AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Hei! Uroer meg jo sikkert for ingenting her, men jeg må høre likevel.. Fikk mensen i dag tidlig, slik som forventet. Blodet derimot, er mye lysere enn jeg noen gang har sett før. Det er nesten så det ser "utvannet ut" og er like mye rosa som det er rødt.. Til vanlig pleier det å være mer mørkerødt/svart på det verste.. Mengden er den samme. Noen som vet om det er noe å uroe seg over? Evt. hva som kan ligge bak? Ikke opplevd dette før.. Anonymkode: 4e078...aaf
ingeniørfrue Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Det er nok bare starten av mensen Det er nok ingenting!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Min mensen starter alltid sånn. Kommer nok en vanlig blødning snart Anonymkode: c3153...377
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Uroer meg jo sikkert for ingenting her, men jeg må høre likevel.. Fikk mensen i dag tidlig, slik som forventet. Blodet derimot, er mye lysere enn jeg noen gang har sett før. Det er nesten så det ser "utvannet ut" og er like mye rosa som det er rødt.. Til vanlig pleier det å være mer mørkerødt/svart på det verste.. Mengden er den samme. Noen som vet om det er noe å uroe seg over? Evt. hva som kan ligge bak? Ikke opplevd dette før.. Anonymkode: 4e078...aaf Mørkt blod er gammelt blod, lyst friskt blod er nytt blod. Det hele er avhengig av hvordan livmorslimhinnen din avsluttet foriige mens og påbegynner en ny. Noen ganger faller hele skorpen av et sår i en engang, andre ganger kan skorpen falle av stykkevis og delt, omtrent slik er det med mensboldet og skorpene også. Anonymkode: e39f7...202
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå