elsker å kysse/kose/ha penis-i-vagina sex, det kjennes godt. Men det fører ikke noe sted, liksom? Og ja - men det føles som sagt rart, klient og litt ubehagelig. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri onanert? Sånn helt for deg selv? 

Anonymkode: a984d...dae

Visste ikke om det før for et par år siden! Helt ærlig. Har prøvd mange ganger, med og uten typen, vanligvis 10-20+ minutter før jeg gir opp fordi det ikke er noe godt. Så har ikke blitt noe rutine av det, for å si det sånn. Føles litt som å pille meg på brystvorta i 20 minutter. 

Skrevet

Kanskje du er frigid?

"Frigiditet er et begrep som brukes til å beskrive personer som er seksuelt eller erotisk ufølsomme"

https://sml.snl.no/frigiditet

Anonymkode: d5d2e...f3f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du er frigid?

"Frigiditet er et begrep som brukes til å beskrive personer som er seksuelt eller erotisk ufølsomme"

https://sml.snl.no/frigiditet

Anonymkode: d5d2e...f3f

Huff :tristbla: Neeei. Tror egentlig ikke det. Jeg og typen har masse sex og jeg digger det. Vi er ikke særlig frigide, jeg lover :fnise: Vi har det bra sånn sett, bare at jeg ikke greier å KOMME. Alt annet er fint. Men ingen orgasme! 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Punhunter skrev:

Signerer denne!

Dyr, men verdt hver krone!

Funker den faktisk? I så fall hvordan? Føler at jeg går i blinde her

Skrevet

Du må fantasere. Alene først.

Anonymkode: ae745...1f0

• Liker 1
Skrevet

Prøv alene, bruk god tid. Finn ut hva som er best. Tenk på noe som tenner deg. Alle mennesker har en fetisj sies det. Men husk å vær ordentlig våt. Lykke til☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...