AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Avhenger av problemstilling. Anonymkode: 73c68...7df 2
bobleplast_ Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Jeg ventet én uke fra henvisningen ble sendt til jeg hadde første time.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 3 minutter siden, bobleplast_ skrev: Jeg ventet én uke fra henvisningen ble sendt til jeg hadde første time. 3 minutter siden, bobleplast_ skrev: Jeg ventet én uke fra henvisningen ble sendt til jeg hadde første time. Da var det vel Anonymkode: 211f5...8f2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Varierer fra bydel og kapasitet i bydelen. Fra 3 uker til 3 måneder, men det er lov å si til legen at det er hastesak så legen skriver det i henvisningen og de kanskje prioriterer deg tidligere Anonymkode: 8703d...5c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 Det kommer an på alvorlighetsgraden. En alvorlig deprimert trebarnsmor får kanskje en ventetid på 2uker. Mens en barnløs kvinne med sosial angst må kanskje vente flere måneder. Anonymkode: 4278d...ae8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå